تعداد بازدید: 2589

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 12 بهمن 1390-15:19

به نام بهداد

با پيگيري هاي معاون سياسي،امنيتي استاندار مازندران ، اتوبان ساري-قائم شهر به نام بهداد سليمي نام گذاري شد/ابراهيمي ازمدت ها پيش مشغول رايزني با وزارت راه و ترابري بود تا موافقت آن ها را جلب کند.


مازندنومه:صبح چهارشنبه طي مراسمی با حضور معاون سياسي،امنيتي استاندار مازندران،فرماندار و شهردار قائم شهر و جمعي ازمردم با نصب تصوير بهداد سلمي در محور پرتردد قائم شهر به ساري، اين بزرگراه به نام  قهرمان وزنه برداري دنیا نام گذاري شد.

هادي ابراهيمي به مازندنومه گفت:وقتي سليمي الگوي خود را شهدا معرفي مي کند و مقام معظم رهبري هم براي او پيام تبريک فرستادند،جا داشت که مسئولان هم اقداماتي براي اين جوان افتخارآفرين انجام دهند.

وي افزود: چند هفته قبل از وزير محترم راه و شهرسازي درجلسه شوراي اداري استان خواستم اين اتوبان به پاس پهلواني بهداد سليمي،به نام او نامگذاري شود.

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران استاندار با اشاره به اين که براي تحقق اين موضوع بارها با وزير و معاونان او مکاتبه و تماس داشته است،تصريح کرد:بالاخره اين پي گيري ها نتيجه داد و صبح چهارشنبه ضمن پرده برداري از تصوير پهلوان بهداد سليمي،بزرگراه و بلوار قائم شهربه ساري به نام او نامگذاري شد.

وي با يادآوري اين که همان شب که پهلوان بهداد سليمي قهرمان جهان شد تصميم گرفتم براي ماندگاري نام او  اقداماتي انجام دهم،گفت:نخستين اقدام تاسيس خانه وزنه برداري در قائم شهر و کار دوم نامگذاري جاده قائم شهر به ساري و پرده برداري از تصوير او بود.

به گزارش مازندنومه بهدادسليمي به خاطر حضور در اردوي تيم ملي در مراسم حاضر نبود اما از طريق خانواده اش ازمسئولان و شخص معاون استاندار قدرداني کرد.


  • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

    بسیار اقدام به جا و شایسته ای بود و نشان از آن دارد که دوستان بدون توجه به قیل و قال ها و تعصب های آتشین و اختلافاتی که بی فکرانه بین دو شهرستان دامن زده می شود، به فکر پر آوازه تر کردن و ماندنی کردن نام قهرمانان خود هستند.
    مایه شعف و افتخار است که نام بهداد سلیمی بر این بزرگراه گذاشته شد. منتهی این تکلیف بهداد را سنگین تر می کند و باید مواظب رفتارها و منش خویش در مجامع باشد و در هر مجلسی که شایسته نام این بزرگوار نیست شرکت نکرده و با هر فردی که تناسبی با آوازه و بزرگی بهداد ندارد رابطه دوستی برقرار نکرده و اعتقادات ارزشمند شیعی خود را حفظ نماید تا ماندگار باشد. امروزه جرثومه هایی مانند خانم معتمدآریا و گلشیفته فراهانی علیرغم اینکه در متن این مردم به معرفیت رسیدند قدر این مردم و ارزش های آنها را ندانستند و آن را به ثمن بخس به هوس ها و امیالشان فروختند و خود را در اختیار اجنبی قرار دادند. خدا کند که بهداد محبوب باقی بماند و یک تختی جدید برای مردم مازندران باشد. بهداد به قائمشهر تعلق ندارد و به عنوان یک مازندرانی افتخار این خطه زرخیر و ایران عزیز و اسلام گرانقدر می باشد. آفرین بر مقامات استانداری با این ابتکار ارزشمند و خوب.

    • استان بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

      بنده به عنوان یک شهروند بابلی ، بابت داشتن جهان پهلوانی مانند " بهداد سلیمی " به خود افتخار میکنم . مدت ها بود مازندران بعد از جهان پهلوان " امام علی حبیبی و عبدالله موحد " پهلوانانی در این سطح به خود ندیده بود . زنده باد پهلوان

      • كيوان قائم مقامي قاديكلائيپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

        درود بر بهداد سليمي و هادي ابراهيمي...
        مستدام باشيد..


        ©2013 APG.ir