تعداد بازدید: 3359

توصیه به دیگران 1

جمعه 11 آذر 1390-16:24

شهردار آمل:حق ويژه نداريم

در جلسه شوراي شهر آمل عنوان شد:اجازه نمي دهيم کسانی بیایند و از موقعیت خود سوءاستفاده کنند و حق وحقوق شهرداری را پرداخت نکنند/این نمی شود که اشتباهات گذشتگان دامن گیر شهرداری شود/شهردار به قولي که داده عمل کند/اعضای شورا دغدغه ای بابت پروژه ها نداشته باشند/ 67 درصد بودجه شهرداري آمل محقق شده است/کسانی که 40 درصد عوارضات را پرداخت کنند،مي توانند از 25 درصد تخفیف استفاده کنند.


مازندنومه؛عليرضا عزيز کمالي،آمل:جلسه علني شوراي شهر آمل،عصر چهارشنبه در محل شورا برگزار شد.

 در اين جلسه پرونده فردی بررسی شد که با تفکیک غیر مجاز،زمین را به مردم فروخت و یا آپارتمان سازی کرد و مجتمع هاي آپارتماني را به فروش رساند که اينک برای گرفتن وام ساخت و سند،در شهرداری دچار مشکل شده اند.

 علی قاسمی-رييس شوراي شهر آمل-با بيان اين که دفاع از حقوق شهروندان وظیفه ماست،گفت: اجازه نخواهیم داد کسانی بیایند و از موقعیت خود سوءاستفاده کنند و حق وحقوق شهرداری را پرداخت نکنند.

 قاسمی در بخش ديگري از اظهارات خود در خصوی شروع عملیات روکش آسفالت در محلات شهر گفت: براساس زمان بندی و اولویت 14 کوچه به شهرداری معرفی شده که 7 کوچه برای روکش آسفالت به سازمان عمران ارايه شده و تاکنون در 5 کوچه روکش آسفالت انجام گرفته است.

 وی همچنین از سرعت عمل پیمانکار در ساخت پل روگذر جانبازان قدرداني کرد.

 سید عماد حسینی-عضو شورا-هم در زمينه پرونده مطرح شده تخلف تصريح کرد:اگر واحد حقوقی مقصر است باید جوابگو باشد و اگر شهردار وقت و یا افرادی که الان از سمت خود جابه جا شدند،تقصيرکارند، باید پاسخگو باشند.

 وی گفت: این نمی شود که اشتباهات گذشتگان دامن گیر شهرداری شود تا نتواند حق وحقوق خود را دریافت نکند.

 سید محمد پژومان- عضو دیگر شورا-با بيان اين که برای بالا بردن انگیزه کاري بايد تشویق و تنبیه وجود داشته باشد،تاکيد کرد: شهردار در موقع رای گیری برای اين سمت، قولی داده که بايد آن ها را عملی کند و آن قول برخورد قاطع با افراد خاطی است.

 احمد امیرسلیمانی-شهردار آمل-در اين جلسه گفت: اعضای شورا به هیچ وجه دغدغه ای بابت پروژه ها نداشته باشند و قولی را که به مردم دادیم عملی خواهیم کرد.

 وی با اشاره به محقق شدن بخش اعظم بودجه شهرداری درسال جاری گفت: خوشبختانه توانستیم تا 7 ماهه سال جاری بیش از 67 درصد از بودجه -که 28 میلیارد تومان بود-را تحقق بخشيم و چون ماه بهمن و اسفند ماه های پرداخت عوارض است شاهد افزایش بودجه خواهیم بود.

شهردار آمل در خصوص روند اجرائی پل روگذر جانبازان افزود: 10 درصد جلوتر از زمان تعیین شده هستیم و تا به پیشرفت فیزیکی 30 درصد رسیدیم، مجوز شروع عملیات پل روگذر میدان هزارسنگر را صادر خواهیم کرد.

 وي تصريح کرد: سیاستی قبلا در شهرداری وجود داشت مبني بر اين که افرادی که شرایط ویژه ای داشتند 25 درصد تخفیف می گرفتند و من از همین جا اعلام می کنم هر شهروندی می تواند بدون در نظر گرفتن شرایط ویژه از این حق استفاده کند.

  امير سليماني با اشاره به اين که به خاطر برخي اشتباهات کوچک،منافع بزرگ ما به باد خواهد رفت،افزود: کسانی که 40 درصد عوارضات را پرداخت کنند،مي توانند از 25 درصد تخفیف استفاده کنند.


  • سه شنبه 15 اسفند 1391-0:0

    آقای شهردار

    خودتان را گول نزنید!!!

