تعداد بازدید: 2682

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 7 دی 1390-23:58

مظنون هاي هميشگي

در برخي حوزه هاي انتخاباتي استان از جمله حوزه قائم شهر و سوادکوه و حتي ساري،تاکنون کانديداهاي اصلاح طلب ورود پيدا نکرده اند و اگر هم آمده اند،چهره شاخصي نيستند/در بهشهر دو چهره شاخص اصلاح طلب-رحماني خليلي و برزگرنژاد-اعلام کرده اند که ثبت نام نمي کنند.


وضعيت اصلاح طلب ها براي حضور در انتخابات آتي مجلس مبهم است.تناني از نامزدهاي اصلاح طلب بدون در نظر گرفتن شرايط جمعي و ستادي، انفرادي گام به عرصه نهاده اند و برخي ديگر نيز ترجيح داده اند حضور نداشته باشند.

در برخي حوزه هاي انتخاباتي استان از جمله حوزه قائم شهر و سوادکوه و حتي ساري،تاکنون که چيزي به پايان فرصت ثبت نام نمانده،کانديداهاي اصلاح طلب ورود پيدا نکرده اند و اگر هم آمده اند،چهره شاخصي نيستند.

در بهشهر اما دو چهره شاخص اصلاح طلب-دکتر ايوب برزگر نژاد و علي اصغر رحماني خليلي-هم اعلام کرده اند به عرصه انتخابات پا نمي نهند.

بر اساس گزارش رسيده به مازندنومه،حجت الاسلام رحمانی خلیلی نماینده اسبق شهرستان های بهشهر و نکا و گلوگاه گفت:با توجه به روند اداره کنونی کشور و وضعیت مبهم در سرنوشت انتخابات آتی،به طور قطعی در عرصه انتخابات شرکت نخواهم کرد.

 بر اساس اين گزارش،نماینده دوره های اول و دوم و ششم مجلس شورای اسلامی در اعتراض بر روند جاری در کشور و حصر و حذف نیروهای راستین انقلاب و خانه نشین نمودن دلسوزان نظام از نام نویسی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده است.او به هوادارانش اين را هم گفته که" اصلاح طلب واقعی در این دوره در عرصه انتخابات نام نویسی نمی کند".

در همين راستا دکتر ایوب برزگرنژاد- متخصص بیماری های کلیوی و پیوند کلیه-که در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره های هفتم و هشتم از حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه کاندیدا بود،اعلام کرده براي اين دوره ثبت نام نمي کند.

 وی در دوره هشتم رقابت نزدیکی با نماینده کنوني شرق استان داشت و با 38 هزار رای (اختلاف حدود هشت هزار رای با نفر منتخب)از ورود به مجلس بازماند.

او می گوید همچنان نسبت به نتایج دوره قبل معترض بوده و در انتخابات آتي نخواهد آمد.

  اكبر مقدسي-خبرنگار هفته نامه بهنگر-گفت و گويي با برزگر نژاد انجام داده که متن کامل آن را براي مازندنومه ارسال کرده است.در بخشي از مصاحبه از قول اين چهره اصلاح طلب آمده:

در این دوره من حقیقتاً به این نتیجه نرسیدم که در انتخابات شرکت کنم و تلاش در این زمینه را تلاشی بیهوده می دانم،چراکه اولاً فضا نسبت به دوره قبل تغییری نکرده است. اعتراضاتی که داشتیم منتج به تغییری در نگرش هئیت اجرایی و نظارت نشد و یا شرایط جامعه طوری نیست که از جریان سازی جلوگیری شود. جریانی که در دوره قبل آن چنان فرزندان این آب و خاک را در مقابل هم قرار دادند. همان افرادی که در آن موقع سنگ آن شخص را به سینه می زدند، اکنون در مقابلش موضع گرفتند این همان جریان سازی است. یا متاسفانه ضمن احترام به عزیزان باید بگویم این بازی با احساسات مردم است.

 از طرفی هم شما می دانید، رئیس جمهور در یکی از سخنرانی های خود گفت: مجلس در راس امور نیست. حالا بگذریم از این که فرمایش حضرت امام(ره) است که فرموده بودند: مجلس در راس امور است. به نظرم خود مجلسی ها موافق این حرف رئیس جمهور بودند در غیر این صورت می بایست موضع می گرفتند. حال که مجلس در راس امور نیست چه فایده ای دارد که من تلاش کنم برای جایی که در هیچ کاری از آن ساخته نباشد، در حالی که معتقدیم تمام مشکلات، معضلات، عقب ماندگی ها و در مقابلش پیشرفت کشور در گرو مجلس قدرتمند است. مجلسی که در راس باشد.

از طرفی شرایط باید مهیا باشد تا مجلس به آن جایگاهی که حضرت امام(ره) فرمودند برسد. وقتی شرایط مهیا نیست مطمئناً فایده ای نخواهد داشت. 

دکتر برزگرنژاد در انتهاي اين گفت و گو به نقل خاطره اي از انتخابات دوره گذشته بهشهر و نکا پرداخت و گفت:در آخرین روز مهلت تبلیغات و شب انتخابات هزاران شب نامه علیه من در سطح شهر پخش کردند که من دستم در دست آمریکا و استکبار جهانی است، ضد دین هستم و ... من عوامل این کار را پیدا کردم. حتی دقیقاً فهمیدم کار چه کسانی و از کدام روستا بود. خوب دیگر کاری نمی شد کرد. جالب اینجاست یک ماه پس از انتخابات یکی از همان افراد به اتفاق همسرش آمدند به مطبم در مجتمع طوبی برای درمان بیماری و من علی رغم اینکه می دانستم این فرد چه کار بدی نسبت به من کرد به رویش نیاوردم و به گرمی از وی استقبال کردم و ...

