تعداد بازدید: 2759

توصیه به دیگران 2

جمعه 9 دی 1390-22:45

مازندران در هفته اي که گذشت

بسته بندی گوشت چرخ كرده غير مجاز در يك بنگاه اتومبيل در بابلسر/صدور  82 هزار جلد شناسنامه مكانیزه در مازندران/اتفاق سالانه 3 تا 6 هزار مرگ مغزی در کشور/اضافه وزن11 درصد از مازنی ها/زياد شدن خرافه پرستی و دعاگرایی بين زنان جويباري/ثبت نام دوبرادر دو قلو درحوزه انتخابیه قائم شهر و...(برگزيده خبرهاي مازندران از 3 تا 9 دي ماه 90)


* آسیب‌های استعمال مواد مخدر با زبان هنر شناسایی شود

 فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس از آمادگی هنرمندان این شهرستان برای ارائه آثار هنری با موضوع اعتیاد و پیشگیری از آن خبر داد.

 محمد شریفی در جلسه کمیته فرهنگی و ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان چالوس بیان داشت: نهادهای شهرستان با توجه به استعداد سازمانی و اقشار مرتبط با آن سازمان برای سهیم شدن و مشارکت در مبارزه با مواد مخدر برنامه‌ریزی کنند.

 وی خاطرنشان کرد: مقوله اعتیاد همچون دیگر معضل‌های اجتماعی باید برنامه‌ریزی‌های کوتاه، میان و بلندمدت داشته باشد.

شريفي اذعان داشت: لزوم برگزاری همایشی استانی و منطقه‌ای در این باره در شهرستان چالوس احساس می‌شود که در صورت تصویب و تامین هزینه فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس برای اجرای آن اعلام آمادگی می‌کند.

*درآمد شهرداری ساری در آذر ماه امسال 20 درصد افزایش یافت

مهر: شهردار ساری گفت: به واسطه افزایش صدور پروانه در این نهاد، درآمد شهرداری ساری در آذر ماه امسال 20 درصد افزیش داشته است.

سید علی حجازی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری افزود: به واسطه کندی روند ساخت و ساز توسط شهروندان، درآمد شهرداری ساری در سالجاری نسبت به سال قبل آن کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: به نظر می رسد با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال، استقبال مردم برای ساخت مسکن افزایش و درآمد شهرداری از محل های مختلف نظیر صدور پروانه و کمیسیون های ماده 100 رشد داشته باشد.

شهردار ساری گفت: متاسفانه هنوز فرهنگ پرداخت عوارض نوسازی از سوی برخی شهروندان ساروی نهادینه نشده است.

حجازی همچنین از کاهش شیب پروژه های عمرانی شهرداری ساری در ماه های پایانی سال خبر داد و گفت: در حال حاضر بخش اعظمی از درآمدهای شهرداری در ماههای پایانی سال صرف نهادهای حمل کننده و رفت و روب زباله شده است.

شهردار ساری همچنین از آمادگی این نهاد برای در اختیار گذاشتن کتابخانه بزرگ شهرداری برای مطالعه دانش آموزان و معلمان مدارس ساری خبر داد.

* بسته بندی گوشت چرخ كرده غير مجاز در يك بنگاه اتومبيل در بابلسر

 ایسنا: مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت:یک واحد غیر مجاز بسته بندی گوشت در بنگاه اتومبيل در بابلسر اقدام به تهیه گوشت چرخ كرده نموده که کارشناسان بهداشتی دامپزشکی فرد متخلف را به مراجع قضایی معرفی کرده اند.

مجید مختاری اظهار داشت: بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک واحد غیر مجاز بسته بندی گوشت در شهرستان بابلسر اکیپ بازرسان بهداشتی دامپزشکی به محل مورد نظر مراجعه و پس از بازرسی از آن مكان متوجه شده اند که این بنگاه اتومبیل اقدام به تهیه گوشت چرخ كرده نموده و سپس در مراكز عرضه با ليبل توزيع مي نمايد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران خاطرنشان کرد: پس از بررسی تکمیلی مشخص شده که فرد متخلف در این واحد پس از چرخ نمودن مقداری جگر و سنگدان بصورت کاملا غیر بهداشتی انها را با برچسب گوشت چرخ کرده گوساله به بازار عرضه می كند .

