تعداد بازدید: 2995

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 28 آذر 1390-21:13

فرايندهاي قانوني طي مي شود-اسد

پيگيري يک خبر؛مدير کل راه و ترابري مازندران گفت:اگر زمین هاي منطقه هراز و شکل شاه وقفی باشد،فرآیند وقف را اعمال می کنیم/هنوز عملیات اجرایی در منطقه هراز آغاز نشده و ما زمین خریداری نکردیم/با اوقاف ، منابع طبیعی ، محیط زیست و یا هر دستگاه دیگر مذاکره خواهد شد.


 اين کامنت را يکي از کاربران مازندنومه از آمل براي ما فرستاد:" مدیریت محترم سایت،با سلام،نظر به اینکه سوء استفاده از زمین های وقفی و منابع طبیعی و فروش آن توسط فردی سودجو به راه و ترابری استان با همکاری یکی از کارشناسان اداره پیمان و سایر ماجراهایی که وصفی طولانی و مدارکی مستدل دارد مخصوصاً زمین شکل شاه و پرونده های مربوطه در منطقه وانا، در این برهه از زمان فقط از سایت مازندنومه انتظار رسیدگی و دفاع از حقوق مردم را دارد. لطفا بی تفاوت نباشید."

اين کاربر در فاصله کوتاهي کامنت هاي ديگري نيز در اين رابطه گذاشت:"لطفا در مورد خرید موفقیت آمیز زمین منابع طبیعی مسیر جاده هراز -شکل شاه- از شخص معلوم الحال توسط اداره کل راه و ترابری استان مازندران گزارش و اطلاع رسانی نمائید."

و :"با سلام.لطفا در خصوص سوء استفاده از زمین های وقفی و منابع طبیعی در مسیر جاده هراز که در طرح تعریض قرار گرفته اند و افراد سودجو با سندسازی درصدد فروش آن به راه و ترابری استان مازندران می باشند خبر و گزارش تهیه فرمائید."

موضوع را روز دوشنبه با مديرکل راه و ترابري استان در ميان گذاشتيم.البته پيش از آن در چند روز مختلف با مديرکل منابع طبيعي استان نيز ارتباط تلفني برقرار کرديم که به دليل ماموريت اداري، پاسخگوي ما نبود.

اما مدیرکل حوزه راه و ترابری مازندران در پاسخ به سوال مازندنومه در خصوص خریداری زمین های شکل شاه آمل که متعلق به منابع طبیعی است،گفت: برای اجرای پروژه های عمرانی ،همه فرآیندهای قانونی را برای اخذ مجوز طی می کنیم.

 علی اسد افزود: با هر دستگاهی که در این زمینه ذی حق باشد؛از جمله اوقاف ، منابع طبیعی ، محیط زیست و یا هر دستگاه دیگر مذاکره خواهد شد و مطمئنا تمام فرآیندها طی می شود.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا زمین های شکل شاه آمل را خریداری کرده اند ، اظهار داشت: هنوز عملیات اجرایی در این منطقه آغاز نشده و ما زمین خریداری نکردیم.

 اسد در پاسخ به این سوال که گفته شده زمین های این منطقه وقفی بوده و در صورت خریداری محل اشکال است، یادآور شد: اگر این زمین ها وقفی باشد هم فرآیند وقف را اعمال می کنیم.



    ©2013 APG.ir