تعداد بازدید: 2602

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 12 بهمن 1390-8:2

وز شمار دو چشم يک تن کم

مرگ خاموش؛ استاد سید جمال الدین شریف زاده خاوری به رحمت ایزدی پیوست،اماجای تأسف داشت که در مراسم خاکسپاری این عالم جلیل القدر ، حتی یک نفر از مسئولان ساروي با توجه به مطلع بودن از این واقعه حضور نداشتند!/آن مرحوم از نسل آقا سید محمد نور و آیت الله عظیمي و فرزند جناب شریف العلما بود و تاليفات متعددي داشت.


مازندنومه،خبر ارسالي کاربران:يکي از مخاطبان ما به نام "محمد مهدی ناطق"خبري را فرستاده و از درگذشت ساکت و خاموش يکي از فرهيختگان ساروي گزارش داده است.در اين خبر آمده:


 بی تفاوتی و بی مهری مسئولان کشور نسبت به اهالی علم و فرهنگ و هنر،همیشه مورد اعتراض افکار عمومی بود و هست.

در تاریخ 10 بهمن ماه سال جاری،دانشمندی عالی قدر و نویسنده و پژوهشگری متعهد از بین مردم شهر ساری بار سفر آخرت را بست و به سوی معشوق شتافت.

 استاد سید جمال الدین شریف زاده خاوری به رحمت ایزدی پیوست،اماجای تأسف داشت از اینکه در مراسم خاکسپاری این عالم جلیل القدر ، حتی یک نفر از مسئولان شهر با توجه به مطلع بودن از این واقعه حضور نداشتند!

به عنوان یک شهروند ساروی برای مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد ساری،شهردار و اعضای شورای شهر ساري  ابراز تأسف می کنم که چنین مرد متشخصی از دار دنیا برود و شما تا به این حد غافلید!؟

مرحوم شریف زاده-اين سید دو گوهره از نسل آقا سید محمد نور و آیت الله عظیمي و فرزند جناب شریف العلما بود که کارنامه فعالیت های علمی و فرهنگی او به اين شرح است:

- دبیر دبیرستان های ساری از سال 1331 تا زمان بازنشستگی

- تأسیس انجمن اسلامی ساری در سال 1341 به دعوت انجمن تبلیغات مرکز

- چاپ سلسله مقالاتی به نام حقایق علمی قرآن در مجله شیر و خورشید(سابق)

- چاپ مقالاتی در سالنامه نور دانش با محتوای علمی و اعتقادی

- برگزاری دوره های علمی و مذهبی ویژه با دبیران، اطبا و شعرا

- تألیف کتب مختلف در زمینه معارف الهی و علمی از سال 1343 تا 1390 از جمله:حقایق علمی قرآن مجید، پیش گوئی های علمی قرآن،حقایق بهداشتی در اسلام، خدا از دیدگاه اندیشمندان و ادیان، شرک، سرنوشت روح ،مجموعه مقالات در حکمت های الهی و حقایق اخلاقی و لطایف عرفانی،حقایق اعتقادی و اخلاقی قرآن از دیدگاه روح شناسان تجربی، خدمات علمی و اجتماعی خاندان سید محمد نور- خاوری، معارف قرآنی در سخنان شعرا و معارف قرآنی از دیدگاه مولوی (زیر چاپ)



    ©2013 APG.ir