    • چهارشنبه 16 آذر 1390-0:0

      از آقاي کمالي به عنوان خبرنگار مي خواهم واقعیت ها را بنویسند و به نفع مسئولان خبر تنظيم نکنند.اگر واقعا" در جلسه سر وصدایی شده است باید مي نوشتید و به مردم اطلاع رسانی مي کردید نه اینکه فقط نکات مثبت جلسه را بنویسید.مگر شما کارمند روابط عمومي شورا هستید؟از مازندنومه مي خواهم خبرهای جلسات را کامل پوشش دهد و سر وته اش را به خاطر رفاقت با مسئولان نزند.

      • دوشنبه 14 آذر 1390-0:0

        چي شد؟پژومان وقاسمی دعوا افتادند؟پس چرا خبرنگار محترم آقاي کمالي ننوشتند؟دعوا سر چی بود آقا؟ما مي خواهيم بدانيم.

        • خبری شد خبرم کنیدپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 13 آذر 1390-0:0

          آقای شهردار من در آزمون استخدامی شهرداری شرکت کردم لطفا" کنترل کنید خدای نکرده به فک و فامیلهای اعضای شورا که در شهرداری و سازمانهای وابسته به صورت شرکتی و یا قراردادی شاغل شدند امتیازی ویژه ندهید "

          • يکشنبه 13 آذر 1390-0:0

            پس خبر رو در رو شدن پژومان و قاسمی کو؟ شنیدم پژومان مطالبی رو علیه قاسمی گفته

            • شنبه 12 آذر 1390-0:0

              البته قابل توجه :::شنیده شد که حق ویژه استثنائا" برای شاغل شدن فرزندان ،خواهر ،برادر ،داماد، خواهرزاده ،برادرزاده، فامیل ونزدیکان بعضی از اعضای شورای اسلای شهر آمل در شهرداری و سازمانها ی وابسته در شهرداری آمل وجود دارد.......

              • فرشاد راعیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                شنبه 12 آذر 1390-0:0

                چرا فقط به فکر مسافران عبوری از آمل هستید؟ پس داخل شهر چه؟؟؟؟؟؟؟ چرا روگذر میدان 17 شهریور را شروع نمیکنید؟؟؟؟ مگه ترافیک رو نمیبینین؟
                روگذر میدان هزار سنگر رو راه ترابری استان باید انجام بده و باید با بودجه ملی و استانی درست بشه چون از محدوده شهری آمل خارج هست.

                • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  جمعه 11 آذر 1390-0:0

                  راست میگی آقای شهردار. در عوض بیا اینجا تا نشونتون بدم که حق ویژه یعنی چه؟
                  من با روش های مخصوص غلط اندازی به شما می گویم که این حرفها رو نزن که مردم به شما می خندند.
                  آخه مگه ممکنه شما اهل نباشید و بذارند کار بکنید؟ دو حالت برای شما متصور است یا اهل می شوید و یا باید با اجازه بزرگترها بروید گل بچینید و یا گلاب بیارید.
                  غلط انداز با همه بیچارگیش به شما عرض می کنه که حق افراد را پایمال نکن چناب شهردار. اگه حق ویژه حق نبود که بهش نمی گفتند حق ویژه. شما می خواهید یک حق مهم رو از بین ببرید.
                  این رو جناب شهردار بدان که با همه هیکل درشتی که دارید و حتی اگه اهل ورزش های رزمی هم که باشید و به شما محض حفاظت شخصی کلت مخصوص هم که بدهند باز هم زور شما نمی رسه که این حق ویژه که خیلی هم حق است و از اون حق های برجسته و برجسته است رو به همین راحتی حذفش کنی. مگر غلط انداز بمیره و نباشه که توی یک وجبی بخواهی از این کارهای نامربوط بکنی.

                  به شما اخطار می کنم که همه نیروهای زحمتکش از قوه قضائیه و غذائیه و غزائیه و استانداری و فرمانداری و شورای شهر و بچه های بالا و نیروهای زحمتکش برقراری نظم و امنیت و آرامش و سکوت و روسای محترم ادارات و مدیران کل و ... بدون حق ویژه دار فانی را وداع خواهند گفت. تو رو خدا یک کمی فکر کن و بعد یک حرفی رو بزن. چظور دلت میاد اینهمه را در حالت غش و ضعف ببینی و بعد همیجوری بی خیال نگاه بکنی. چپ و راست به حق ویژه احتیاج دارند و به آن با تمام وجود احترام می گذارند. شما هم به راه بیا و یا شما رو به راه خواهند آورد و حق ویژه را به رسمیت بشناس و قال قضیه رو بکن و اینهمه زحمت برای غلط انداز درست نکن که بگه پس حق ائمه محترم جمعه و نمایندگان شریف مردم چی میشه؟


                  ©2013 APG.ir