تعداد بازدید: 2336

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:20

طاهايي:هیچ کس حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند

رای مردم محترم است و هیچ کس حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند/ورود حضرت امام (ره) در فرودگاهی که حق هیچ پروازی در آن وجود نداشت به ما درس شجاعت داد/همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر باجه ارزی و ریالی بانک ملی در فرودگاه دشت ناز به بهره برداری رسید.(گزارش+حاشيه نگاري مازندنومه از مراسم نمادین استقبال از حضرت امام )


مازندنومه،محمد اسماعيل بخشي سوركي:مراسم نمادین استقبال از حضرت امام (ره) در در سالن فرودگاه دشت ناز برگزار شد. 

 سید علی اکبر طاهایی در اين مراسم با اشاره به اینکه امروز قانون و قانونگرایی مسیر حق است، گفت: نامزدهاي انتخابات و مردم باید در این مسیر در برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنند.

 استاندار مازندران با بیان اینکه رای مردم محترم است و هیچ کس حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند، گفت: رهبرمعظم انقلاب شاخصه های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین می کنند اما انتخاب با مردم است.

*درس شجاعت گرفتيم

مشاع زمینی -مدیر کل فرودگاه های استان- نیز در این مراسم اظهار داشت: ورود حضرت امام (ره) در فرودگاهی که حق هیچ پروازی در آن وجود نداشت به ما درس شجاعت داد.

 وی با بیان اینکه حرکت امام از آغاز بر مبنای توانستن و تکیه بر نیروی ایمان بود، افزود: درسی که بنیانگذار انقلاب اسلامی به ما داد تا همیشه تاریخ در اذهان بشر ماندگار خواهد بود.

 *افتتاح باجه ارزی ریالی در فرودگاه

 همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر باجه ارزی و ریالی بانک ملی در فرودگاه به بهره برداری رسید. با افتتاح این باجه ، در فرودگاه ساری مانند فرودگاه های بین المللی امام، تبریز و اصفهان به مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند تسهیلات ارزی ارائه می شود. علاوه بر افتتاح این باجه از سوی بانک ملی یک عدد دستگاه خودپرداز دیگر در فرودگاه ساری نصب و راه اندازی شد.

حاشيه ها

-در اين مراسم سرود جمهوري اسلامي به صورت زنده توسط گروه رزم نوازان سپاه پاسداران اجرا شد.

-مستشرق-از ستاد نماز جمعه مرکز استان- مجري اين برنامه بود كه در ميان برنامه ها(بسان نماز جمعه ها) با نداي تكبير و الله اكبر از همگان مي خواست او را همراهي كنند.

- پدر شهيد هادي محمد زاده سوركي جهت پيگيري نامه اي براي تامين اعتبار مجتمع فرهنگي در حال ساخت مزار شهداي سورك به سمت استاندار رفته،با او در حال گفتگو بود كه هنگام افتتاح باجه ارزي-ريالي استاندار از او خواست تا به عنوان جانباز جنگ تحميلي و پدر شهيد باجه را افتتاح كند.

 در اين مراسم طاهایی استاندار ، رسولی امام جمعه میاندرود، ابراهیمی مدیر کل ارشاد مازندران ، یوسف پور مسئول شورای هماهنگی استان ، حسینی نژاد فرماندار ساری ، رجبی فرماندار میاندرود ،مقامات نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

- اعلام شد بعد از مراسم، رژه نيروهاي مسلح برگزار مي شود که حاضران نه نيروي مسلحي ديدند و  نه رژه اي!



    ©2013 APG.ir