تعداد بازدید: 2601

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 7 دی 1390-23:57

نقيبي:من چمران نيستم،حجازي هم قاليباف نيست!

 رييس شوراي شهر ساري گفت:پنج نفر از اعضای شورا به دنبال طرح سوال از شهردار بودند و شهردار روز یکشنبه آینده چهار ساعت فرصت دارد تا به سوالات پاسخ دهد/شورا دچار دو دستگی نشده است/قطعا کسری بودجه داریم/65 درصد مردم عوارض پرداخت نمی کنند/ادارات مرکز استان جز مصیبت،نفع دیگری برای ساری ندارند/شهرداری ساری در بودجه نویسی بلندپروازی کرد/گویا حجازی را با قالیباف مقایسه می کنید و من را هم با چمران/آنهایی که شعار دادند ساری را ویژه می بینیم ، ساری را با عینک شماره 5/2 هم ندیدند.


 مازندنومه،کلثوم فلاحي:صبح چهارشنبه در یک روز شلوغ کاری،خبرنگاران،میهمان رئیس شورای شهر ساری بودند.

فرامرز نقیبی در اين نشست خبري در پاسخ به سوال مازندنومه مبنی بر اینکه آیا موافق استیضاح شهردار هستید،گفت:وظیفه شورا توضیح خواستن از شهردار درباره ابهامات است.

 وی اظهار داشت: با توضیح خواستن از شهردار موافق هستم و اگر از پاسخ های شهردار قانع نشویم، شهردار تعویض می شود.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه استیضاح به معنای عزل نیست ، ادامه داد:استیضاحی که شورا را قانع نکند، عزل است.

وی یادآور شد: پنج نفر از اعضای شورا به دنبال طرح سوال از شهردار بودند که کار هنوز ادامه دارد و شهردار روز یکشنبه آینده چهار ساعت فرصت دارد تا به سوالات پاسخ دهد.

*دچار دو دستگی نشده ايم

نقیبی در پاسخ به سوال دیگر مازندنومه مبنی بر اینکه گویا شورا دچار دو دستگی شده و اتحاد سابق وجود ندارد ، تصریح کرد:شورا دچار دو دستگی نشده و در بعضی موارد اختلاف سلیقه داریم اما در کارهای اساسی و کلان شورا ، اختلاف نداریم.

 وی با بیان اینکه گاهی برای اثبات حرف ، با توپ و تشکر صحبت می کنیم ، بیان داشت:در اغلب موارد متفق القول هستیم.

 رئیس شورای شهر ساری افزود: کمک کنید دو دستگی در شورا نباشد چون شهر و مردم ضرر می کنند.

وی یادآور شد: مردم ساری مظلوم ترین مردم این آب و خاک هستند چراکه بعد از 32 سال از داشتن حداقل یک کمربندی محروم هستند.

*اعضای شورا دنبال حرف نیستند

نقیبی در پاسخ به سوال دیگر مازندنومه مبنی بر اینکه گفته شده شورای سوم اهل حرف است تا عمل ، خاطرنشان کرد:نظرسنجی بگذارید و ببینید چقدر حرف زدیم و چه میزان عمل کردیم.

 وی با اشاره به اینکه اعضای شورا دنبال حرف نیستند، گفت:بر اساس داده های شهرداری و آنچه که بودجه نوشته ایم ، موارد محقق شده است .

 نقیبی با بیان اینکه کار کرده ایم ولی نواقصی به ما وارد است، بیان داشت:بعضی کارها را در ساری برای نخستین بار انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه پل سازی را در شورای سوم راه اندازی کردیم، افزود: دیکته ننوشته، غلط ندارد.

 نقیبی با بیان اینکه کارهای بزرگی انجام دادیم که گاهی در حوزه وظیفه ما نبود، ادامه داد:اگر پل غدیر پل میدان ولی عصر دارای نواقصی است ، این نواقص قابل گذشت است که در مهندسی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ما ممنون مردم ساری هستیم ، تصریح کرد:اعتبارت ما از مردم ساری تامین می شود.

*قطعا کسری بودجه داریم

رئیس شورای شهر ساری در پاسخ به این سوال مازندنومه مبنی بر اینکه چرا بودجه شهرداری محقق نشده ، گفت: تا پایان آذرماه 33 میلیارد تومان از بودجه شهرداری محقق شده و اغلب درآمد شهرداری در سه ماه آخر سال است.

 وی با اشاره به اینکه قطعا کسری بودجه داریم، ادامه داد: با اجرای قانون هدفمندی،درآمد مردم کاهش یافته و طرح مسکن مهر هم که کار نویی بود در ساخت و ساز شهری تاثیر گذاشته است.

