تعداد بازدید: 2465

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 12 بهمن 1390-8:29

يک سال گذشت

مراسم يكسالگي مياندرود در مسجد جامع روستاي اسلام آباد برگزار شد؛صرف تابلو زدن شهرستان مياندرود هيچ تحولي ايجاد نخواهد كرد/در رسانه ها توهين مستقيم به رييس جمهوري مي كنند/فرماندار مياندرود با بيان يك يا علي قنبروار مردم را وادار به كشيدن يا علي براي دعوت از ابراهيمي كرد/ تا اسلام آباد شهر نشه مشكل ميكروفنش حل نمي شه!(گزارش+حاشيه ها)


مازندنومه:عصر سه شنبه مراسم يک سالگي شهرستان شدن مياندرود در مسجد جامع روستاي اسلام آباد برگزار شد.گزارش و حاشيه نگاري خبرنگار ما را از اين مراسم بخوانيد.

*به رييس جمهوري توهين مي کنند

هادي ابراهيمي در اين مراسم شهرستان شدن مياندرود را در راستاي تحقق برنامه هاي عدالت محوري دولت دانست و گفت: اهتمام هيئت دولت در اين زمينه فرصتي براي شكوفايي استعداهاي منطقه ايجاد كرده است.

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران تلاش، كار و پيگيري را وعده خود و مسئولان به مردم مياندرود عنوان كرد و افزود: صرف زدن تابلو در شهرستان مياندرود هيچ تحولي ايجاد نخواهد كرد و بايد در اين حوزه واقعا فعاليت هاي گسترده اي صورت پذيرد.

وي پيگيري احداث ساخت مراكز درماني حضرت ابوالفضل داربكلا، مركز 10 تختخوابي سورك و بيمارستان تخصصي بادله و همچنین پیگیری ده ها پروژه فرهنگی،عمرانی و درمانی را از جمله مهم ترين دغدغه هاي خود در بحث خدمات درماني عنوان كرد.

ابراهيمي با اشاره به مشكل اشتغال جوانان ابراز داشت: مشكلي كه امروز گريبانگير خانواده هاي ايراني است و در میاندرود هم مشهود است،مشکل بیکاری است.

وي با بيان اينكه زماني كه دكتر احمدي نژاد سخن از نهضت اشتغال را در ايران به صورت طرح ملی پیگیری می کند عده اي به جای همکاری با دولت در حل این معضل سنگ اندازی كردند افزود: علاوه بر اينكه خود در اين راستا گام بر نمي دارند بلكه بارها در روزنامه ها، نشريات و رسانه ها توهين مستقيم به رييس جمهور کرده اند.

ابراهيمي با اشاره به اينكه دولت در ميدان كار و تلاش است، افزود: از همه ظرفیت ها بايد برای پیشرفت میادرود در بخش های فرهنگی،اجتماعی و عمرانی اسیتفاده کنیم.

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران گفت: در شرايط حساس كنوني هجمه رسانه هاي غربي عليه ملت و دولت آغاز شده است و مي كوشند تا با ايجاد فضاي ياس ناامیدی از حضور حداكثري مردم در انتخابات بكاهند.

وي گفت: پياده نظام هاي دشمن در داخل كشور نيز فعاليت خود را آغاز كرده اند اما هيچ نتيجه اي از اين كار نخواهند گرفت.

ابراهيمي به برخي تبليغات زودهنگام نامزدهای مجلس اشاره كرد و گفت:همه باید به قانون تن دهند و بی قانونی در این عرصه شایسته برخی از نامزدها نیست که داعیه ورود به مجلس دارند و در صورت گزارش مكتوب پيگير موضوع خواهيم بود.

وي با بيان اينكه نامزدها نبايد وعده هاي توخالي به مردم دهند عنوان كرد: نمي شود با پول مردم را خريد و نبايد با اينكار به شعور و احساس مردم توهين كرد.

ابراهیمی ادامه داد: مردم حضور در انتخابات را علاوه بر حق قانوني ، تكليف خود مي دانند و انجام چنين كارهايي تخريب جایگاه انتخابات و نظام مردم سالاری دینی است.

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران به رد صلاحيت برخي نمايندگان مجلس اشاره كرد و گفت:این حق قانونی شورای نگهبان است چرا که مجلس بايد عصاره فضايل و مدافع ارزش هاي انقلاب باشد.

وي بداخلاقی سیاسی برخی از نامزدها را از هم اکنون برای تخریب دیگران نامزدها را به علت نداشتن برنامه دانست و افزود: اين نامزدها چون برنامه اي براي عرضه به مردم ندارند شروع به تخريب خدمات دولت، نظام و نامزدهاي ديگر پرداخته اند. 

حاشيه ها:

-مراسم با 30 دقيقه تاخير آغاز شد و بعد از قرائت قرآن دو سرود توسط دانش آموزان گروه سرود شهيد سوركي آزاد اجرا شد.

-بعد از سخنراني رجبي -فرماندار مياندرود- او گفت: با بيان اينكه بسياري مرا سنتي مي دانند اما به نظر خودم عيبي نيست و ايرادي هم ندارد با گفتن اينكه من از مجري اجازه مي خواهم تا خود آقاي ابراهيمي را براي سخنراني دعوت كنم، با بيان يك يا علي قنبروار مردم را وادار به كشيدن يا علي براي دعوت از ابراهيمي كرد.