 مختاری افزود: کارشناسان بهداشتی دامپزشکی پس از پلمپ نمودن مکان مورد نظرمقدار 70 کیلوگرم جگر و سنگدان چرخ کرده و 20 کیلوگرم سنگدان فله را ضبط و فرد متخلف را به مراجع قضایی معرفی کرده اند.

* 82 هزار جلد شناسنامه مكانیزه در مازندران صادر شد

 ایرنا: مدیركل ثبت و احوال مازندران از صدور 82 هزار جلد شناسنامه مكانیزه در این استان خبرداد و گفت : تا پایان سال 91 تمامی شناسنامه‌های موجود در استان باید مكانیزه شود.

فرج‌الله ملكی مراسم افتتاح چهارمین دفتر پیش خوان الكترونیكی هویت ملی مازندران در بابلسر افزود : صدور شناسنامه مكانیزه از سال گذشته در تمامی ادارت تابعه استان آغاز و به تدریج برای تمامی هم استانی‌ها صادر خواهد شد.

وی ادامه داد : كارت هوشمند ملی نیز كه یكی از مهم ترین مباحث زیرساختی برای استقرار دولت الكترونیك محسوب می شود ، طبق قوانین برنامه پنجم توسعه تا پایان سال 95 برای ایرانیان بالای 15 سال صادر می‌شود.

ملكی گفت : صدور كارت هوشمند ملی در حال حاضر به صورت پایلوت در قم شروع شده و در مازندران بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این كار از نیمه دوم سال 91 اجرایی می‌شود.

 وی خواستار اعلام تغییر نشانی توسط هم استانی‌ها برای ارایه خدمات بهتر شد و افزود : تاكنون دو هزار و 55 مورد تغییر نشانی در مازندران ثبت شده است.

مدیركل ثبت احوال مازندران به آرشیو الكترونیكی اسناد سجلی استان اشاره كرد و بیان داشت : تاكنون حدود 900 هزار سند قدیمی مكتوب هویتی استان اسكن شده است.

*سالانه 3 تا 6 هزار مرگ مغزی در کشور اتفاق می‌افتد

فارس:محمدمهدی ناصحی در همایش اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: خانواده‌های اهداکننده عضو کار بزرگ و ارزشمندی را تقبل کردند که با اهدا عضوی از خانواده‌های‌شان بسیاری از مشکلات بیماران درخواست عضو را برطرف می‌کنند.

 وی تصریح کرد: اهدای عضو کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است و برای اینکه اهدای عضو در جامعه نهادینه شود نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: پذیرش موضوع اهدای اعضا برای خانواده‌ها بسیار سخت و طاقت‌فرسا است ولی با رجوع به دین و مذهب بسیاری از خانواده‌های ایثارگر با این موضوع به راحتی کنار آمدند و با وجود عدم رضایت باطنی خود به اهدا اعضای بدن عزیزان خود رضایت می‌دهند.

 وي با بیان اینکه در حال حاضر 300 بیمار در انتظار دریافت پیوند قلب، 900 بیمار در انتظار پیوند کبد و 350 بیمار در انتظار پیوند ریه در کشور منتظر دریافت عضو هستند گفت: حدود 3 تا 6 هزار مرگ مغزی در کشور اتفاق می‌افتد که تنها با اهدای 20 درصد اعضای بدن کمی از مشکلات دریافت‌کنندگان به اعضای بدن کاهش می‌یابد.

وی زمان ساماندهی بیماران مرگ مغزی در مازندران را از سال 87 اعلام و خاطرنشان کرد: مازندران در حال حاضر در اهدای اعضا، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

*مردم در گرم کردن فضای انتخابات نقش آفرین هستند

 مهر: فرماندار میاندرود گفت: نقش اصلی در انتخابات بر عهده مردم بوده زیرا با حضور خود نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

علی رجبی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در بی طرفی کامل دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد.

