تعداد بازدید: 3760

توصیه به دیگران 8

سه شنبه 22 آذر 1390-23:11

رنگ باختگان اصولگرايي

علاوه بر اين رسانه هاي بوقلمون صفت،شنیده شده برخی رسانه های استانی که مسئولان وابسته به نهادهای کشوری دارند، از پوشش سفر رييس جمهوري منع شده بودند و نه تنها خبرنگارشان را به مراسم نفرستادند،از انتشار حتي يک خط خبر خبرگزاري ها هم امتناع کردند!


 مازندنومه؛کلثوم فلاحي،ساري:محمود احمدی نژاد آمد و رفت، سفری نیم روزه اما پر حاشیه. اغلب رسانه ها این سفر را پوشش دادند اما جای بازتاب خبري این سفر در رسانه هایی که سابق بر این-خيلي تابلو-تابلوی اصولگرایی را بر پپيشاني خود نصب کرده بودند، خالی ماند.

برخی رسانه ها طی چند سال اخیر ،دربست حامي و پرچمدار حمایت از احمدی نژاد و سیاست های وی بودند و کم ترين انتقادي به بدنه دولت-و نه لزوما" شخص رييس جمهوري-را هم بر نمي تابيدند و برآشفته شده،به هرزه گويي اقدام مي کردند.

اين جماعت نان به نرخ روز خور شاید گمان کرده اند اینک که آخر عمر اين دولت اصولگراست و طبق قانون ، احمدی نژاد نمی تواند در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، پس بهتر است از هم اکنون آرام آرام ، این پرچم را به زیر کشیده و اصولگرایی احمدي نژادي را در پستو پنهان کنند و بعد در زمانی مناسب،رنگ دیگری به خود بگیرند.

علاوه بر اين رسانه هاي بوقلمون صفت،شنیده شده برخی رسانه های استانی که مسئولان وابسته به نهادهای کشوری دارند، از پوشش این سفر منع شده بودند و نه تنها خبرنگارشان را به مراسم نفرستادند،از انتشار حتي يک خط خبر خبرگزاري ها هم امتناع کردند!

شگفت انگيزتر از همه موارد،حکايت برخي آدم هاست که در روزگاری نه چندان دور ، سمتی داشتند و برای حفظ میز، مجیز می نوشتند و تملق. آن زمان از ريیس دولت آنها ، مردمی تر وجود نداشت و مهرورزتر کسي نبود!

 اصلا از نگاه آنها احمدی نژاد باید ريیس جمهور مادام العمر می شد و برای این منظور حتی قانون اساسی را هم باید دور زد! اما این ادعا فقط تا زمانی استوار بود که میز داشتند و سمتی ، احمدی نژاد که آنها را کنار گذاشت ، آنها هم احمدی نژاد را کنار گذاشتند، انگار که از روز نخست اصولگرا نبودند و رئیس جمهوري را هم نمی شناختند.تازه لباس عوض کردند و يک شبه شدند ضد جريان انحرافي و حامي اين يکي ،پايداري!!

هماناني که تا ديروز با اين قماش انحرافي پالوده مي خوردند و تا وقتي پست داشتند در رسانه شان حتي يک خط خبر راجع به انحرافي ها ديده نمي شد و بعد از اخراج،ناگهان شدند ضد جريان انحرافي!

آناني که یک روز بر مازندنومه خرده گرفتند چرا سفر فرزند ملت را به لبنان انعکاس نداده و  ساعت شمار مضحک و مسخره اي گذاشتند که ما به دامان ملت بازگرديم!!حال نه لبنان و کومور  و ونزوئلا،بل سفر احمدي نژاد را به همين ساري خودمان نيز پوشش نداده اند و خودشان را به خواب زده اند! اينک اين کلاه برداران اصولگرايي بيايند براي خودشان ساعت شمار بگذارند!

آن روز اين جماعت نان به نرخ روز خور اهل تزوير،ما را متهم به انعکاس ندادن اخباری کردند که اصلا در حوزه کاري ما نبود و خوانندگان فهیم ما می دانند که ما صرفا اخبار مرتبط به استان را پوشش مي دهيم؛اينک اما دست اين جماعت بدجور رو شده است.