 البته بعداً از طریق یکی از دوستانش پیغام دادم که من علی رغم اینکه می دانستم چه کار کرد باز هم سعی کردم در خدمت به وی کوتاهی نکنم و مانند یک دوست صمیمی با وی رفتار کنم. چون معتقدم آن فرد اعتقادی داشت. حال ممکن است روزی به اشتباه خود پی ببرد یا نه – هنوز هم تا جایی می توانم به شکل سالم تر به مردم می توانم خدمت کنم.


  • اریا از نکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

    بهتر بود اصلاح طلبان با تمام قوا شرکت میکردن به اونا میفهموندن که بدون نظارت و اجرایی هم میشه نماینده به مجلس فرستاد. چن تایی هم داخل مجلس داد بزنن کافیه. چون بقیه وکیل دولتن نه مردم. 10 نفر هم مثل د کتر برزگر نژاد باشن کافیه. ای کاش میومدی دکتر

    • يکشنبه 11 دی 1390-0:0

      زنده باد رحمانیو برزگر

      • اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 0 0
        جمعه 9 دی 1390-0:0

        در حوزه شرق استان هیچ کاندیدا اصلاح طلبی نداریم. امثال یوسف نژاد خجالت بکشند

        • جمعه 9 دی 1390-0:0

          درود بر اصلاح طلبان واقعي

          • جمعه 9 دی 1390-0:0

            اصلاح طلب واقعی در این دوره در عرصه انتخابات نام نویسی نمی کند

            • جمعه 9 دی 1390-0:0

              زنده باد بر اصلاح طلبان واقعی...هر فردی که بخواهد خود را اصلاح طلب بنامد و وارد عرصه انتخابات شود خائن به ملت و امام ره است.

              • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                پنجشنبه 8 دی 1390-0:0

                بیچاره غلط انداز که نه اصلاح طلبان اون رو قبول دارند و نه اصولگرایان و نه جریان انحرافی چشم دیدنش رو دارند.
                غلط انداز می دونه که انتخابات خرج داره و باید یک جورایی مخارج اون رو در آورد و راهی وجود نداره تا هوای سرمایه گذارهای انتخاباتی را داشته باشند. حالا همه می گویند ما به جریان قوی ملت و هواداران خودمون تکیه داریم ولی وقتی مخارج فشار میاره می روند و دریوزگی سرمایه دارها را می کنند تا کمک های لازم رو برای رقابت بدست بیارند.
                ستادهای پر رونق یعنی ستادهایی که سرمایه دارهای متمول برای مقاصد خاصی در آنجا لانه کرده و سرمایه گذاری نموده و تعدادی هم در آنجا دارند بخور بخور می کنند و امکانات را همینجوری می رزند و می پاشند و مردم که از دست و دل بازی خوششان می آیند و خیلی تحویل گرفته می شوند می روند و به این کاندیدای توانمند رای می دهند.
                حالا این کاندیدای محترم فردا روزی که به مجلس رفت باید چکار بکند که از خجالت این سرمایه گذارها در بیاید. باید چندتا از طرح های نان و آبدار را تقدیم این سرمایه گذاران بکند تا دور بعد هم بتواند از این امکانات استفاده بکند. یکی از راهها این است که مثل یک بچه مودب حرف این سرمایه دارها را حرف خودش بداند و یا حرف خودش را با منافع این سرمایه گذارها تنظیم بکند. توی سازمان ها و ادارات افرادی را بکارد که هوای عوامل این سرمایه دارها را داشته باشد و با معاضدت و همفکری با برخی از دستگاهها قدرت در استان و شهرستان تعامل لازم را بین سرمایه دار و سرمایه گذار با این مسئولان خودکاشته به وجود آورد.
                غلط انداز بدبخت تو کجا این همه هنر رو داری که می خواستی از روی ناشی گری به کاهدون بزنی؟ تو رو چه رسیده به این کارها؟ تو خیلی هنر داشته باشی خودت رو از مخمصه های مالی و اداری خودت نجات بده و آقای رئیس بهت چپ چپ نگاه نکنه. اصلاً‌تو مگه فضولی که می خواهی بگی توی برخی از شهرها افرادی کاندیدا می شوند که از یکطرف خودشون رو به امام جمعه وصل می کنند و از طرف دیگه خودشون رو به هزار جای دیگه و دلش رو هم ندارند که از مدیریت جای قبلی خودشون دست بکشند. این دنیا هم خیلی با مزه است و خیلی جوانمردانه نیست اون رو تنها بگذاری و همینجوری مفتی مفتی با دست خودت به دیگران واگذار کنی.
                غلط انداز بیچاره باید اول آموزش ببینی که باد موافق و موفقیت از کدام سمت می آید را درک کنی و بعد در جهت مناسب شنا کنی. این که نشد کار که در جهت مخالف باد شروع به شنا کردن کنی و انتظار داشته باشی همه به به و چه چه بکنند. به کار بزرگتر از خودت کار نداشته باش ای غلط انداز بدبخت که بدجوری توی گل گیر می کنی.
                ای غلط انداز عرصه نمایندگی نه جولانگه توست/ عرض خود می بری و زحمت ما میداری.


                ©2013 APG.ir