 وی بالاترین موهبت خداوند به بشر را امانتداری دانست و گفت: تمام تلاش کادر اجرایی انتخابات برای شرکت بیشتر مردم در تعیین سرنوشت خود است.

فرماندار میاندرود اخلاص، بی طرفی و صداقت را از شاخصه های اصلی معتمدین انتخابات عنوان کرد و ابراز داشت: نقش اصلی در انتخابات بر عهده مردم بوده که با حضور خود نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

رجبی با اشاره به اینکه باید منویات رهبری در انتخابات مد نظر قرار گیرد، گفت: رعایت انصاف و عدالت از مهم ترین مسائل در کادر اجرایی انتخابات و از وظایف معتمدان است.

* غار دانیال سلمان شهر نیازمند حفاظت و ثبت در آثار ملی است

 ایرنا: رییس اداره حفاظت محیط زیست تنكابن با اشاره به تخریب شماری از قندیل های غار دانیال سلمانشهر و لزوم حفاظت آن گفت : سازمان حفاظت محیط زیست به منظور حفاظت از این غار طبیعی درخواست ثبت آن را در فهرست آثار ملی داده كه تاكنون اقدامی صورت نگرفته است .

منصور كیایی افزود : متاسفانه قندیل های داخلی غار و دیگر مناظر دیدنی آن از سوی برخی از گردشگران و افراد تخریب و مورد دستبرد قرار گرفته است.

 وی اظهار داشت : همچنین برخی از گردشگران در دیوارهای غار دانیال نوشته های یادگاری می نویسند كه خسارت های وارده بر این اثر ملی ، جبران ناپذیر است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست تنكابن تصریح كرد : غار دانیال سلمان شهر دومین غار كاملا رودخانه ای ایران است كه نمای آهكی دارد و تاكنون سه كیلومتر عمق آن كشف شده است.

كیایی تاكید كرد : آب موجود این غار بر خلاف غارهای دیگر ایران، آشامیدنی است و بازدیدكنندگان باید در حفاظت از این اثر ملی بكوشند .

 وی گفت : در صورت ثبت این اثر ملی و تحویل آن به سازمان حفاطت محیط زیست ، سعی می شود شرایط طبیعی این غار با همه زیباییهایی اش حفظ بماند .

* پیش بینی برداشت بیش از 120 هزار تن مرکبات در بهشهر

 ایسنا: غلامرضا قنبری اظهارداشت:بیش از 4 هزار و 300 هکتار از باغ های این شهرستان به مرکبات اختصاص دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهرگفت :پیش بینی می شود بیش از 120 هزار تن مرکبات در بهشهر برداشت شود .

 وی افزود:از این میزان بیش از دو هزار و 300 هکتار از باغ های بهشهر به کشت انواع پرتقال و بیش از 2 هزار هکتار به کشت نارنگی اختصاص دارد .

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر درباره میانگین تولید پرتقال در این شهرستان اظهار داشت:تاکنون بیش از 20 تن در هکتار پرتقال از باغ های این شهرستان برداشت شده است.

 قنبری با بیان اینکه برداشت مرکبات در بهشهر از آبان ماه آغاز شده است،افزود:با توجه به شرایط اب و هوایی برداشت انواع مرکبات تا نیمه دی ماه ادامه دارد .

* افراد توانمندی برای ریاست فدراسیون داریم / کی‌روش ‌یک بازی تدارکاتی می‌خواهد

 فارس: نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره بازی با یکی از تیم‌های آفریقایی و یا سوئد گفت: کی‌روش تدارک یک بازی را قبل بازی با قطر خواستار شد و فدراسیون فوتبال در حال تدارک این بازی است.

 مهدی تاج درباره کاندیداتوری خودش برای ریاست فدراسیون فوتبال نیز گفت: آدم‌های توانمندتر در فدراسیون برای ریاست فدارسیون وجود دارند ولی باید ببینیم که شرایط چگونه است.

 نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره چندگانگی و اختلاف سلیقه درباره رای کمیته استیناف و کمیته انضباطی در مورد کاهش محرومیت‌های شیث رضایی و نصرتی اضافه کرد: کمیته انضباطی استیناف توان این را دارد که رای را تعدیل کند و به موجب قانون در رای صادره شده با رئیس فدراسیون نیز جلسه‌ای داشتند که به نظر من رای استیناف نافذ است.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این است که کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته استیناف که از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هستند مستقل عمل می‌کنند و این رای نهایی است.

 تاج گفت: من جزو منتقدان این رای بودم و اعتقادم این بود رای می‌توانست بهتر از این صادر شود.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با قطر اظهار داشت: کی‌روش درخواست یک بازی تدارکاتی را داده است.

وی درباره بازی با یکی از تیم‌های آفریقایی و یا سوئد نیز ابراز داشت: کی‌روش یک بازی را قبل از بازی با قطر خواستار شد و فدراسیون فوتبال در حال تدارک بازی با یک تیم قبل از دیدار با قطر است و امیدواریم از این گروه با اقتدار صعود کنیم.

11 درصد مازنی ها اضافه وزن دارند

مهر: جواد بابازاده ظهر چهارشنبه در مراسم تغذیه سالم اظهار داشت: 40 درصد فرزندانی که در سنین نونهالی زیر20 سال دچار اضافه وزن هستند در دوران بزرگسالی با این افزایش وزن مواجه خواهند شد.

قائم مقام مرکزبهداشت ساری با بیان اینکه 24 میلیون ایرانی در کشور دارای اضافه وزن هستند،افزود: مازندران چاق ترین استان کشور به لحاظ اضافه وزن است.

 وی از برنامه ریزی مدون غذایی خانواده برای فرزندان اشاره کرد و افزود: با برنامه ریز و رژیم غذایی مناسب می توان از افزایش بی رویه چاقی در بین کودکان زیر 20 سال جلوگیری کرد.

 وی اظهار داشت: بیشتر کودکانی که دارای پدر و مادر چاق هستند خود نیز دچار چاقی می شوند.

بابازاده گفت: بر اساس دستورالعمل غذایی دربوفه های مدارس از غذاهای فست فود، سوسیس و کالباس جلوگیری و از غذاهای گرم نظیر آش، عدسی، لوبیا با نظارت در مدارس بیشتر استفاده شود.

*نداشتن مهارتهای زندگی عامل اصلی طلاق در جویبار است

 ایرنا: مسوول امور اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان جویبار از افزایش پدیده طلاق در این شهرستان خبر داد و نداشتن مهارتهای لازم زندگی را عامل اصلی وقوع این مساله دانست .

منیژه فلاح در جلسه رسیدگی به آسیب های اجتماعی زنان اظهارداشت : دختران و پسران زمانی كه وارد زندگی مشترك می شوند قادر به بهره گیری از راه حل ها برای برون رفت از مشكلات نیستند و به مرور زمان انباشت مشكلات حل نشده موجب اختلاف می شود.

  وی ایجاد مركز مشاوره دینی برای ارایه خدمات دینی و مذهبی مسایل زندگی به زنان در جویبار را لازم دانست و گفت : متاسفانه ضعف دراین مساله باعث شده تا خرافه پرستی و دعاگرایی در زنان این شهرستان زیاد شود .

مسوول امور اجتماعی بهزیستی جویبار در دسترس نبودن آمار دقیق طلاق در جویبار را نبود دفترخانه ثبت طلاق در این شهرستان و یكی از مشكلات برشمرد و گفت : براساس مشاهدات عینی و ملموس بیشترین طلاق ها در دوران نامزدی رخ می دهد كه نشات گرفته از عدم شناخت طرفین و نبود تحمل كافی برای مقابله با مشكلات است .

*دارنده دو نشان المپیک در بیمارستان قلب ساری بستری شد

 مهر: مدیر عامل تیم لیگ برتری کشتی پیشگامان آسانسور مازندران از، بستری بودن عسگری محمدیان دارنده دو نشان نقره المپیک و سرمربی این تیم در بیمارستان قلب ساری خبر داد.

