تعداد بازدید: 2239

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 8 آذر 1390-14:52

علیخانی:زمستان سوخت نداريم،تابستان آب!

امام جمعه مرزن آباد گفت:برای ما حضور آقای استاندار و همراهان آن قدر ارزشمنداست که اگر مشکلی هم حل نشود،نگران نیستیم/آقای استاندار! زمستان که می شود سوخت نداریم، تابستان می آید، آب نداریم، مسافر هم که می آید، جاده نداریم! شمااین مشکل ما را حل کنید. 


مازندنومه؛ارسلان رسولي عمارلويي،کلاردشت:استاندار مازندران و تعدادي از مدیران کل دستگاه ها باحضور در مسجد جامع بخش مرزن آباد در یک جلسه علنی شرکت کردند.

در اين نشست علاوه بر مردم منطقه،نماینده مجلس،امام جمعه مرزن آباد،فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان چالوس حضور داشتند.

 حجت الاسلام شیخ محمودعلیخانی -امام جمعه مرزن آباد- با اشاره به حضور طاهایی، معاونان و مدیران کل درمیان مردم مرزن آباد گفت: برای ما حضور آقای استاندار و همراهان درجمع مردم مرزن آباد آن قدرعزیز و ارزشمنداست که اگر مشکلی از این مردم در سفر ایشان و همراهان به این شهر حل نشود، نگران نیستیم. 


علیخانی افزود: آقای استاندار! شهردار جوان و خوش اخلاق شهرما، بابضاعت مالی کم شهرداری توانسته است خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه کند،اما دیگرتوان مالی برایش باقی نمانده است تاکارهای عمرانی و فرهنگی خود را ادامه دهد و اگر استانداری دست مسولان شهری و بخش ما را در اختصاص بودجه ویژه نگیرد، مشکلات این بخش حل نخواهد شد.

وی درخصوص مشکل سوخت و کمبود آب منطقه گفت: آقای استاندار!زمستان که می شود سوخت نداریم، تابستان می آید، آب نداریم، مسافر هم که می آید، جاده نداریم! شمااین مشکل مارا حل کنید. 

  امام جمعه مرزن آباد با اشاره به فاصله طولانی مرزن آباد از ساری گفت: فاصله شهرمرزن آباد تا تهران خیلی نزدیکتر از فاصله این شهربه مرکز استان یعنی ساری است،بنابراین ازمدیران محترم کل تقاضادارم متقاضیانی که ازاین شهر و یاغرب استان برای حل مشکل شان به ساری می آیند را معطل وسرگردان نکنند.


ميرقدرير رضايي- فرماندار چالوس- در اين نشست گفت: یکی از ویژگی های بخش مرزن آباد ورودی شهر آن به استان مازندران است و سدسیاه بیشه، شهرک صنعتی و آب معدنی کریستال از جمله پروژه های قابل اشتغالزایی این بخش است که اجرایی شدن نیازمند توجه بیشترمسئولان است.

در ادامه عابدین کیاپاشابخشدار،جعفر ردایی شهردار و چند تن از دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش وشهر مرزن آباد با اشاره به موقعیت ویژه این بخش مطالبی درخصوص مشکل آب شرب روستایی و شهری، حل مشکل ترافیکی، برطرف کردن ریزش مداوم جاده کندوان، احداث ساختمان بخشداری،ارتقای کلانتری، تاسیس دانشگاه، تامین سوخت حمایتی، اصلاح لوله های  فرسوده آب شهری و روستایی، رفع افت ولتاژ برق، بازسازی راه روستایی، تأمین خودروی آتش نشانی و رفع ممنوعیت تردد کامیون‌ها ازکندوان، تسریع در روند گازرسانی، آزادراه تهران شمال به ویژه از چالوس تا دوآب، گزارش کاملی به استاندار و هیئت همراه ارائه دادند.

 استاندارمازندران هم  قول داد در رفع مشکلات بخش وشهر مرزن آباد اقدام کند و باتشکر از مردم منطقه گفت: ما دربخش های مختلف استان حضورپیدامی کنیم تا با مسئولان آن بخش جلسه ای در راستای بررسی و پی گیری مشکلات آنان داشته باشیم.



    ©2013 APG.ir