تعداد بازدید: 2697

توصیه به دیگران 25

يکشنبه 4 دی 1390-21:54

سر مي شکند شهرداري اش!

یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس،در حالي که برای امور اداری به شهرداری يکي از شهرهاي غرب استان مراجعه کرده بود،مورد ضرب و شتم کارکنان شهرداری قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،صالح.م 49 ساله که یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است،روز يک شنبه در حالي که برای امور اداری به شهرداری يکي از شهرهاي غرب استان مراجعه کرده بود،مورد ضرب و شتم تعدادي از کارکنان شهرداری قرار گرفت.

بر اساس اين گزارش،وی که بیش از دو سال است به دنبال دریافت جواز ساخت مسکن بود،صبح يک شنبه به شهرداری مراجعه کرد، اما دقایقی بعد درگیری لفظی به وجود آمد و اين جانباز جنگ تحميلي در محل شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

گفتنيست اين شهرداري سابقه نارضايتي شهروندان و مسايل مالي سال هاي گذشته را در پيشينه خود دارد.

به گزارش خبرنگار ما مديرکل جانبازان و ايثارگران استان و رييس بنياد شهيد اين شهرستان،پيگير وضعيت اين جانباز شده اند.

صالح.م بعد از درگيري و زد و خورد در نمازخانه پاسگاه بازداشت و  شامگاه همان روز آزاد شد تا در روزهاي آتي به مسايل حقوقي و قضايي اش رسيدگي شود.


  • يکشنبه 2 بهمن 1390-0:0

    دوستی نقل می کرد چند سال قبل گروهی از مازندران به شهرداری یکی از شهرهای اروپا رفته بودند. پرسیدند پروانه ساختمان را چگونه باید دریافت کرد؟ پاسخ داده شد: نیاز نیست انسان از خانه اش خارج شود. به صورت الکترونیک همه فرایند مشخص و انجام می شود! پس اینهمه نظارت و مدیریت محلی در استان ما برای چیست؟

    • شهروند چالوسیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 10 دی 1390-0:0

      این شهرداری باید مورد واکاوی عمیق صورت گیرد تا تخلفاتی در آن پنهان ساخته اند بر همگان آشکار و رسانه ای شود

      • کوگوش شنواپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 6 دی 1390-0:0

        از کجا بگویم از خیابانها ی شهر چالوس از ترافیک از چاله چوله های شهر از عدم امکانات تفریحی از کدامین پارکهای تخریب شده بگویم ازپارک معلم از پارک 17شهریور ازکدامین گلکاری های داخل شهر بگویم که جز علفهای هرز چیزی به چشم نمی آید آه ... شباهت شهرداری مان نه به این خیابانها نه به این پارکها ، نه به این گلکاریهاست . شهرداریمان فقط به علفی هرز شبیه است آیا به این همه درد رسیدگی می شود این برادرمان درسن 49 سالگی برای داشتن یک سرپناه اینگونه حقارت را ترجیح می دهد . این حقارت ازآن کسانیست که سخت به آن میزهای آهنی تکیه دادند وقلبهایشان به مانند همان فولادیست که برآن تکیه زدند . جمعی از فرزندان شهدای چالوس

        • سه شنبه 6 دی 1390-0:0

          شهرداری چالوس بجای کارگشایی و رفع گره از کار ملت سنگ اندازی میکند.بیشتر شهرداریهای استان همین طور اذیت میکنند.

          • دوشنبه 5 دی 1390-0:0

            کلا شما مازندرانی ها آدمهای پرخواشگر و ستیزه جویی هستید و خودتون حالیتون نیست!!!

            • دوشنبه 5 دی 1390-0:0

              inak pas az an hame delavariha bayad ingune kabutarhaye bja mande ra az khater bord baradaram na bayad beguyam amuyam shayad an ruz k mijangidi dar kenarat nabudim ama aknun ke nedaye edalat sar dadi va bdune tavajoh be shakhsiyatat tora nadide gereftand miguyam ey yadegarane defae moghaddas dustetan darim

              18sale ;f

              • يکشنبه 4 دی 1390-0:0

                این جانباز گرانقدر موزه دفاع مقدس است چراکه سینه ای پرسوز از بمبهای شیمیایی دارد ترکشهای متعدد در تن ،آثار سوختگیهای ناشی از انفجار وعوارض ناشی از امواج انفجارراتحمل میکند چرا تاکنون موردتوجه مسولین مربوطه قرارنگرفته است!سرجمع حضور درجبهه اعضای شورای شهر باندازه نصف حضور این عزیز نمی باشد این عزیز عالیقدر از شرف کشور دفاع کرد امابعضی اعضای شورا غرق در فضای سیاسی از شهر وشهرداری دور ماندن!جوانان و سالمندان این شهر از داشتن یک پارک داخل شهر محرومند!!اینست که کارنامه این عزیز درخشان اما کارنامه این شهرداری بامشکلات متعددمالی گسترده اش فقط جای سوال دارد!!!

                • محمد صادق زادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  يکشنبه 4 دی 1390-0:0

                  خدا لعنت كند مديراني كه به خود اجازه ميدهند يادگاران سالهاي دفاع مقدس را اينگونه مورد ضرب و شتم قرار دهند اين مديران كه پشت ميز جا گرفتند آيا نميدانند نتيجه جانفشاني اين عزيزان است؟
                  ما جانبازان سالهاي دفاع مقدس و رزمندگان بسيج اگر مسئولان به اين وضعيت خاتمه ندهند خودمان تكليف اين شهردار و 3 كارمندش كه دوستمان را حتي زنداني كردند از صفحه روزگار بر مي اندازيم
                  9 دي گرامي باد
                  مرگ بر منافقين


                  ©2013 APG.ir