تعداد بازدید: 2624

توصیه به دیگران 1

جمعه 9 دی 1390-22:45

ما احمدی نژادی ها دچار سرخوردگی شدیم

 به خاطر جریان انحرافی ان قلت هایی به احمدی نژاد داریم/خاتمی رنگ سبز را انتخاب کرد و بر گردن موسوی انداخت/هاشمی،خاتمی، موسوی و کروبی در تاریخ انقلاب سابقه درخشانی داشتند/اصلاح طلبان جرات ندارند بگویند انتخابات را تحریم می کنیم(گزارش مازندنومه از همايش جبهه پايداري-ساري)


مازندنومه،کلثوم فلاحي: حجت الاسلام سید محمود نبویان در همایش جبهه پایداری در سالن هلال احمر ساری با اشاره به اینکه ما احمدی نژادی ها در سوم تیر به دنبال یک گفتمان بودیم ، بیان داشت: رهبر انقلاب هم در خصوص دولت نهم فرمودند این دولت قطار انقلاب را روی ریل قرار داد.

نبویان یادآور شد: معنی این بیانات مقام معظم رهبری این است که در دولت های اصلاحات و کارگزاران ارزش ها وارونه و قطار انقلاب از ریل خارج شده بود.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) تصریح کرد: امروز به خاطر جریان انحرافی ان قلت هایی به احمدی نژاد داریم اما این گفتمان نباید از بین برود.

 نبویان اظهار داشت: ما به دنبال گفتمان ارزشی بودیم که در جامعه با پرچمداری مقام معظم رهبری، حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام دچار سرخوردگی شده بودیم ، تصریح کرد: فلسفه ایجاد جبهه پایداری هم حفظ همان گفتمان در لوای مقام معظم رهبری بود.

نبویان یادآور شد: جبهه متحد با تمام ساختار برای انتخابات تشکیل شده اما جبهه پایداری تا توان دارد این راه را ادامه می دهد و گوشه چشمی هم به انتخابات داریم.

* اوباما رسما به جریان فتنه کمک کرد

 روح الله حسینیان در این همایش اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی به حماسه 9 دی باید به عنوان نقطه عطف نگریسته شود.

 وی اضافه کرد: 22 بهمن روز تجلی آرزوهای مردم در تاسیس نظام اسلامی بود و 9 دی 88 به عنوان روز تثبیت و تبعیت از رهبری در تاریخ انقلاب ثبت شد.

 حسینیان با بیان اینکه فتنه از سه عنصر بیگانگان ، منافقان داخلی و قدرت طلبان دنیاپرست تشکیل می شود، گفت:این سه عنصر را به وضوح در فتنه 88 می بینیم.

وی با اشاره به اینکه جرج سروس بنیانگذار انجمن غیر دولتی که پشتیبان انقلاب های مخملی است و از این انقلاب ها در کشورها حمایت می کند ، بیان داشت: خاتمی پس از دیدار با این اشخاص ، رنگ سبز را انتخاب کرد و بر گردن موسوی انداخت.

 عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه سفارت انگلیس در ایران تلاش بسیاری برای مقدمه سازی ایجاد فتنه انجام داده بود، تصریح کرد:همه ما اعتراف های یکی از عناصر فرهنگی سفارت انگلیس را دیدیم که چگونه می خواستند عناصر فتنه را تحت تاثیر قرار دهند.

 وی با اشاره به اینکه آمریکا، انگلیس،آلمان ، سوئیس و هلند در جریان فتنه 17 میلیارد دلار سرمایه گذاری کردند، یادآور شد: کمک های مالی خود را به شبکه ها ، سایت ها و روزنامه های ضد انقلاب از یک سال قبل آغاز کرده و به عناصر داخلی هم پول نقد پرداخت کردند.

 حسینیان با بیان اینکه اوباما رسما به جریان فتنه کمک کرد ، ادامه داد: او حتی از موسوی نام برد و تاکید کرد که مردم ایران برای آزادی باید از موسوی حمایت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه کشورهای عضو اتحادیه اروپا هم با صدور اطلاعیه از این افراد حمایت می کردند، گفت: از جمله به وجود آورندگان فتنه 88، کیانی ها بودند.

حسینیان ، اظهار داشت: کیان مجله ای بود که به اصطلاح چند روشنفکر ایرانی آن را مدیریت می کردند و در آن قلم می زدند ، عناصری از جمله سروش و سعید حجاریان .

