تعداد بازدید: 3228

توصیه به دیگران 86

جمعه 7 بهمن 1390-16:31

مثل آدامس جویده شده مرا دور انداختند!

کاپيتان تيم ملي قايقراني ايران را از حضور در تيم ملي محروم کردند و در مازندران هم کسي از او حمايت نکرد/رييس هيئت قايقراني استان در يک برنامه تلويزيوني حق را به فدراسيون داد/از حسين سينکايي تعهد گرفتند که اگر براي تيم تهران مسابقه دهد،مشکلش حل مي شود،اما او قبول نکرد/هنوز او را در اداره تربیت بدنی شهرش نمی شناسند.


مازندنومه؛محمدحسين ملايي کندلوسي،نوشهر:کاپیتان نوشهری تیم ملی قایقرانی ایران در حمایت از نام مازندران از سوی فدراسیون قایقرانی کشور کنار گذاشته شد.

حسین سینکایی بعد از بازی های آسیایی که به مدال برنز دست یافت،به علت مشکلات شخصی و دانشگاهی برای مدتی(با اجازه نائب رییس وقت فدراسیون و سرمربی تیم) با نوشتن نامه ای به رییس فدراسیون مرخصی گرفت تا بتواند پس از برطرف شدن مشکلاتش اجازه حضور مجدد در اردوها را داشته باشد، اما آنها بعد از مراجعه مجدد اين قهرمان ارزنده مازندراني-حتي با رويت نامه ای که خودشان جهت مرخصی داده بودند-اجازه حضور در تیم ملی به او داده نشد.


مسئولان فدراسيون به سينکايي گفتند برای ورود به تیم ملی باید در مسابقات داخلی شرکت مي کرد.


"من هم در سه مسابقه شرکت کردم و موفق به کسب سه مدال شدم که با این وجود نیز از حضور در تیم ملی و شرکت در مسابقات محروم شدم چرا که علاوه بر ناهماهنگی در فدراسیون ، کسی هم در استان حامی ما نبود."-سينکايي گفت.

 
کاپیتان مازنی تیم ملی قایقرانی کشور اظهار داشت: تنها کاری که در استان انجام شد سئوال گزارشگر تلویزیون مازندران از مسئولین فدراسیون مبنی بر بی انضباطی من بودکه جای تاسف دارد رییس هیئت استان در جواب این سئوال از فدراسیون حمایت کرد!


سينکايي برای ادامه تمریناتش(به دلیل نبود شرایط تمرین در نوشهر)با کمک مسئولان نوشهري به تهران رفت تا با هزینه شخصی در هیئت تهران تمرین کند که با مخالفت و جلوگیری فدراسیون قایقرانی مواجه شد.

وی تصريح کرد:درخواست رسمی کردم تا بعد از مطرح شدن در هیئت رییسه-که بسیاری از تصمیمات برای ورزشکاران در آن گرفته می شود- به من پاسخ دادند تعهد بدهم به جای مازندران برای استان تهران مسابقه داده و عضو تیم تهران شوم تا بتوانم در تهران تمرین کنم که من به خاطر حمایت از زادگاهم-مازندران- این موضوع را قبول نکردم و اکنون از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شده ام.

سینکایی گفت: وقتی هیئت رئیسه و ورزشکاران اصلا همدیگر را نمی بینند و  حتی هیئت رئیسه نمی داند یک ورزشکار ملی پوش چگونه بدون پول و یا تنها با حقوق ماهیانه بسیار اندک امرار معاش می کند و خبر از درد و رنج یک ملی پوش ندارند، چگونه می توانند تصمیم درستی برای یک ورزشکار بگیرند؟ 
 
دارنده چندین مدال آسیایی با بيان اين که واقعا به همین راحتی زحمت های ما-که حتی قدرداني ساده اي هم از ما نشده- باید فراموش به فراموشی سپرده شود،افزود:جواب زحمت های بی مزد ما را اين گونه دادند و مثل یک آدامس جویده شده به دور انداخته شود.

کاپیتان نوشهری تیم ملی قایقرانی کشور اظهار داشت: البته وقتی هنوز ما را در اداره تربیت بدنی شهرمان نمی شناسند و یا هنوز مدال های ما در تربیت بدنی استان به نام شهر دیگری نوشته می شود، دیگر چه توقعی از تهران نشينان می توان داشت؟


پرسش اين جاست که آیا بعد از هشت سال عضویت سينکايي در تیم ملی،همراه با دو سال کاپیتانی تیم ملی و گرفتن چندین مدال آسیایی و نیز بیش از پنجاه مدال کشوری باید این گونه با او رفتار کرد؟!


او هنوز با هزينه شخصی تمرین می کند و هیچ حقوقی هم دریافت نمی کند. آیا مسئولان استان و شهرستان نوشهر نباید از خودشان بپرسند که چرا این ورزشکار ملی پوش مازندرانی در اوج به کنج خانه اش رانده شده است؟

آیا نباید از خودشان بپرسند که مشکل این ملی پوش و کاپیتان مازندرانی تیم ملی قایقرانی کشور چه بوده است؟شايد سينکايي  وامثال او تنها پله ای برای بالا رفتن دیگران هستند و فقط به درد عکس يادگاري گرفتن با مسئولان بعد از هربار قهرماني اش بخورند!