البته گلایه از این نیست که چرا آنها از انعکاس خبر این سفر خودداری کرده اند، چار دیواری است و اختیار آن دست صاحبش؛ هر چه می خواهند منتشر کنند يا نکنند،خواستيم روزگاري را به یاد آوريم که جو اصولگرايي کاذب احمدي نژادي گرفته بودشان و دل شان می خواست همه مطابق میل آنها عمل کنند.

اصولگرايي قواعدي دارد،اصولي دارد،از همه مهم تر ثبات قدم مي خواهد،رنگ عوض کردن و هر لحظه به شکلي درآمدن از اصول اصولگرايي خارج است...باور کنيد مردم هم مي فهمند.

ايميل نويسنده: (falahi.dargahlo@gmail.com)


  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 17 دی 1390-0:0

    نزدیک بود این یکی از دستم در بره ولی هوش و ذکاوت رو ببین که نمی گذاره این اتفاق مهم بیفته.
    آدم مهم نیست اصولگرا باشه یا اساساً اصولگرا آدم باشه. آدم نیاز نیست که اصلاح طلب باشه یا اصلاح طلب آدم باشه. بلکه یک اصل رو باید رعایت بکنه. اصل رفاقت و نوعدوستی و پول پرستی و پول دوستی و قدرت پرستی و قدرت دوستی و صداقت با 90 درصد دروغ خالص و پر ملات.
    خاله کلثوم که خیلی دوست داره با جیغ و داد کشیدن گوش آدم رو کر بکنه اینبار زده به کاهدون. آخه روزشمار موقعی بکار می ره که توش حرفی برای جوسازی داشته باشه. شما بگید آدم عاقل میاد برای خودش روز شمار بگذاره. اصل اصل اصل پاسداری از منافع خودمون هستش که همه چیز رو باید فداش کرد و می کنیم و می کنند.
    پس شما به اینهمه توصیه های غلط اندازی انگار اصلاً گوش نمی دهید و یا گوشتان بدهکار اونا نیست.
    ای بشکنه این دست که نمک نداره. چندبار به شما گفتم اگه شما گوش نکنید اونا گوش می کنند و عمل هم می کنند. شما لیست افراد جامعه اسلامی مهندسین استان رو نگاه بکنید که آقای ص با همه ارادتی که به جریان احمدی نژاد داشت و کشته و مرده اون بود چه کسانی را تویش جاکرده. اگه واقعاً توی زندگی بعضی از این مهندسین منتخب بگردین هیچی گیرتون نمیاد جز پول و ثروت و قدرت و لذت و نام و کام که از هر راهی باید اونا رو به دست بیارند و همه شون هم توی صدر متمولین قرار دارند و گوش مردم رو هم کر می کنند که اهل خیرات و مبرات هستند و دست و دلشان باز است و خرجی این مراسم و اون مراسم رو می دهند. البته گروه مقابل هم همین وضعیت رو دارند و 3000 میلیارد معروف هم انگشت کوچیکه شون هست. خاله کلثوم باید بداند که همه اهن و تلوپش تا زمانی است که یک نفر خر بشه و زیر دستش قرار بگیره و او بشه علیا مخدره اون. اونوقت اگه اومد همین مطالب رو مجانی نوشت و توی مازندنوه منتشر کرد من اسمم رو که غلط انداز باشه شاید عوض کنم که نمی کنم. این خاله ای که ما داریم اهل تعامل و تعاقل و تغافل و تقافل است و با هر جریانی می تونه بسازه و تعریف و تمجیدشون بکنه و بره ازشون یک مصاحبه و گزارش تهیه بکند توپ توپ. مرحمت زیاد دست شما درد نکنه. بای

    • شنبه 26 آذر 1390-0:0

      اصولگرا باطل شد و به تاريخ پيوست!!!فقط مردانگي و صداقت

      • جمعه 25 آذر 1390-0:0

        این مطلب شما سایت مزبور را وادار کرد دو خط توضیح بده که بروز نمیشه.باز هم عقب نشینی...اصولگرایی تعطیل شد!