-ابراهيمي در توضيح انتخاب رجبي به عنوان فرماندار مياندرود گفت:آنچه باعث شد وي را از بين 8 نامزد ديگر تصدي اين امر انتخاب كنم ويژگي هاي مديريتي، حسن خلق و تعاملات مردمي بود.

-ابراهيمي با بيان اينكه من در دو سال گذشته در روزهای سه شنبه ودیگر ایام هفته با 13 هزار نفر ارتباط و ملاقات چهره به چهره كرده ام،گفت: امروز خانومي به من مراجعه كردند كه شوهرشان بازنشسته فرهنگي بودندو 5 جوان او درس خوانده رشته هاي خوب دانشگاه سراسري بودند و به من گفتند كه حق يكي از اين پنج نفر هست كه برود سر كار، كه دانستن اين وضعيت باعث شرمساري من شد.

-ابراهيمي در قسمتي از مراسم با اشاره به برخي مواضع نامزدهاي رد صلاحيت شده گفت: با خواندن مواضع آنها در حوادث بعد از انتخابات به انها گفتم شما واقعا" با اين تفكر توقع رفتن به مجلس را هم داريد؟

-در شروع صحبت هاي ابراهيمي به علت اينكه قد ايشان بلندتر از ميكرفن روي ميز بود و پايه روميزي ميكرفن هم کوتاه بود، مسئولان مسجد مجبور شدند از پايه ديگري براي قرارگيري ميكروفن استفاده كنند كه ابراهيمي به طنز گفت: مثل اينكه تا اسلام آباد شهر نشه مشكل ميكروفنش حل نمي شه!

-به خاطر خدمات ابراهيمي به مردم میاندرود،استقبال مطلوبي از وي انجام شد.


  • شهرستانم. . میاندرودپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:0

    جناب " آشنا " این حرف ها را چه کسی در گوشت خوانده ؟ چه کسی گفته با این کار بلا سر میاندرود آمد ؟ استقلال و شهرستان شدن خواسته تمامی میاندرودی ها بود که به حق به خواسته خود رسیدند . . شاید برای ساری شما بلا بود ، چون با استقلال میاندرود قسمت عمده جمعیت ، وسعت و امکانات کلان را از دست داده است و در واقع ساری به دو قسمت تقسیم شد . با تشکر و سپاس از مسئولینی که در این زمینه تلاش کرده بودند

    • پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:0

      ...ایا اقای احمدی نزاد می داند جه نیروهای صدیقی دارد تا کی ادا در میاورین بسه دیگه حنایتان پیش ما رنگی ندارد

      • پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:0

        ...نمیدونید ناپختگی کردند چه بلایی بسر ساری و میاندرود اوردند

        • عشق است میاندرودپاسخ به این دیدگاه 0 1
          چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

          نبینم کسی به فرودگاه بین المللی میاندرود و امکاناتش چپ نگاه کنه ها . . . . این امکانات از همان ابتدا در میاندرود بوده و تا آخر هم در آن خواهد ماند .

          • مدیران آتیپاسخ به این دیدگاه 0 1
            چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

            سلام. رجبی(فرماندار میاندرود) بر خلاف اینکه شکسته نفسی میکنه و میگه سنتیه اما بسیار خوش فکر و با توان هست.
            امیدوارم با وجود این افراد به سمت کشوری مقتدر و پیشرفته سوق پیدا کنیم
            j-davoudi

            • اسدی سورکیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

              میاندرود با امکانات کلانی که در اختیار دارد ، نظیر سایپا شمال ، فرودگاه دشت ناز ، نکا چوب و . . میتواند برای خودش شخصیتی دست و پا کند . از مسئولین این تقاضا را داریم که نگاه ویژه ایی به شهرستان میاندورد داشته باشد .

              • میاندرودپاسخ به این دیدگاه 0 1
                چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

                اقای ابراهیمی از شجاعی ویوسف نژاد چه خبر؟...

                • چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

                  فقط میاندرود را شهرستان کردید رفتید پی کارتان ؟؟ چرا به مشکلات و کمبودهای میاندرود رسیدگی نمیکنید ؟ جناب دکتر ابراهیمی و دکتر یوسف نژاد سورکی که از افتخارات ما میاندرودی ها هستید ، لطفا کمی هم به فکر شهرستان خود باشید . نباید دلمان را به سایپا شمال و نکا چوب و فرودگاه و . . خوش کنیم و چشمانمان را بر روی معایب و کاستی ها ببندیم . میاندرود زیبا برای ساختن چشم به دستان پرتوان مسئولینش دارد .

                  • میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 0 1
                    چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

                    بنده به عنوان یک میاندرودی کمال تشکر و قدردانی را از دکتر ابراهیمی میاندرودی دارم که واقعا دلسوزانه به فکر آبادی و سربلندی هرچه بیشتر میاندرود عزیز میباشد . در ضمن جناب دکتر ابراهیمی بزرگوار ، این قضیه تغییر نام فرودگاه به فرودگاه دشت ناز میاندرود به کجا کشیده شده ؟ ما همچنان منتظر تغییر نام فرودگاه بین المللی میاندرود هستیم .


                    ©2013 APG.ir