وی با بیان اینکه در وجود اینها هیچ اعتقادی نسبت به اسلام پیدا نمی شد، اضافه کرد:تنها نامی از اسلام را یدک می کشیدند و تاسیس کنندگان ستاد موسوی هم همین افراد بودند که عده ای هم دستگیر شدند.

حسینیان با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی ، خاتمی، موسوی و کروبی در تاریخ انقلاب دارای سابقه درخشانی بودند، بیان داشت: برخی به من تذکر می دهند که از کسی نام نبرم اما معتقدم باید به صورت شفاف برای مردم تبیین شود.

 وی با بیان اینکه ما با بدی از این افراد یاد نمی کنیم ، خاطرنشان کرد:البته سابقه درخشانی داشتند اما متاسفانه باید به حال افراد توجه کرد.

 *ما گفتمانی هستیم

 علی اصغر زارعی در این همایش گفت: دلیل اصلی اعلام موجودیت جبهه پایداری اتفاقاتی است که در ابتدای امسال به وجود آمد.

وی،تصریح کرد:مردم ما یک تجربه از دولت های قبلی داشتند و از زمانی که گفتمان سوم تیر84 در کشور مطرح شد این انتخاب موجب تغییر و تحولاتی در عرصه های سیاسی و اجتماهی شد.

 زارعی با بیان اینکه مشاهده کردیم که منابع کشور به سمت مناطق محروم گسیل و فاصله طبقاتی در جامعه متوقف شد ، ادامه داد: عزت جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی افزایش یافت و دشمنان در موضع ضعف قرار گرفتند.

مسئول امور استان های جبهه پایداری،خاطرنشان کرد: اما وقتی مشاهده شد در تبعیت از رهبری ، تاخیر به وجود آمده و این علم نمی تواند پشت سر رهبری متوقف شود ، تصمیم گرفتیم جبهه ای تشکیل دهیم که بتواند همان گفتمان را تعقیب کند.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان داشت: ایجاد جبهه پیداری مقارن با اعلام موجودیت 7+8 برای انتخابات شد.

زارعی با بیان اینکه هدف اصلی جبهه پایداری تبیین و ترویج گفتمان امام و رهبری است ، گفت: وظیفه ما گفتمانی است در حالی که جبهه متحد اصولگرایان وظیفه چیدمانی را پیگیری می کنند.

وی با اشاره به اینکه در شیوه اجرایی جبهه متحد نقدهایی داریم ، اضافه کرد: افراد را باید با حق بسنجیم و اگر از قبل تصمیم بگیریم که افرادی خاص باید در انتخابات حضور یابند در واقع اصول را ضایع کرده ایم.

زارعی با بیان اینکه در حال رصد کردن در حوزه های مختلف برای نامزدها هستیم و اصلاح طلبان تاکنون 2 گونه معلق زده اند، اظهار داشت: خاتمی ابتدا گفته بود که به هر قیمتی شده باید در انتخابات شرکت کنیم اما پس از نشستی که آمریکا در افغانستان داشت و به این جمع بندی رسید که اگر انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شود تودهنی به آمریکا خواهد بود، تغییر موضع دادند و گفتند در انتخابات لیست ارائه نمی دهیم و تحریم هم نمی کنیم.

 وی یادآور شد: اینها جرات ندارند بگویند انتخابات را تحریم می کنیم.


  • يکشنبه 11 دی 1390-0:0

    اینها کسانی هستند که بخاطر منفعت طلبی از احمدی نژاد عبور کردند و جاش هم اگر برسد از رهبری عبور میکنند.زخم خورده مشایی اند و گرنه تا موقعی که مسئولیت داشتند احمدی نژاد خیلی خوب هم بود!

    • شنبه 10 دی 1390-0:0

      حقتونه.توی حمایت از احمدی نژاد تندروی کردید حالا سرخورده شدید.همیشه همینه.تب تند عشق و عاشقی آخرش همینه

      • شنبه 10 دی 1390-0:0

        اشتباه پایدار:شخص را بحق می سنجید نه حق را بشخص!!

        • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 10 دی 1390-0:0

          باور کنید غلط انداز از زور بیکاری است که نصف شب و دم صبح این مطالب را می نویسد. می گویند روباهی خروسی از روستایی دزدیده بود و آن را زیر لباسش پنهان کرده و چون سگان روستا از وی پرسیدند که از کجا می آید گفت به حضرت عباس از مکه می آیم. در همین حال سگان دم خروس از زیر لباس روباه را دیدند و به او گفتند آقای روباه ما اون قسم حضرت عباس شما را باور کنیم یا این دم خروس را.
          حال این جبهه پایداری و اعلام بی پولی هایش دل همه ما را حسابی سوزانده. آقای موسوی که اعلام شده جورج سورس و کشورهای غربی نقداً پول های کلانی از آن 17 میلیارد دلار را برای مخارج انتخابات و خرج های بعد از انتخابات برای شلوغ کاری به آنها دادند ولی این بی معرفت ها حتی همان پول های کلان را هم خوب خرج نکردند و توی اجاره ستادها و سیر کردن شکم اعضای ستادها و پخش ابزار های تبلیغاتی و رپرتاژها و استفاده از رسانه ها نسبت به رئیس محترم دولت عدالت محور کم آورده بودند. من به عنوان یک غلط انداز شهادت می دهم که از لحاظ مخارج تبلیغاتی و پرداخت اجاره اماکن و سالن ها و استادیوم ها برای سخنرانی ها و ... نسبت مخارج ستادهای آقای احمدی نژاد به مجموع موسوی، رضایی و کروبی حداقل 5 به 1 بود.
          حالا جبهه پایداری که اعلان کرد می خواهد پایدار باقی بماند و هدف انتخابات فقط یک انگشت کوچیکه اونها است و روش آنها همانند آقای خاتمی مرحوم گفتمانی است و روش جبهه متحد اصولگرایان که فعلاً با احترام با آن سخن می گویند تا فرصت کوبیدن و تند شدن مواضع به وجود بیاید، چیدمانی است، هنوز نیامده در استان های مختلف چند بار تجمعاتی را تشکیل دادند که البته می توانند همانند آقای احمدی نژاد، موسوی و کروبی و رضایی اعلان کنند که با هزینه طرفداران و هواداران و خیرین و خیرخواهان و طرفداران پر و پا قرص اسلام ناب محمدی مخارج این مراسم را که کم هم نیست پرداخت می کنند.
          غلط انداز که آدم ناشی نیست و گوشش از این حرفها پر است و می دونه تا یک پول قلمبه ای توی جبهه نیومده باشه انگیزه ای برای طرفداران ایجاد نمی کنه که بیخودی به آب و آتیش بزنند و همه طرف ها هم اعلان کرده اند که اصلاً آهی در بساط ندارند و مخارج انتخابات را از طرفداران تامین خواهند کرد.
          همه هم راستی راستی راست می گویند. غلط انداز که به دروغ سنج راستی آزما مجهز است همه را تست کرد و دید همه راست می گویند و اهل بداخلاقی های انتخاباتی نیستند.
          غلط انداز به هر طرفداری که مراجعه کرد و رو انداخت موفق به دریافت هیچ کمکی برای انتخابات نشد مگر اینکه کاندیدای مورد نظر قابل باشد و اهل معرفت که جبران کننده باشه. از همین اکنون بگم که یکی از کاندیداهای گدا گشنه که کارگردانی ستادهای دوست عزیز و رفیق شفیق و محروم نواز ما را بر عهده داشت بیش از یک میلیارد تومن برای انتخابات خودش کنار گذاشت و از هواداران هم هیچ توقع کمک ندارد.
          باشه شما راست می گین که دولت محروم نواز تمام بودجه هاش رو توی دل روستا خرج کرده و اصلاً هیچ مشکلی توی روستاهای ما دیگه وجود نداره. اما ما چون چشم بسته حرف می زنیم فقط یواشکی می گیم که در حد اعلان مصوبه سفرهای استانی پروژه های زیادی که اغلب ساخت ورزشگاه بوده به تصویب رسیده ولی از اجرا خبری نشد که نشد و چهره استان و روستاهای ما تغییر نکرد که نکرد. اگر فقط با شعار شکم افراد سیر می شه و بیکار به اشتغال می رسه خوب شما گفتمان درستی دارید و بقیه همه گفتمانشان غلط است و اصلاً حتماً و حتماً سوء نیت دارند و از حسن نیت در آنها خبری نیست.


          ©2013 APG.ir