تعداد بازدید: 2629

توصیه به دیگران 1

جمعه 9 دی 1390-17:33

حسينيان:جبهه پايداري پول ندارد

در گفت و گوي مازندنومه با روح الله حسينيان-از سران جبهه پايداري-مطرح شد:ما پول نداریم و هیچ قولی هم به کسی ندادیم/ از زمانی که احمدی نژاد در مقابل حکم مقام معظم رهبری در خصوص عزل مشایی تاخیر افکند،بگومگوها شروع شد/جبهه پايداري قرار است همیشه جبهه بماند/ما هم نظرات مطهري را قبول نداريم.


پیش از ظهر جمعه همایش جبهه پایداری در سالن اجتماعات هلال احمر در ساری برگزار شد. روح‌الله حسینیان يکي از سخنرانان اين همايش بود.

او متولد ۱۳۳۴ شیراز،روحانی، قاضی و از مقامات سابق اطلاعاتی ایران است. وی از تهران به مجلس هشتم راه یافت.حسينيان که از سران جبهه پايداري است،در حاشیه برگزاری این مراسم ، پاسخگوی سئوالات مازندنومه بود:

* پشتیبان مالی جبهه پایداری کيست يا کيانند؟شما امروز در صحبت های تان گفتید حامی مالي ندارید و از جیب خودتان خرج می کنید،نسبت به دارایی های شما ایجاد شبهه شده است.

- حسینیان: ما پول نداریم و هیچ قولی هم به کسی ندادیم،جیب خودمان هم فقط در حد تهیه بلیت هواپيماست.

*برخي اعضای کابینه تا زمانی که عضو دولت احمدي نژاد بودند،انتقادی به سیاست های دولت نداشتند،اما وقتی رييس دولت آنها را کنار گذاشت،شروع به انتقاد کردند.آيا این شائبه به وجود نمی آید که انتقادها به خاطر از دست دادن میز بود؟

-حسینیان:از زمانی که محمود احمدی نژاد در مقابل حکم مقام معظم رهبری در خصوص عزل مشایی تاخیر افکند، این بگومگوها شروع شد. نه تنها وزرا اعتراض داشتند ما هم که از دور از دولت حمایت می کردیم به خاطر این مساله فاصله گرفتیم. به خاطر محوریت رهبری، کسانی که در دولت بودند و کسانی که خارج از دولت بودند و اشخاصی که در این خصوص نگرانی داشتند با هم تجمع کردند و جبهه پایداری تشکیل شد.

*آيا جبهه شما تبدیل به حزب می شود يا شب انتخاباتي ست؟

 -حسینیان:جبهه قرار است همیشه جبهه بماند به عنوان پاتق فکری و گفتمانی برای حل مسائل در آینده.

*علي مطهری بیشترین انتقادها را نسبت به جبهه پایداری دارد، نظر شما در خصوص اين نماينده اصولگرا چیست؟

-حسینیان:مطهری هم نقطه نظراتی دارد و قطعا ما قبول نداریم.

*آیا جبهه پایداری قصد دارد همان نقش رایحه خوش خدمت و آبادگران را در این دوره از انتخابات بازی کند؟

-حسینیان:من نمی دانم نقش چه کسی را بازی می کند! نقش جبهه پایداری این است که گفتمان امام ، رهبری و انقلاب اسلامی را احیا کند و تفکر انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته و به عنوان تفکر غالب در کشور قرار دهد. حالا اینکه به چه گروه و کسانی شباهت دارد آن را دیگران باید بگویند.

* برخی اعضای جبهه پایداری نسبت به جریان انحرافی موضع گیری کرده اند اما برخی دیگر هنوز موضع گیری شفافی نداشته اند. علت چیست؟

-حسینیان: به نظر می آید همه در این نقطه مشترک که جبهه پایداری را در مقابل جریان انحرافی ایجاد کردیم ، اتفاق نظر داریم.

*مجلس آینده را چگونه ارزیابی می کنید؟

-حسینیان:امیدوارم مجلس آینده در دست اصولگرایان ناب باشد.


  • محمدی نژاد=بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 11 دی 1390-0:0

    این حسینیان سر هر انتخاباتی توی یک حزبی هست!اینها ملت را ...گیر آورده اند

    • شنبه 10 دی 1390-0:0

      دروغ میگه.مگه پول نباشه میشه کاری کرد.محصولی اسپانسر اوناست.از گروه انحرافی هم پول گرفته اند.