  • پیوند با ستاره هاپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 8 فروردين 1392-0:0

    آهای تربیت بدنی مازندران کجایید؟حواستون کجاست؟ استعدادهای آقایسینکایی داره حروم میشه

    • حسین صادقی مرشتپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 30 بهمن 1390-0:0

      هوالعزیز
      یکشنبه 30/11/90 - – 26/03/1433(26 ربیع الاول 1433) - 19 فوریه2012(19/02/2012) - ساعت : 11:14 ق.ظ
      جناب نوشهری بزرگوار
      وقتی میل نداریم رفتار هنجار یک شهروندی که مدعی است در دهکده جهانی زندگی می کند و برای مرتفع نمودن معضلات یومیه اش باید که از شوارع اصلی وارد «گود» شود و مورد(موارد) را «لنگش» نماید، داشته باشیم، مطمئن باشید که آب در اشکم کسی نمی جنبد و اتفاق خاصی هم نمی افتد. پس بجاست ما برای اقامه ی ادعاهایمان، به جای مراجعه نزد مبادی ذیصلاح، همان سلیقه ی خویش را معمول نمائیم. آن قدر شهرزاد قصه گو شویم و دق الباب کنیم تا شاید فرجی شود و آسمان همه ی جاها، همین رنگی باشد.(بشود.)
      برادر مهربان! - موجوداتی به مثل من، حالا حالاها در فهم و شناخت «شاخ گاو و کمونچه» اندر خم یک کوچه ایم، چه رسد به جناب شما که در زمره ی «الاشارت فی الخواص» تشریف دارید.
      النهایه؛ چیزی نشده که – خورد زمین شده و برد آسمون!

      • چهارشنبه 19 بهمن 1390-0:0

        آقای حسین صادقی مرشت نمیدونم در چه موردی حرف می زنید.روز روشن حق کاپیتان ارزنده تیم ملی رو پیایمال کردند اونوقت شما چیزای عجیب و غریب می فرمایید

        • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 15 بهمن 1390-0:0

          از قهرمان و کاپیتان تیم ملی حسین سینکایی حمایت می کنیم. تربیت بدنی استان چرا کاری نمی کنه؟

          • حسین صادقی مرشتپاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:0

            هوالعزیز
            پنجشنبه 13/11/90 - – 09/03/1433(09 ربیع الاول 1433) - 02 فوریه2012(02/02/2012) - ساعت : 19:38 شب
            جناب « نوشهری»
            اگر حرف و حدیثی در خصوص هرگونه تظلمات، تعدیات، شکایات، حل و فصل دعاوی و رفع خصومات و اخذ تصمیم و اقدام لازم در آن قسمت از امور حسبیه دارید، مجبور هستید نگاهی به اصولی از قانون اساسی معرفی شده ذیل داشته باشید و از آن مسیر اقدام نمائید. چون تداوم حیات اجتماعی آنهم در حاشیه قانون، حکایتش می شود همان ضرب المثل معروف «یک کلاغ هزار کلاغ». که در این وادی هم، «درب دروازه را می توان بست، ولی امان از دست «حرف مردم!» که نمیتوان دهانشان را بست و النهایتش هم می شود همان «بازار شام» معروف که مدعی را در مدار «از اینجا رونده و از اونجا مونده!» قرار میدهد.
            اصل 156 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
            قوه قضاییه قوه‏ای است مستقل که پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسیول تحقق بخشند به عدالت و عهده‏دار وظایف زیر است‏: ۱ - رسیدگی و صدور حکم در مورد تظلمات، تعدیات، شکایات، حل و فصل دعاوی و رفع خصومات و اخذ تصمیم و اقدام لازم در آن قسمت از امور حسبیه، که قانون معین می‌کند. ۲ - احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادیهای مشروع. ۳ - نظارت بر حسن اجرای قوانین. ۴ - کشف جرم و تعقیب مجازات و تعزیر مجرمین و اجرای حدود و مقررات مدون جزایی اسلام. ۵ - اقدام مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمین.
            اصل 159 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
            مرجع رسمی تظلمات و شکایات، دادگستری است. تشکیل دادگاه‏ها و تعیین صلاحیت آنها منوط به حکم قانون است.
            اصل ۱۷۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
            به منظور رسیدگی به شکایات، تظلمات و اعتراضات مردم نسبت به مأمورین یا واحدها با آیین‏نامه‏های دولتی و احقاق حقوق آنها، دیوانی به نام "دیوان عدالت اداری" زیر نظر رییس قوه قضاییه تأسیس می‌گردد. حدود اختیارات و نحوه عمل این دیوان را قانون تعیین می‌کند.
            اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
            بر اساس حق نظارت قوه قضاییه نسبت به حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‏های اداری سازمانی به نام «سازمان بازرسی کل کشور» زیر نظر رییس قوه قضاییه تشکیل می‌گردد. حدود اختیارات و وظایف این سازمان را قانون تعیین می‌کند.

            • چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

              فدراسیون فقط بلد هست دروغ بگه.سینکایی مدال های مسابقه انتخابی تیم ملی رو داره.

              • آهوی ضامن دارپاسخ به این دیدگاه 0 0
                دوشنبه 10 بهمن 1390-0:0

                هوالله السلام/ مدینه گفتی و کردی کبابم...صحبت های ورزشکار(داش کاپی)رنجدیده، مرا به یاد گوشه نشینی خودم انداخت.داش کاپی! در همین بوم مازندران سر مرا هم از قفا بدون بسمل بریدند.

                • حسین صادقی مرشتپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  يکشنبه 9 بهمن 1390-0:0

                  هوالعزیز
                  یکشنبه 09/11/90 - – 05/03/1433(05 ربیع الاول 1433) - 29 ژانویه2012(29/01/2012) - ساعت : 17:15 ب ظ
                  وَمَا كَانَ لِنَفْسٍ أَن تُؤْمِنَ إِلاَّ بِإِذْنِ اللّهِ وَيَجْعَلُ الرِّجْسَ عَلَى الَّذِينَ لاَ يَعْقِلُونَ(يونس - 100) –
                  باید مراقب بود تا نام مان در «لیست سیاه خداوند» قرار نگیرد.
                  در گفتگوی « مهر» با دکترسیدمهدی آقاپور(عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی) مطرح شد.
                  1 - شنبه 19/09/90 – خبرگزاری مهر –
                  http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1475591
                  ریشه‌یابی مشکلات حوزه ورزش- اخلاق ورزشی در حد شعار است.
                  اگر در سطح ورزش مدرن امروز بخواهیم از اخلاق ورزشی صحبت کنیم باید بگوییم هیچ صورت مسئله‎ای وجود ندارد. زیرا ورزش مدرن امروز مبتنی بر سه اصل سریعتر بودن و قویتر بودن و بالاتر پریدن است که توسط «پیر کورتن» پایه گذاری شد و از اواخر قرن نوزدهم که المپیک اول در یونان برگزار شد این ویژگیها برجستگی خود را نشان دادند : پول گرایی، تخصص زدگی، رکوردگیری و عقلانیت ابزاری و سازمان یافتگی و سکولاریسم و اومانیسم جزو ویژگیهای بارز ورزش مدرن شدند.
                  2 - خبرگزاری فارس - شنبه 08/11/90 – ساعت 11:57 - شماره : 13901108000522-
                  http://khabarfarsi.com/ext/1954389
                  محسن میلاد(مسئول کمیته آب‌های آرام) : سینکایی در تست‌های تیم ملی شرکت کرد اما انتخاب نشد.
                  محسن میلاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس عنوان کرد : حسین سینکایی در جریان بازی‌های آسیایی گوانگجو حضور داشت و به مدال برنز نیز دست پیدا کرد، اما پس این رقابت‌ها به دلیل پاره‌ای مشکلات تحصیلی و شخصی از تمرینات تیم ملی دور شد.
                  وی افزود : پس از آن وی در هیچ اردو و رقابتی حضور نداشت و برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا در تهران نیز به آمادگی لازم نرسید.
                  میلاد در خصوص اعتراض این قایقران در خصوص حذف از تیم ملی تصریح کرد: پس از رقابت‌های تهران که مهر ماه برگزار شد اردوهای تیم ملی به مدت ۲ ماه تعطیل شد و سپس از همه قایقرانان تست انتخابی گرفته شد که سینکایی هم حضور داشت اما وی نتوانست در بین قایقرانان اول رده‌بندی قرار بگیرد و عملا در صورت تمایل باید در مرحله بعدی رکوردگیری شرکت کند.
                  مسئول کمیته آب‌های آرام در مورد اظهارات سینکایی در خصوص در خواست هیئت رئیسه فدراسیون برای عضویت وی در تیم استان تهران گفت : کمپ تیم ملی آب‌های آرام در محل دریاچه آزادی تهران بر قرار است و فقط هیئت استان تهران این اجازه را دارد که از بخشی از این دریاچه برای تمرینات قایقرانان خود، آن هم در تایم‌های بعد از ظهر استفاده کند.
                  وی افزود : زمانی که قایقرانی، حال از تهران و یا هر استان دیگری، درخواست تمرین در دریاچه آزادی را دارد باید با هیئت این استان هماهنگ کند.
                  میلاد عنوان کرد : شرایط کاری هیئت استان ارتباطی به فدراسیون ندارد، وقتی قایقرانی اصرار دارد که در تهران مستقر شده و در دریاچه تمرین کند باید با شرایط هیئت هماهنگ شود، چرا که فدراسیون امکان اسکان قایقرانان غیر تیم ملی را ندارد. حال هیئت تهران خواسته است که به شرط دادن امکانات، سینکایی در ترکیب تیم تهران قرار بگیرد امری است که به خودشان مربوط است.

                  • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    شنبه 8 بهمن 1390-0:0

                    تربیت بدنی مازندران چرا از سینکایی که باعث افتخار مازندران بود حمایت نکردی؟


                    ©2013 APG.ir