نقیبی با بیان اینکه مردم در مشکلات اقتصادی، کمتر عوارض پرداخت می کنند، گفت:هنوز 65 درصد مردم عوارض پرداخت نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ادارات مرکز استان که جز مصیبت ، نفع دیگری برای ساری ندارند به شهرداری از محل عوارض بدهکار هستند.

نقیبی با اشاره به اینکه مردم حدود 80 میلیارد تومان از سال های گذشته از محل جرایم ماده 100، بدهکار هستند، بیان داشت: شهرداری برای ادامه کار خود ، اعتبار دولتی ندارد.

 وی تصریح کرد: هنوز امیدوارم که 65 درصد از بودجه تحقق یابد.

 نقیبی با بیان اینکه بابل جمعیتی برابر با جمعیت ساری دارد، گفت: بودجه مصوب شهرداری بابل 50 میلیارد تومان بود که تنها 16 میلیارد محقق شده است.

 وی با اشاره به اینکه شهرداری ساری در بودجه نویسی بلندپروازی کرد، افزود: گفته بودیم که بودجه شهرداری 50- 60 میلیارد تومان باشد اما شهرداری ادعا کرد که می تواند جذب کند.

*سفر خارجی خوب است اما...

نقیبی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه خروجی سفرهای خارجی اعضای شورا چیست ، گفت: سفر خارجی خوب است اما در مقابل هزینه ای که شده بازخورد نداشته است.

 وی بیان داشت: امیدواریم سفرهای بعدی نتیجه بخش باشد.

*نمی توانستیم معجزه کنیم

نقیبی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا شورای شهر برنامه استراتژیک توسعه نداشته و چرا در روان سازی ترافیک اتفاقی نمی افتد و  شورای شهر ساری در جذب سرمایه گذار موفق نبوده، یادآور شد: ما ساری را چه طور تحویل گرفتیم؟در عرض چهار سال می توانستیم معجزه کنیم؟

وی ادامه داد: اگر می گوییم شورای شهر موفق بوده بر اساس داشته های مان این ادعا را داریم.

نقیبی بیان داشت: گویا حجازی را با قالیباف مقایسه می کنید و من را هم با چمران.

 وی خاطرنشان کرد: ما عقل کل نیستیم ، به ما پیشنهاد بدهید تا اجرا کنیم.

 نقیبی ، افزود: برای کمربندی خون دل خوردیم و اگر بازگشایی شود مشکل ترافیک حل می شود.

وی با بیان اینکه مشکل ترافیک ساری ملی است، ادامه داد:آنهایی که شعار دادند ساری را ویژه می بینیم ، ساری را با عینک شماره 5/2 هم ندیدند.

 نقیبی با اشاره به اینکه برخی به دنبال پیشرفت ساری نیستند، تصریح کرد: نخبه هایی که اکنون به ما ایراد می گیرند تاحالا کجا بودند ، 14 ماه طول کشید تا پل ولی عصر را بسازیم ، در آن زمان کجا بودند که انتقادها را منتقل نکردند؟

 وی با بیان اینکه شهر خراب است ، یادآور شد: 2 دوره ديگر شورا باید برنامه داشته باشد تا مشکلات برطرف شوند.

 نقیبی افزود: اگر رسانه ها نبودند حرف ما به گوش کسی نمی رسید.

 وی اظهار داشت:در جلسات شورا زیاد مسئولان استان را زیر نمی گیرم ،اما در جلسات خصوصی و دوستانه ، این کار را می کنم.

 نقیبی با اشاره به اینکه شورا نهاد نوپايي است و دولتمردان هنوز تمکین نکرده اند، گفت: ما به معنای واقعی شورای شهر نیستیم ، شورای شهرداری هستیم. 

گفتنيست روابط عمومی شورا در اين نشست اعلام کرد:در بین سایت هاي خبري مازندران ، مازندنومه بیشترین اخبار شورا را در اين دوره انتشار داده است.


  • جمعه 4 اسفند 1391-0:0

    آقای نقیبی خیلی قیافه حق به جانب مبگیرید.... والا هرجا رو که درست کردین پشتش هزارتا عیب داشت آخه مردم تا کی چوب کارای قابل گذشتتون بخورن؟اینم شد حرف مرد مسلمون؟؟؟؟؟

    • چهارشنبه 19 مهر 1391-0:0

      از زحمات مهندس نقیبی تشکر میکنم

      • شنبه 10 دی 1390-0:0

        خوب آبگرفتگی سطح شهر رو مدیریت کردید...؟

        • مرکز استانپاسخ به این دیدگاه 0 1
          جمعه 9 دی 1390-0:0

          سروینه راست میگه .شورای شهری که نمی تونه خوا سته مردم ساری را که عوض کردن یک نام است انجام بده به درد لای جرز هم نمی خوره.عوض کردن یک نام که هیچ پولی هم نمیخواهد.ادم اینقدر ترسو نوبره والا.

