تعداد بازدید: 2969

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 17 آذر 1390-20:37

شهرداري کامپيوتري

در جلسه علني شوراي شهر آمل عنوان شد:سازمان ها برای خدمت رسانی مطلوب تر به وجود آمده اند،نه اینکه نیرو جمع کنند و منتظر بمانند تا شهرداری نسبت به پرداخت حقوق پرسنل آنها اقدام کند/شهردارآمل با ارسال نامه به مدیرکل مسکن وشهرسازی بازنگری در طرح تفصیلی را خواستار شده است/ شهرداری بايد تا 15 بهمن تعرفه عوارضی سال91 را به شورا ارسال کند/در سه ماه اول 91 کلیه فراینده های داخلی شهرداری به صورت کامپیوتري صورت مي گیرد.


مازندنومه؛عليرضا عزيز کمالي،آمل:علی قاسمی -رئیس شورای اسلامی شهر آمل-چهارشنبه شب در جلسه علنی شورا با اشاره به نامه های متعدد شهردار به مدیران سازمان های وابسته شهرداري درخصوص جلوگیری از هزینه های سرسام آور ، اصل استقلال و ایجاد منابع پایدار درآمدی گفت:متاسفانه بعضی از مدیران عامل سازمان ها هنوز باور نکرده اند که تا پایان دوره شورا باید به خود کفايی برسند.

وي افزود:سازمان ها اساسا" برای خدمت رسانی مطلوب تر وگردش کاری سریع تر به وجود آمده اند،نه اینکه نیرو جمع کنند و منتظر بمانند تا شهرداری نسبت به پرداخت حقوق پرسنل آنها اقدام کند.

رئیس شورا با بیان اینکه طرح تفصیلی نیاز به بازنگری دارد،تصريح کرد:شهردارآمل با ارسال نامه به مدیرکل مسکن وشهرسازی بازنگری طرح تفصیلی شهر را خواستار شده و اگر طرح تفصیلی که از سال 85 ترسیم شده و طرح های موجود را روی هم قرار دهیم،شهر جابجا می شود.

قاسمي در خصوص تصویب تعرفه عوارضی برای سال 91 گفت: شهرداری بايد تا 15 بهمن تعرفه عوارضی سال91 را به شورا ارسال و پس از تصویب طی اطلاعیه ای به مردم اطلاع رسانی کند.

*شهرداري ديجيتالي

سید عماد حسینی -عضوشورا و نماینده شورا در سازمان فاوای شهرداری- با اشاره به حرکت های سازمان در جهت سیستماتیک کردن کلیه برنامه های شهرداری گفت: خوشبختانه سازمان فاوا کارهای خوبی انجام داده که امید است در سه ماه اول 91 به طور آزمایشی کلیه فراینده های داخلی شهرداری به صورت کامپیوتري صورت گیرد و این یعنی اینکه کسی که قصد ساخت وساز دارد می تواند از منزل و یا محل کار خود نسبت به درخواست پروانه ساختمانی اقدام کند.

 حسینی با اشاره به تعدد سازمان ها در شهرداری افزود: مدیران عامل باید به شرح وظایف خود آشنا باشند تا هر گونه مصوبه ای که از هیئت مدیره و یا شورای سازمان می گیرند با سیاست های شورا هماهنگ باشد.

اين عضو شورا در خصوص صدور پروانه از طریق سازمان به سازی و نوسازی شهرداری بيان داشت:تمهیداتی فراهم شده تا کسانی که در طرح بافت فرسوده هستند به جای سرگردانی در شهرداری،صدور پروانه آن ها توسط سازمان به سازی صورت گیرد.

*فايده سازمان هاي وابسته چيست؟

 قدرت الله نائیج نژاد- نائب رئیس شوراي شهر آمل- با اشاره به اینکه سازمان های وابسته شهرداری برای کم کردن کارشهرداری تشکیل شدند،گفت: اگر سازمانی نتواند درآمد زايی کند وحقوق آن را شهرداری پرداخت کند،چه فایده ای دارد؟

 سید قاسم حامدی-عضو دیگر شورا- نیز در همين رابطه گفت:سازمان ها با سیاست شورا هماهنگ نیستند.

گفتنيست در ادامه جلسه متن قرارداد ساخت کارخانه مولد برق از زباله با شرکت مالزیایی قرائت شد که اشکالات اساسی در آن وجود داشت و مقرر شد جهت بررسی بیشتر جلسه فوق العاده ای با حضور شهردار ، اعضای شورا و کارشناسان مربوط تشکيل شود.


  • شنبه 19 آذر 1390-0:0

    خود آقایان شهرداری چی بلدند با کامپيوتر کار کنند که می خواهند اونور سال به شهروندان بصورت الکترونیکی خدمات دهند؟چه شود؟


    ©2013 APG.ir