تعداد بازدید: 3623

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 20 آذر 1390-20:39

عمدي در کار نبود-يوسفيان

در گفت و گوي مازندنومه با نماينده آمل و لاريجان مطرح شد:انتساب روستاي نوا به تهران،تنها يک اشتباه است/ به داشتن مردم همیشه آگاه و بیدار شهرمان که در برابر حقوق حقه خود هیچ گاه کوتاه نیامده اند،افتخار می کنم/ در اسرع وقت در برنامه کوچه باغ و دیگر برنامه های صدا و سيما از مردم غیور آمل عذرخواهی خواهند کرد/ شکایت پیرامون مساله امام زاه هاشم(ع) هنوز به قوت خود باقی است/صدا و سيما صبح روز دوشنبه از مردم مازندران عذرخواهي کرد.(ويرايش دوم)


عزت الله یوسفیان ملا در واکنش به نسبت دادن روستای نوای آمل به تهران بيان داشت:هیچ گاه از حقوق مردم آمل کوتاه نخواهیم آمد.

نماینده مردم آمل و لاريجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-انتساب روستای نوا از توابع لاریجان آمل به استان تهران در برنامه کوچه باغ ازشبکه 3 را تنها یک اشتباه دانست.

وی تصريح کرد: این جانب ازمسئولان ،مردم و جوانان غیور شهرستان آمل که نسبت به حوزه استحفاضی شهرستان توجه خاصی را داشته اند قدرداني و به داشتن مردم همیشه آگاه و بیدار شهرمان که در برابر حقوق حقه خود هیچ گاه کوتاه نیامده اند،افتخار می کنم.

 یوسفیان با اشاره به اين که بلافاصله پس از پخش برنامه کوچه باغ این جانب با قائم مقام سازمان صداو سیما، مدیر شبکه 3 و تهیه کننده این برنامه وارد مذاکره شدم،افزود:آن ها اعلام کردند این امر تنها یک اشتباه بوده است و عمدی در کار نبود و در اسرع وقت در همین برنامه و دیگر برنامه های سازمان از مردم غیور آمل عذرخواهی خواهند کرد.

 وی در خصوص تعرضات دیگر به بخش لاریجان بالاخص منطقه امام زاده هاشم(ع) گفت: شکایت پیرامون مساله امام زاه هاشم(ع) هنوز به قوت خود باقی است و ما قصد داشتیم پیرامون این مساله نیز شکایت کنيم که مسئولان سازمان صداو سیما اعلام کردند این امر تنها یک اشتباه بوده است و عذر خواهی خواهند نمود و ما نیز فعلا از شکایت خود صرف نظر کرده ایم.

اين نماينده مجلس با بيان اين که هیچ گاه از حقوق مردم آمل کوتاه نخواهیم آمد،افزود:در صورتی که این عذر خواهی صورت نگیرد شکایت ما به قوت خود باقی خواهد بود.

خاطرنشان مي کنيم فرماندار شهرستان آمل نیز با ارسال نامه ای به استاندار مازندران اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام نموده واز طاهايي پیگیری این موضوع را خواستار شده است.

گفتني است صبح روز دوشنبه مجری برنامه کوچه باغ در این برنامه از مردم آمل و استان مازندران به دلیل نسبت دادن روستای نوای آمل به استان تهران عذرخواهی کرد.

مجری برنامه گفت: من رفتم به یک روستای زیبا و تاریخی کشورمان که مراسم دوست داشتنی در دهه اول محرم  داشت که متاسفانه زیرنویس به جای آنکه بزند روستای نوا، استان مازندران نوشت روستای نوا، استان تهران که عذرخواهی می کنم از دوستان مازنی که خیلی دوست شان داریم.

به همين منظور بخش هایی از برنامه روز شنبه کوچه باغ- که مربوط به روستاي نوا بود-با زيرنويس درست،مجددا"پخش شد.


  • سه شنبه 20 فروردين 1392-0:0

    درود بر مردم مازندران وبه خصوص امل كه اينگونه از حق خود و مازندران يعني كوه دماوند دفاع مي كنند

    • البرزکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 25 آذر 1390-0:0

      درود

      کانال 5 تهران در خرداد 1390 آبشار شاهاندشت لاریجان را جزو تهران معرفی کرد!

      صدا و سیما پلور و دشت و دریاچه لار و آب گرم و امامزاده هاشم را هم که بار ها جزو تهران آورده!

      کوه دماوند را هم که نما تهران کردند! مبادا نماد ایران که به ثبت جهانی یونسکو هم رسیده، مازندرانی باشد! حتی در ثبت آن در سال 2008 اگر به سایت یونسکو بروید می بینید، دماوند کوه را به نام تهران ثبت کرده اند!
      http://whc.unesco.org/en/tentativelists/5278/

      انتشارات های بزرگ تهران هم کوه دماوند را در کارت پستال های تهران و کتاب های نفیس ایران شناسی به نام تهران می آورند.

      سایت دانشنامه رشد آموزش پرورش هم کوه دماوند و دشت و دریاچه لار را از آن تهران می داند!

      http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86+%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86SSOReturnPage=CheckRand=0

      (جاذبه های طبیعی
      1.......
      2.......
      3-کوه دماوند ، تهران
      4-دریاچه لار و منطقه حفاظت شده ، تهران
      5-.....)

      سایت میراث فرهنگی هم کوه دماوند و دشت و دریاچه و رودخانه لار و غار گل زرد و قلادختر امامزاده هاشم ... را در صفحه تهران می آورد.

      http://www.ichto.ir/Default.aspx?tabid=599

      http://www.ichto.ir/Default.aspx?tabid=599

      http://www.ichto.ir/Default.aspx?tabid=599

      نه تنها کوهستان مازندران بلکه دریای آن را نیز نادیده می گیرند و خزر خزر می کنند. دریای مازندران، دریای گیلان ، دریای گرگان یا کاسپین چه اشکالی دارد!؟ بسیار خوب دریا را خزر گفتید، چرا نام شرکت نفت شمال را خزر گذاشتید؟ شرکت نفت خزر! چرا سکوی شناور حفاری ایران-البرز را امیرکبیر کردید؟ ایران-البرز چه اشکالی داشت؟ نام ایران بر آن بود، بد بود یا البرز؟


      زادگاه و اصالتمان و فرهنگ و پیشینه مان را به ویلاسازی تهرانی
      نفروشیم!


      سربلند باد مازندران، سر فراز باد ایران

      • دوشنبه 21 آذر 1390-0:0

        مازندران شهر مایادباد همه مازندران سرای من است منتظر برخورد شدید مسولین مازندران هستیم

        • دوشنبه 21 آذر 1390-0:0

          دروغه

          • دوشنبه 21 آذر 1390-0:0

            دفاع از حریم و تقسیمات استانی مربوط به معاون محترم سیاسی وامنیتی می شود وتابحال او هیچگونه موضع گیری نداشته است وی مکلف است به این موضوع بپردازد وپاسخگو باشد تا دیروز کدوک و امروز امامزاده هاشم ونوا واقعا" متاسفم که آقای معاون دراین خصوص سکوت اختیار کرده است نکند که وی با برخی کاخ نشین ها تهرانی به توافقی رسیده باشد.... بهرتقدیر ما منتظریم

            • دوشنبه 21 آذر 1390-0:0

              احسن بر دقت و احساس مسووليت.


              ©2013 APG.ir