تعداد بازدید: 2810

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 6 دی 1390-14:56

25 ماه زندان

سه اصلاح طلب بابلي در زندان؛با حکم جلب دادستاني بابل،احمد ميري،علي اکبر سروش و عليرضا شهيري، صبح روز دوشنبه به زندان متي کلا منتقل شدند.


به گزارش مازندنومه،اين سه چهره اصلاح طلب که در انتخابات گذشته رياست جمهوري در ستاد ميرحسين موسوي فعاليت داشتند،جهت گذراندن دوران محکوميت خود،به وسيله ماموران دادستاني به زندان متي کلاي بابل تحويل داده شدند.

بر اساس اين گزارش،اين سه تن بعد از انتخابات گذشته رياست جمهوري به اتهام اقدام عليه امنيت ملي بازداشت و محاکمه شده که در دادگاه بدوي شهيري به 15،سروش به 7 و ميري به 20 ماه حبس تعزيري محکوم شده بودند،اما پس از اعتراض به اين حکم ها،دادگاه تجديدنظر استان محکوميت آن ها را کاهش داد.

احمدميري،سرپرست اسبق معاونت سياسي و امنيتي استانداري مازندران،فرماندار اسبق شهرهاي بابلسر و رامسر و نايب رييس حزب منحل شده مشارکت استان مازندران به 12 ماه زندان محکوم شده است.او بعد ار انتخابات در روز يک شنبه،هشتم فروردين ماه 89 دستگير شده بود.

علي اکبر سروش، عضو هیئت علمی دانشگاه و مشاور سیاسی استاندار مازندران در دوره اصلاحات و عضو شورای مرکزی حزب مشارکت مازندران نيز به 4 ماه حبس محکوم شده است.او  روز 22 اسفندماه سال 88 بازداشت شده بود.

عليرضا شهيري هم که از مبارزان انقلابي سال 57 و رييس ستاد موسوي در شهرستان بابل بود،به 9 ماه حبس محکوم شده است.

به گزارش مازندنومه،نخستين جلسه محاکمه اين افراد،15 تير ماه 89 به رياست قاضي باقريان در شعبه دادگاه انقلاب بابل برگزار شده بود.جلسه دوم دادگاه اين متهمان نيز 4 مهرماه 89 برگزار شد.


  • پنجشنبه 8 دی 1390-0:0

    مسئولين محترم سايت مازند نومه ،با سلام و تقديم احترام از اينكه نسبت به كامنت اينجانب عنايت داشتيد كمال تشكر را از طرف خودم و دوستان همكلاسي و همفكرم كه بنده را در نوشتن اين چند جمله ياري دادند دارم و اميد است در آينده هم نسبت به اقشار تحصيلكرده و دانشگاهي مازندران مساعدت كافي مبذول فرمائيد . " دانشجويان ارشد مديريت"

    • چهارشنبه 7 دی 1390-0:0

      از فهیم ترین و اندیشمندترین شخصیتهای این استان هستند و مطمئن باشید که اینده ازان انهاست.

      • كارشناس ارشد مديريتپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 7 دی 1390-0:0

        سه روشنفكر بابلي ، عصاره حق طلبي مازندرانيها ، ثمره پاك سرشتي و صداقت اين خطه در مبارزه با بادمجان دور قاب چينهاي خشك مغز ، فرماندهان جنگ با جمود ، استوره هاي جدال با دروغ و انحصار ، ميرزا كوچك خان هايي كه مطمئنم متعصبين براي سرشان جايزه گذاشتند.
        ( مازند نومه تو جرات نوشتن اين چند جمله را نداري حداقل خودت روي كلماتش فكر كن )

        • نظام دوستپاسخ به این دیدگاه 0 0
          سه شنبه 6 دی 1390-0:0

          بنظرم اینها خیلی هم خطرناک نیستند که حبس بخورند.3 تا ادم تئوریک اند که کله شون بوی قورمه سبزی میداد.با تذکر هم جا می رفتند.

          • سه شنبه 6 دی 1390-0:0

            اینها در دادگاه بدوی جمعا 52 ماه محکوم شدند که در تجدیدنظر جای 5 و2 عوض شد و 52 ماه شد جمعا" برای سه نفرشون 25 ماه!!

            • احمدی کولائیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 6 دی 1390-0:0

              حقشون بود اعدام میشدن ،منافقای نامرد ،ریشه شون باید خشکونده بشه ،سبزای بی خاصیت لجنی ،جلبک صفت


              ©2013 APG.ir