بهمن صفری اظهار داشت: عسگری محمدیان در چند روز اخیر پس از جراحی از ناحیه قلب، اکنون در بخش سی سی یو بیمارستان قلب ساری بستری است.

وی افزود: هفته گذشته عسکری محمدیان، به علت ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شد، اما پزشکان دستور به جراحی وی دادند.

 مدیرعامل تیم لیگ برتری کشتی پیشگامان آسانسور مازندران ادامه داد: اوایل هفته جاری محمدیان تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه عمل اول وی موفقیت آمیز بوده است.

صفری اضافه کرد: بنا به گفته پزشکان معالج وی، سه مورد از رگهای قلبم او بسته بود و اکنون شرایط او بهتر است.

عسگری محمدیان دارنده دو نشان نقره المپیک های 88 سئول و 92 بارسلونا، مربی سازنده کشتی ساری هدایت تیم پیشگامان آسانسور مازندران را در مسابقات این فصل لیگ برتر کشتی آزاد باشگاههای کشور بر عهده دارد.

*پنجمين جشنواره شعر مقاومت و حماسه «اشك انار» در ساری برگزار شد

 ایسنا:مديركل جديد بنياد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، در مراسم اختتاميه جشنواره شعر مقاومت و حماسه «اشك انار»، گفت: برگزاری اين جشنواره نسبت به سال‌های گذشته روند رو به رشدی را داشته است.

 سرهنگ سيدمهدی كياالحسينی افزود: در سال گذشته تعداد آمار رسيده 64 اثر بود و در سال‌جاری به اين دوره از جشنواره اشك انار 720 اثر به دبيرخانه جشنواره رسيد.

كياالحسينی تصريح كرد: هدف از برگزاری اين جشنواره قدردانی از جامعه ايثارگران دفاع مقدس اعم از شهدا، جانبازان، رزمندگان و ايثارگری‌های آنان كه موجب شد كيان نظام اسلامی حفظ شود.

وی ادامه داد: بيان ايثارگری‌ها در قالب ادبيات و هنر، معرفی و شناسايی شهدا، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل حال و آينده، شكوفايی استعداد و نبوغ شاعران و ... از ديگر اهداف اين جشنواره است.

*دوبرادر دو قلو درحوزه انتخابیه قائم شهر، ثبت نام كردند

ایرنا: علی پیرفلك اظهار داشت : این دو برادر متولد 1359 هستند و با حضور در ستاد انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر ،سوادكوه و جویبار در محل فرمانداری قائمشهر برای شركت دراین انتخابات ثبت نام كردند.

وی ادامه داد: از سوم دیماه زمان آغاز ثبت نام از شركت كنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان وقت اداری چهارشنبه 25 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام كردند .

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینكه 24 نفر از نامزدها در این حوزه انتخابیه مرد و یك نفر زن است ،گفت: جوان‌ترین نامزد ثبت‌ نام شده این حوزه انتخابیه با 32 سن سال و مسن ترین نامزد با سن 63 سال در این عرصه شركت كردند.

وی ادامه داد: 7 نفر از ثبت نام كنندگان با مدرك معادل دكترا و 18 نفر دیگر با مدرك معادل كارشناسی ارشد داوطلب حضور در انتخابات حوزه انتخابیه قائم شهر ،سوادكوه و جویبار شدند.

*جنازه قصه زباله باید از مازندران بلند شود/ راه‌‌اندازی کارخانه کمپوست قائمشهر و بهشهر

 فارس: استاندار مازندران با بیان اینکه پروژه‌های زباله‌سوز و کمپوست در شهرهای مازندران گامی برای از بین بردن مشکلات زباله در استان مازندران است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری با تزریق اعتبار، کارخانه کمپوست شهرهای قائمشهر و بهشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

سید علی اکبر طاهایی تصریح کرد: استحصال برق از زباله گامی دیگر در از بین بردن زباله استان مازندران است که در این بخش دو سرمایه‌گذار خارجی در شهرهای بابل و آمل ورود یافته تا با استفاده از استحصال انرژی‌های نو به حل معضل زباله تا سقف روزانه500 تن صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه توجه مدیریت شهری به مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان بیشتر شود، یادآور شد: نمای بدمنظر ورودی شهرهای مازندران با وجود مغازه‌هایی که به صورت طولی امتداد یافت چهره شهرهای ساحلی را نازیبا کرد که در این باره مسئولان امور شهری به ساماندهی مکان‌های تجاری بپردازند.