      • شنبه 10 دی 1390-0:0

        پول ندارنی کنه کوفت وسه بمونی؟!جمع هاکنین شه کاسه کوزه ره؟همون اتا 7+8 مملکت ره وِسه!دتا نخوامبی

        • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
          جمعه 9 دی 1390-0:0

          نمی شه غلط انداز باشه و ببینه موضوعی به این مهمی مطرح میشه و عرض اندام نکنه.
          من نگفتم همه از این جریان انحرافی اعلام برائت می کنند به حدی که هیچ کس اینقدر دیگه از مشرکین اعلام برائت نکرده بود. حالا پیدا نیست حامیان پر و پا قرص جریان انحرافی چرا از این جریان اعلام برائت نمی کنند و همچنان آنها را پاکترین و فداکارترین افراد و وفادارترین نسبت به رهبری می دانند.
          آخه جناب آقای حسینیان عزیز که قربان اون هیکل نرم و نازکت برم که از غصه انقلاب و مردم و خط و خطوط و گفتمان امام و رهبری حسابی لاغر و نحیف شده اید و دائم در حال غصه خوردن برای مردم هستید شما که نمی توانید پول برای مبارزه با جریان انحرافی را جور بکنید چرا قدم پیش می گذارید و از اون طرف دفع شر هم بلد نیستید و دفع افسد به فاسد هم که اصلاً‌ توی مرامتان نیست. حالا مثلاً آقای مهدوی کنی چه هیزم تری به شما فروخته بود که حرف پیرمرد را زمین گذاشتید و به 7+8 نپیوستید که چی بشه؟
          غلط انداز به شما نصیحت می کنه که اگر دنبال گفتمان امام و رهبری هستید مثل امام و رهبری عمل بکنید. امام در آن واحد هم جریان روحانیون مبارز را تائید می کرد و هم روحانیت مبارز را ارج می نهاد. امام برای وحدت نیروها خیلی خرج می کرد و حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانست و برای آن هزینه های زیادی پرداخت می کرد ولی شما دو تا پا را توی یک کفش کردید که به بهانه پیروی از گفتمان امام و رهبری روش امام و رهبری را کنار بگذارید و نگاه خود را بر این بزرگواران تحمیل کنید. آخه می خواهید چی را به دست بیاورید که در اتحاد به جبهه متحد نمی توانید؟
          من اصلاً دوست ندارم از اونایی باشم که شایعه بکنم شما پشت صحنه هایی هم دارید که مثلاً در نهایت به سرمایه هایی چشم و دل بسته اید. بی معرفتی نکنید غلط انداز تشنه و مرده چند هزار میلیارد تومان ناقابل که سهل بلکه فقط یکی دو میلیارد تومان هم باشد کفایت می کند و مترصد است که شما اصلاً برای یارگیری هم شده تعارفی می کنید یا نه؟
          غلط انداز و امثال غلط انداز چه گناهی کرده اند که شما امروز شمشیر از رو بسته اید که بگوئید الا و لابد غلط انداز با گفتمان امام و رهبری میانه ای ندارد در حالیکه خود غلط انداز معتقد است تنها گفتمان معتبر از امام و رهبری گفتمانی است که غلط انداز از آن طرفداری می کند واون رفتن به سمت وحدت نیروها در داخل نظام و کاستن از بار اختلاف و زمینه سازی برای رخته و توطئه دشمن است.
          حالا این فرزند استاد مطهری که اینقدر زحمت کشید تا جریان انحرافی را افشا کند که امروز شما و دوستانتان از انحراف آنها سخن ها می فرمایید و ایشان را متهم می کردید که بر خلاف گفتمان رهبری بر علیه آنها موضع گیری می کند و باید خفه خون می گرفت چرا اینقدر سر به سرشان می گذارید. بروید با ایشان بنشینید و بفرمائید که رفیق خوب ما از اول هم حرف شما را قبول داشتیم منتهی چون ما بزرگتر از شما بودیم خیلی سختمان بود که شما را جلوتر از خودمان ببینیم. حالا ما که آرزو داریم که شما رو توی مجلس نهم ببینیم ولی به یک شرط و اون اینکه اون یکی دو میلیاردی که گفتیم درست قبل از روز رای دادن به دستم برسه.


          ©2013 APG.ir