تعداد بازدید: 3161

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 14 آذر 1390-14:14

ناطق نوري:جبهه پايداري جايگاه مردمي ندارد

در گفت و گوي مازندنومه با نماينده نور و محمودآباد مطرح شد:خیلی به این دسته بندی ها توجه نکنید/در مازندران گروه و سازمانی حاکم نیست/گروه های نوظهور مانند جبهه پایداری در نظر مردم جایگاهی ندارند/مردم با تیزهوشی استنباط می کنند که به چه کسی رای دهند که البته گاهی هم ممکن است اشتباه کنند.


 احمدناطق نوری در گفت و گو با خبرنگار مازندنومه در خصوص ترکیب مجلس نهم اظهار داشت: در مازندران رقابت ها در خودشان است و خیلی به این دسته بندی ها توجه نکنید.

وی افزود:در اين جا گروه و سازمانی حاکم نیست و قومیت ها، ملیت ها و مردمی با سلایق مختلف داريم که خودشان انتخاب می کنند و اين قضيه قابل توجیه هم نیست.

ناطق در پاسخ به این سوال که اقبال مردم به کدام گروه بیشتر است، ادامه داد: تا یار که را خواهد و میلش به که باشد.

وی با بیان اینکه مردم باید تصمیم بگیرند که چه کسی را انتخاب کنند، یادآور شد: ما گروهی و حزبی کار نمی کنیم و حزب ها نمی توانند خودشان را هدایت کنند و در هر گروه و دسته ای انشعاباتی وجود دارد.

 ناطق تصریح کرد: نمی توان تخمین زد کدام طيف و گروه موفق تر است اما می توان گفت کسانی که با مردم ارتباط بیشتری دارند موفق خواهند بود.

وی در پاسخ به اینکه گروه های نوظهور مانند جبهه پایداری چه جایگاهی در انتخابات آینده دارند، بیان داشت: این گروه ها در نظر مردم جایگاهی ندارند.

عضو هيئت رييسه مجلس خاطرنشان کرد: تصور می کنم کسانی که چرخش بیشتری به سمت ولایت داشته باشند در انتخابات موفق خواهند بود.

 وی اين چرخش را به معنای اطاعت محض از ولایت عنوان کرد و گفت: تمایلات مردم به سمت وحدت و انسجام است و کسی که به سمت وحدت عامه حرکت کرده و به فصل الخطاب جامعه توجه کند ، مورد حمایت مردم خواهد بود.

ناطق ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری راجع به انتخابات هرگز به مردم نگفتند به چه کسی رای دهید و مردم آزادند.

 وی با بیان اینکه امام و رهبری چارچوب ها را بیان می کنند، افزود:مردم ما با تیزهوشی استنباط می کنند که به چه کسی رای دهند که البته گاهی هم ممکن است اشتباه کنند.


  • واقعاً کهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 16 آذر 1390-0:0

    شما فقط نطقط رو بکن !! عمل!! مردم رو عشق است که هرطور که بخوان رای می دن


    ©2013 APG.ir