*72 نفر در 9 حوزه انتخابیه مازندران نام نویسی کردند

مهر: هادی ابراهیمی اظهار داشت: از ابتدای ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران تاکنون 61 نفر شامل 55 مرد و6 زن ثبت نام قطعی کرده اند و 11 نفر در شرف ثبت نام هستند.

 رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه قائم شهر، سوادکوه و جویبار با 18 نفر دارای بیشترین میزان ثبت نام است اظهار داشت: تاکنون در حوزه انتخابیه اصلی شهرستان آمل یک نفر، بابلسر وفریدونکنار دو، نوشهر وچالوس هفت، تنکابن، عباس آباد و رامسر 10، ساری و میاندرود 15، نور و محمودآباد چهار، بهشهر، نکا و گلوگاه شش و بابل 9 نفر ثبت نام کردند.

*پارك سلامت در مازندران راه اندازی می شود

 ایرنا: رئیس دانشگاه علوم پزشكی مازندران از راه اندازی و ایجاد پارك سلامت در استان در آینده نزدیك خبر داد و گفت : به منظور بهره گیری هرچه بیشتر و بهتر از مجموعه علمی و پژوهشی استان از تجربیات پارك فن آوری گیلان نیز بهره مند می شویم .

 محمد مهدی ناصحی در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشكی مازندران در ساری ، افزود : با راه اندازی این مجموعه علمی و تحقیقاتی می توان شاهد ارتقاي نظام سلامت در استان بود .

وی با اشاره به بروز برخی بیماری های در استان ، اضافه كرد : پژوهشگران و محققان دانشگاه علوم پزشكی مازندران باید در مقولاتی همچون مصدومان جاده ای و بیماری های قلبی وعروقی بطور جدی تری ورود كنند.

ناصحی با اشاره به مشاهده بیماران سرطانی در استان ، بیان داشت : اقدامات جدی برای رفع این معضلات بهداشتی و درمانی انجام نشده است اما با ایجاد مركز سرطان شناسی در مازندران امیدواریم اقدامات جدی تری صورت گیرد .

* بعضی از کاندیداها رفتار انتحاری دارند

فارس: حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل با اشاره به اینکه بعضی از کاندیداها رفتار انتحاری دارند، تصریح کرد: رفتار کاندیداها، اطرافیان و حامیان آنها نشان از افکار درونی آنها است، کسانی هستند که می‌خواهند با خرد کردن شخصیت رقبای مقابل و بردن آبروی آنها قدرت را به دست گیرند اما شایسته است کاندیداها موفقیت، سابقه و خدمات اجرایی خود را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم بتوانند افرادی را که تشنه قدرت نیستند به عنوان اصلح انتخاب کنند.


  • شنبه 10 دی 1390-0:0

    بعضی از سایتهای خبری مازندران و کشور عکس و اسامی و خبر ثبت نام گزینشی داوطلبین خاص را برای مجلس نهم منتشر نمودند؟؟؟؟!!!! تبلیغ جانبدارانه با تصویرنکنید ، نامردیه !!! چرا اسامی بقیه ثبت نام شدگان ساری را با عکس ایشان منتشر نمی کنید ؟؟؟!!! اسامی بقیه ثبت نام شدگان را مخفی نمودند ؟؟؟!!! چرا؟چرا؟چرا؟ بدانید که مردم می فهمند و اینگونه بی عدالتی ها را خوب می شناسند .... کجایند رسانه هایی که شعار بی طرفی در انتخابات را می دهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! اگر انصاف ، انسانیت و وجدان دارید اسامی و تصویر همه ثبت نام شدگان را بطور مساوی چاپ کنید ، خبرنگاران محترم لطفا سکوت نکنید .....


    ©2013 APG.ir