          • جمعه 9 دی 1390-0:0

            بی انصافی ممنوع....آقای نقیبی از شهر دفاع کن در مقابل هاشمی وامثال هاشمی وبابلی

            • سروینه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 8 دی 1390-0:0

              مهندس نقیبی قراربود نام دکتر شهیدی رو دروازه بابل قرار گیرد چی شد؟از عیسی هاشمی ترسیدی عقب کشیدی روحرفت حساب کردیم بچه راهبندساری

              • پنجشنبه 8 دی 1390-0:0

                از جناب نقیبی که محترمانه و منطقی پاشخگو هستند تشکر میکنیم.ایشان خیلی واقع نگر هستند و برای ساری زحمت میکشند.منطق را اقایان باید از ایشان یاد بگیرند

                • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  پنجشنبه 8 دی 1390-0:0

                  نقیبی: مازندنومه بیشترین اخبار شورا را در این دوره انتشار داده است.
                  غلط انداز با اجازه از مازندنومه ای های عزیز می خواهد به این آقای نقیبی یک تویی بگوید که بهش حسابی مزه بکند.
                  آقا جون از قدیم گفتند حمام بی عرق نمی شود. حالا این مازندنومه مادر مرده زحمت خودش رو با هر نیتی که بوده کشیده و خاله کلثوم خودش رو با همه دک و پزش می فرستاده تا گزارش های با حال از جلسات شورا تهیه بکنه و اونو بزنه توی سایت شما که شورای این شهر بی در و پیکر هستید برای مازندنومه چه چیزی در نظر گرفتید؟
                  باور کنید مازندنومه هم مثل شهرداری ساری به جای 10- 20 درصد افزایش بودجه بلندپروازی کرده و بودجه اش رو 100 درصد اضافه کرده و برخلاف شهرداری ساری که 80 میلیارد تومان عوارض از مردم طلبکار هست مازندنومه ریالی از احدی طلبکار که نیست هیچ بلکه بابت مطالبی که می زند و دل بعضی ها رو می شکند و قلب بعضی ها رو درد می آورد و بعضی وقتها هم طنزهای بی مزه و تلخ این غلط انداز رو هم منتشر می کنه که به جای خنده مردم رو به گریه می اندازد به مردم بدهکار هم هست. حالا شما بگو چند تا رپرتاژ و آگهی براتون کار بکنیم تا خرچ و مخارج مازندنومه هم دربیاد.
                  مازندنومه اصلاً اهل مفت خوری نیست و تک خوری هم نمی کند. این چند سر عائله ای که دارد توی درآمدهایش شریکند و قول میدهد که اگر دریافتی های مشتی از بابت تبلیغات و رپرتاژ و غیره نصیبش بشود راه عدالت رو طی بکنه و توی دولت عدالت محور مثل توزیع یارانه ها عمل نکنه که همه رو یکسان ببینه و آفتی بشه برای دولت های بعدی که بخواهند مراحل بعدی هدفمندی یارانه ها رو اجرا بکنند. راستی آقای نقیبی دولت شما که شهرداری ساری است اهل چک زدن نیست؟ بالاخره نماینده دولت که آقای مرادی بودند حسابی از خجالت نماینده مجلس در اومد و چک لازم و جانانه ای برای بیدار شدن نمایندگان زیر گوش اونها خواباند. شهردار قوی هیکل و خوش تیپ هم مگه دست کمی از آقای مرادی داره او در دولتی هست که شعار داد ما می توانیم و دیدید که واقعاً می تواند چک زیر گوش نماینده بخواباند و آقای حجازی هم خوب نشون خواهد داد که می تواند چک زیر گوش نماینده شورا بخواباند.
                  به هر حال مازندنومه از حمایت کامل غلط انداز برخوردار است و به شرط اینکه اهل نامردی نباشد و همش هوای این چند تا خانوم فسقلی رو نداشته باشد و غلط انداز رو هم توی درآدهاش شریک بداند و سهم اون رو قبل از دریافت وجوه تقدیم نماید و حق دلالی و حقوق واسطه گری رو تماماً نقد پرداخت نماید این تازه اولش هست و این راه حالا حالا ها ادامه دارد. ای به قربون آدم چیز فهم جناب آقای نقیبی نشنیدی که توی عروسی ها می گن: باباجون عرق کن/پولا رو ورق ورق کن. خوب اینو هم به شما می گویم و هم به آقای شهردار. افتاد!!!


                  ©2013 APG.ir