        • جمعه 25 آذر 1390-0:0

          احمدی نژاد تنهاست یوسفنژادهم درجلسه احمدی نزادنیامد ازحق مردم ساری دفاع کندوماچقدر بوق بودیم...

          • پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

            مطلب شایسته و روشنگرانه و خوبی بود.

            • پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

              تف به این سیاست لامصب که طرف یه شبه میشه یه ادم دیگه و اصولگرایی اش رو میذاره داخل ...!! بعضیها ظرفیت ندارند.

              • پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

                این آقای واقعا" که که احتمالا" از اذناب اون سایت فکسنیه داره ...میشه که چرا مازندنومه داره حرفه ای عمل میکنه.داداش اصولگرانما!! اینا طرفدار فرد خاصی نیستند.حرفه ای عمل میکنندشما گند زدید که نمیتونید جمعش کنید.بدبخت رییس دولت که طرفدارای ...مثل شما داره

                • پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

                  آقای واقعا که!!!!
                  کی گفته 2 ماهه آپ نمی شه؟آخرین بار 11 /9 آپ شده. این سایت که همچینم به روز نبود، بیشتر هفته نامه سایت، از 10 روز قبل از اومدن رئیس جمهور الکی آپ نکردن که بهونه داشته باشن.تازه فقط اون سایت دره پیت نیست، یه چندتا برادر همسوی دیگه هم دارن .
                  رنگ و رو رفته ها

                  • واقعاً کهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

                    عجب!چطور شده مازنومه وخوانندگانش طرفدار رئیس جمهور شدن ،خیلی عجیبه !
                    نیست؟

                    • پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

                      مهم نیست که اینها چند ماهه بروز نیستند.مهم اینه که حاضر نشدند بخاطر سفر رییس دولت شون به یکی پول بدند که دو خط خبر از مراسم ساری رو در سایت شون بذاره.این رو که می تونستند.نمی خواستند.چون دیگه پست دولتی ندارن

                      • پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

                        دمتون گرم.خوب مچ گرفتید

                        • پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

                          این جماعت از دو جهت تعطیلند،هم از جهت ...هم از جهت کاری!!!!

                          • واقعاً کهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

                            واقعاً از مازنومه بعیده که اینهمه توفاز شانتاژرسانه ای باشه ،یعنی اینقدر نفهمی که نمیدونی 2ماهه که آپدیت نمی شه ،ماکه کاربر معمولی هستیم فهمیدیم ،از تو بعید بود ،البته فکر میکنم قبلاً شما رو با خاک یکسان کرده بود ،دلیل زدن این مطلب شما هم همینه مردی منتشر کن

                            • پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

                              اینها 30-40 روزه به روز نکردند.لااقل بخاطر تشریف فرمایی رییس شون هم به روز نکردند.آخر و عاقبت تندروی همینه.زود گندش درمیاد

                              • چهارشنبه 23 آذر 1390-0:0

                                بابا این بدبختهای متعصب که یکماهه آپدیت نیستند

                                • چهارشنبه 23 آذر 1390-0:0

                                  اصولگرايي اگه فقط به معني چپ و راست باشه خط خرابيه. اگه ترجيح اصول بر فروع باشه درسته.

                                  • چهارشنبه 23 آذر 1390-0:0

                                    حزب فقط حزب ا... رهبر فقط روح ا...

                                    • چهارشنبه 23 آذر 1390-0:0

                                      مازندنومه کارت درسته

                                      • جمال عبدالناصرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                        چهارشنبه 23 آذر 1390-0:0

                                        دمشون گرم که در هر حالتی به فکر نان خوردن و کسب درآمد هستند.یواشکی تغییر جهت میدهند اما بقول شما ملت می فهمند

                                        • چهارشنبه 23 آذر 1390-0:0

                                          تو که اصلاحاتی هستی مازندنومه عزیز

                                          • چهارشنبه 23 آذر 1390-0:0

                                            متوجه منظورتان شدم.این را به بعضی آقایان بگویید که هنوز متوجه نشده اند اصولگرای واقعی کیست.بعضیها از اول هم با نقاب آمده بودند


                                            ©2013 APG.ir