تعداد بازدید: 3718

توصیه به دیگران 1

جمعه 25 آذر 1390-10:52

تعویض دو معاون،برکناری رییس!

 شنیده ها حاکی است یکی از نمایندگان مازندراني مجلس شورای اسلامی،ضمن تلاش براي برکناری مديرعامل جمعیت هلال احمر استان،در عرض چند هفته برای جمع آوری امضا از 80 نماینده جهت تحقیق و تفحص مديرعامل سازمان جمعیت هلال احمر کشور اقدام کرده است.


 به گزارش مازندنومه،چند روز پيش،عباد اسدی که هنوز اولین سالگرد ابلاغ حکم وی در پست مديرعاملي جمعیت هلال احمر مازندران نگذشته بود،ناگهان از سمت خود برکنار شد.

 گفته می شود در مراسم تودیع این مدیر استانی که با پافشاری يک نماینده مجلس در ساعت 20 برگزار شد، همکارانش در دیگر شهرهای استان و نیز هیات اجرایی هلال احمر حضور نداشتند و این جابجایي،تعجب همه را برانگیخت و این موضوع در بخش بدون تعارف خبر سيماي استاني هم مورد انتقاد قرار گرفت.

 براساس این گزارش،نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیرکل ستاد بحران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان های ساری و چالوس از ناراضیان برکناری این مدیر بودند.

گفته مي شود یکی از دلایل عمده برکناری این مدیر استانی تغییرات در سطح معاونان اداره خود بود که به واسطه نزدیکی این دو معاون در بخش امداد و داوطلبان به يکي از نماینده هاي مجلس،اين برکناري فوري رخ داده است.

هم چنين شنیده شده یکی از دلایلی که نماینده منتقد بر برکناری این مدیر تاکید داشت، اخذ مجوز تبدیل وضعیت 45 نفر از 90 نیروهای شرکتی به استخدام پیمانی بود که گفته می شود برخي از اين تبديل شده ها چهره هاي سیاسی بودند نه امدادگر ! از جمله فرماندار يکي ازشهرستان هاي ساحلي که به تازگي به استخدام اين سازمان درآمده است.

 از جمله اقدامات اسدی،پرداخت بدهی 18 میلیارد ریالی جمعیت هلال احمر استان در مدتي کوتاه،تعامل با خیران مازندران براي جذب پنج هزار متر مربع زمین،ارتباط دوستانه با کارمندان و برقراری آرامش نسبی بين کارکنان جمعیت، پرداخت کلیه معوقات امدادگران، کارمندان و راه اندازی پایگاه هوایی امداد و نجات مازندران است.


  • شنبه 26 آذر 1390-0:0

    راسته این نماینده ،یکی از نماینده های شرق استانه؟

    • شنبه 26 آذر 1390-0:0


      ای بابا ... حمایتت میکنیم چه قدرتی داری تو

      • شنبه 26 آذر 1390-0:0

        كدام نماينده اين كار را كرد؟

        • جمعه 25 آذر 1390-0:0

          جای تاسف دارد که نمایندگان از کار اصلی خود فاصله گرفتن به عنوان دلال و واسطه عمل می کنند سال گذشته به علت عدم تشکیل جلسه برای هنرمندان با نماینده مدیری موفق ولایق فرهنگی را تودیع کردند وامسال به خاطر برکناری فامیل یا رفیق آقای نماینده ، جناب اسدی برکنار شد ؟؟؟!!!...

          • جمعه 25 آذر 1390-0:0

            عباد اسدی به زور جای خنجری رو توی هلال احمر گرفت. دست بالای دست بسیار است

            • سیدمجتبی پاسخ به این دیدگاه 0 0
              جمعه 25 آذر 1390-0:0

              سلام من یک امدادگر هستم که از سال 1380 داخل جمعیت به فعالیت مشغولم و آقای اسدی اولین مدیرعاملی بود که توانست به مشکلات ما سر و سامان دهد. این از ضعف مدیریتی در سطح کشوریه که یک مدیرعامل که خیلی خوب در حال انجام وظیفه هست رو اینگونه برکنار می کنند.
              واقعاً برای ایران عزیزم متآسفم که در اون اینگونه مسائل رخ میده.
              با تشکر


              ©2013 APG.ir