تعداد بازدید: 3082

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 5 بهمن 1390-23:49

صبح به خير زندگي

 ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین کودکان سرطانی دنیا را دارد و سالانه 1500 تا 2هزار کودک به سرطان مبتلا می شوند/ بیمارستان کودکان سرطانی شمال کشور در ساری در حال ساخت است و با  هزارتومان هم می توان در احداث این بیمارستان مشارکت داشت.


مازندنومه،کلثوم فلاحي:در تبلیغات کمک به موسسات خیریه نوشته اند: «با هزار تومن چیکار می تونیم بکنیم؟»

 با هزار تومان کاري نمي شود کرد؛ نه می توان در بورس سرمایه گذاری کرد،نه ملک و ماشين خريد،نه کادو داد،نه به سفر رفت،حتي فرزند نوجوان مان نيز اين مبلغ را به عنوان پول توجيبي نمي پذيرد! اما با همان هزارتومان ها می توانیم امید کودکان سرطانی باشیم، کودکانی که چشم انتظار محبت انسان ها ، برای بقای زندگی هستند.

 ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین کودکان سرطانی دنیا را دارد و سالانه 1500 تا 2هزار کودک به سرطان مبتلا می شوند.

 بیمارستان کودکان سرطانی شمال کشور در ساری در حال ساخت است و با همان هزارتومان ها می توان در احداث این بیمارستان مشارکت کرد.

 اکنون اغلب مراجعه کنندگان به بیمارستان محک را مازندرانی ها تشکیل می دهند که با راه اندازی بیمارستان کودکان سرطانی در ساری نه تنها مردم مازندران،مردم استان هاي گلستان و گیلان هم می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

بخشی از نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری به موضوع این بیمارستان اختصاص داشت . رئیس بیمارستان بوعلی سینا ساری هم میهمان این جلسه بود و خود نیز از اینکه در این نشست فرصت سخن گفتن به او داده اند تعجب و البته تشکر کرد!

 عبدالله موسوی گفت: ساخت بیمارستان کودکان سرطانی 2 سال است که در ساری آغاز شده است.

 وی با اشاره به اینکه کودکان در سنین نوزادی و حتی جنینی می توانند به سرطان دچار شوند، تصریح کرد: در مقایسه با سرطان بزرگسالان، 80 درصد کودکان سرطانی چنانچه مورد مراقبت قرار گیرند قابلیت بهبود دارند.

موسوی با بیان اینکه در سطح کشور تنها یک مرکز کودکان سرطانی وجود دارد ، ادامه داد: این مرکز می تواند شمال کشور را پوشش دهد.

 وی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماران سرطانی مرکز محک در تهران ، از مازندران مراجعه می کنند، بیان داشت:راه اندازی بیمارستان کودکان سرطانی از مراجعه این افراد به تهران جلوگیری خواهد کرد.

موسوی با بیان اینکه وجود این تعداد بیمار می طلبید که مرکزی در استان احداث شود، گفت: این بیمارستان در هشت طبقه و هر طبقه با 120 متر در مجموع با 10 هزار مترمربع در دست احداث است.

وی با اشاره به اینکه دولت توانایی احداث چنین مراکزی را ندارد، خاطرنشان کرد: در سراسر دنیا سازمان های مردم نهاد برای راه اندازی این مراکز اقدام می کنند.

موسوی با بیان اینکه برای دریافت کمک های مردمی روز جمعه همایشی دربیمارستان بوعلی سینا ساری برگزار می کنیم ، ادامه داد:با همت عالی و گلریزان می توانیم هرچه سریعتر این مرکز را احداث کنیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین مرکزی که به ما کمک کرد دانشجویان دانشگاه کشاورزی ساری بودند، یادآور شد:عجیب است که خیران هنوز پا به میدان نگذاشته اند.

گفتنیست شماره حساب جاری سیبا 0106953269008 برای دریافت کمک های مردمی برای ساخت و راه اندازی بیمارستان کودکان سرطانی شمال کشور در ساری اعلام شده است.

 ايميل خبرنگار: (falahi.dargahlo@gmail.com)


  • شنبه 8 بهمن 1390-0:0

    از آقای موسوی می پرسم! چرا دولت توان ساخت بیمارستان را ندارد؟ در کشوری که بیش از 90 درصد اقتصاد دولتی است، و سازمان مردمی هم ضعیف است قاعدتا دولت باید پی گیر این موارد باشد. البته این امر نافی توجه و کمک مردم نیست که متاسفانه بسیاری این گونه استنباط می کنند. دلیل آن هم فربه بودن دولت است.

    • شنبه 8 بهمن 1390-0:0

      مردم کمک کنید فکر کنید این کودکان فرزندان خودتونن

      • پنجشنبه 6 بهمن 1390-0:0

        مردم اینقدر گرفتار تهیه نام شب شون هستند و دولت هم که عرضه جلوگیری از گرانی و تورم رو نداره دیگه وقتی نمی مونه آدم به این بنده های خدا فکر کنه.خدا شفاشون بده


        ©2013 APG.ir