تعداد بازدید: 3074

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 27 آذر 1390-1:2

صابري:محبوبيت دولت کم شده است

در گفت و گوي مازندنومه با مسئول اصولگرايان مازندران عنوان شد: جبهه پايداري ها دسته ی احمدی نژاد هستند و از جریان انحرافی جدا شدند اما عمل شان هنوز مانند جریان انحرافی است/جبهه پايداري ها فقط خودشان را اصولگرا می دانند و شب انتخاباتی هستند/در سال 90 هیچ کار عمرانی انجام نشد/مردم دیگر حرف های دولت را باور نمی کنند و نسبت به آن ها انتقاد دارند.


مازندنومه،کلثوم فلاحي:علی صابری-دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان و دبير جامعه اسلامی مهندسین مازندران- شنبه شب به چند سئوال ما درباره مسايل روز کشور پاسخ داد.گفت و گوي کوتاه ما را با اين فعال سياسي اصولگرا بخوانيد.

*کار جبهه پایداری به کجا می رسد؟

جبهه اي ها هنوز شعار وحدت می دهند اما به جبهه متحد اصولگرایان نپیوسته اند. اعتقاد داریم اینها از اصل هم بنای بر وحدت نداشتند. درست است که از جریان انحرافی جدا شدند اما عمل شان هنوز مانند جریان انحرافی است. این انشقاق به ضرر اصولگرایان است و به نفع نیست. حرکات جبهه پایداری مغایر با منافع اصولگرایان است. امیدواریم هرچه زودتر به جبهه متحد اصولگرایان بپیوندند.

*جبهه پایداری اصلا" در میان اصولگرایان جایگاهي دارد؟

 چنانچه به جبهه متحد بپیوندند دارای جایگاه هستند.

* اگر اين ها وارد جریان 8+7 نشوند و لیست جداگانه ای ارائه کنند ، آیا در بین اصولگرایان دو دستگی ایجاد نمی شود؟مگر اصولگرا با اصولگرا فرق دارد که دو فهرست جداگانه بدهند؟

دودستگی ایجاد نمی شود، اینها دسته ی احمدی نژاد هستند و قبلا هم با رایحه خوش خدمت ، همین روند را در پیش داشتند. بنای وحدت ندارند، اینها فقط خودشان را اصولگرا می دانند.اگر به جبهه متحد بپیوندند بهتر است و دو لیست ارائه نمی شود.

* مي شود گفت که جبهه پایداری جزو تشکل های شب انتخاباتی است و بعدا" کم فروغ مي شود؟درست است؟

 بله ،یک تشکل شب انتخاباتی است و نمی تواند دوام داشته باشد. همه تشکل های دولتی این گونه هستند و دوام ندارند، جبهه مشارکت هم با رفتن سید محمد خاتمی تمام شد.

*در دولت مهرورز که قرار بود پاکدست هم باشد، نه تنها اوضاع اقتصادی مردم بهتر نشد،علاوه بر آن اختلاس بزرگ،دولت اینک با کسری بودجه 10 هزار ميليارد توماني مواجه است و مجلس هم بارها اعلام کرده که دولت مرتکب تخلفات زيادي شده است.چرا؟

 اینها سرشان را مانند کبک در برف گذاشته اند ، مردم به اینها انتقاد دارند. اختلاس اخیر تنها یکی از مواردی است که آشکار شده و به مصلحت مملکت، بقیه را بیان نکردند.

در اين دولت عده ای میلیاردی وام گرفتند برای بنگاه های اقتصادی زودبازده اما هیچ کدام منجر به ایجاد اشتغال نشد که این هم نوعی اختلاس است . مردم اینها را می بینند.

*تصور ما اين است که محبوبیت دولت دهم نسبت به دولت نهم ، کاسته شده است؟

 بله، دولت نهم ، دولت کار بود و دولت دهم کار سیاسی می کند. اعتبار عمرانی سال گذشته هنوز جذب نشده و اعتبار امسال هم هنوز ابلاغ نشده است. در سال 90 هیچ کار عمرانی انجام نشد. دولت کاملا سیاسی است و می خواهد بقای بعدی خود را زمینه چینی کند.

مردم به ماهیت آنها پي برده اند و دیگر حرف های آنها را باور نمی کنند. من هم در دولت نهم ، مدافع احمدی نژاد بودم اما اکنون مثل من صدها نفر در استان هستند که همین حرف ها را بر زبان جاری می کنند.

*آيا 8+7 لیست نهایی را تدوین کرده است؟

چارچوب ها مشخص شده و لیست نهایی پس از ثبت نام در انتخابات ، تدوین می شود، اکنون شناسایی و بحث می کنیم اما فعلا اعلام موضع نمی شود.


  • دوشنبه 28 آذر 1390-0:0

    من با بیشتر اظهارات آقای صابری موافم.به خصوص که گفته محبوبیت دولت کم شده.البته این دولت زیاد هم محبوبیت نداشته.به زور برایش محبوبیت درست کردند.

    • دوشنبه 28 آذر 1390-0:0

      از زمانی که پست آقای صابری را گرفتند محبوبیت دولت از بین رفت اضافه کار 175 ساعت هر ساعت با احتساب هیئت علمی

      • محمد جوادخیراللهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 27 آذر 1390-0:0

        درود بر آقای صابری که همیشه صریح و شفاف نظر میده.آقای صابری فقط مراقب باش در لیستت آدم کوتوله نذاری.ما در ساری بچه سال و بی تجربه و اصولگرانما نمیخواهیم.آدم وارد و اصولگرلی واقعی میخواهیم.توجه کنید که کسی ناحق در فهرست قرار نگیره

        • يکشنبه 27 آذر 1390-0:0

          محبوبیت از دست رفته(:

          • يکشنبه 27 آذر 1390-0:0

            دوستداران دولت آن ور آبها در کومور و ونزوئلا و ...هستند،داخل همه انتقاد دارند!!

            • يکشنبه 27 آذر 1390-0:0

              ببین کار به کجا رسید آشا چقدرشور شد که داد یک مسئول اصولگرایان هم درآمده!با این وجود معلوم نیست حامی دولت کیه؟احتمالا" اصلاح طلب ها حامی دولت شده اند،چون اصولگراها شدیدا انتقاد دارند!


              ©2013 APG.ir