تعداد بازدید: 3988

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:22

بدون تعارف

مدير کل صدا و سيماي مازندران گفت: مانند خبرنگاران پیگیر مطالبات و توسعه استان هستیم/مازندران نخستین مرکزی است که رادیوی بیست و چهار ساعته دارد/آمار مخاطبان رادیو راضی کننده است/مخاطبان تلویزیون از 58 تا 63 درصد در فصول مختلف متغیر است/خبرهای انتقادی و چالشی را ابتدا ما کار می کنیم و سپس تهران پیگیری می کند/در جلسات استانی کنار مدیران استان نمی نشینم/نمی توانیم کلاغ نیوز درست کنیم/ قائم شهری ام اما ادعایم مازنی بودن است.


مازندنومه،کلثوم فلاحي:بهرام حمیدی پيش از ظهر چهارشنبه در گفت و گوی خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ما هم مانند خبرنگاران پیگیر مطالبات و توسعه استان هستیم.

 وی با اشاره به اینکه شاید مراجعه کننده حضوری کمتری داشته باشیم ، تصریح کرد: اما مخاطبان ما سطح گسترده ای از مردم با سلیقه های مختلف هستند که باید پاسخگو باشیم.

حمیدی گفت: از کودک سه ساله که انیمیشن می بیند تا پیرزن و پیرمردهایی که توانایی شنیدن و دیدن دارند مخاطب ما هستند.

 وی با اشاره به اینکه سال پرباری را برای صدا و سیما داشتیم، ادامه داد:راه اندازی فرستنده های دیجیتال امسال در دستور کار سازمان قرار گرفت و مازندران هم یکی از بیست استانی بود که این سیستم را راه اندازی کرد اما مازندران متفاوت تر از دیگر استان ها دیده شد.

 حمیدی با بیان اینکه فرستنده دیجیتال در مراکز استان ها راه اندازی شد، بیان داشت:اما در مازندران در نمک آبرود ، بهشهر و ساری این فرستنده راه اندازی شد.

 وی با اشاره به اینکه شهرهای ساحلی از گلوگاه تا رامسر تحت پوشش فرستنده دیجیتال هستند، گفت:فرستنده دیجیتال اکنون در حالت آزمایشی است و تا قبل از سال 91 به صورت رسمی افتتاح می شود.

*راديوي 24ساعته

 حمیدی با بیان اینکه 23 استان در سطح کشور دارای برنامه های بیست و چهار ساعته هستند، اظهار داشت:مازندران نخستین مرکزی است که رادیوی بیست و چهار ساعته دارد که جز در موارد خبرهای ملی ، برنامه رادیو استانی است.

 وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار تعهد حدود پنج ساعت انیمیشن داریم که چهار ساعت از آن ساخته شده، ادامه داد:سریال 13 قسمتی انیمیشن سه بعدی را در رابطه با محیط زیست در دست ساخت داریم.

 حمیدی با بیان اینکه سه تعهد در خصوص تله فیلم به ما واگذار شده بود،خاطرنشان کرد: هر سه تله فیلم توليد شده و دو مورد دیگر هم در دست تولید داریم.

*آماده براي انتخابات

مديرکل صدا  و سيماي مازندران با بیان اینکه خودمان را برای برگزاری انتخابات نهم آماده کرده ایم،بیان داشت:نگاه بی طرفانه در انتخابات داریم.

 وی با بيان این که برنامه های انتخابات را از مهرماه آغاز کردیم،خاطرنشان کرد:استادهای دانشگاه وارد برنامه ها شدند که به تبیین جابگاه حقوقی مجلس و تاثیرمجلس در روابط داخلی و خارجی پرداختند.

 حمیدی با بیان اینکه بخشی از برنامه ها تبلیغی و بخشی هم تهییج و فراخوان برای مشارکت حداکثری است ،گفت:نمایندگان جبهه ها و گروه های مختلف را که اعلام حضور کرده اند،برای بیان دیدگاه ها به برنامه ها دعوت می کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه امسال 19 فرماندار در برنامه صبحگاهی در خصوص برنامه های انتخابات حضور یافتند،ادامه داد:هر فصل در خصوص برنامه های رسانه استانی نظرسنجی انجام می دهیم که اجرای آن بر عهده استان بوده و پالایش اطلاعات در تهران صورت می گیرد.

 وی با بیان اینکه رادیو در تابستان 31 درصد مخاطب دارد که به دلیل حضور مسافران و برنامه شاد گلبانگ ساحل است ، تصریح کرد:آمار مخاطبان رادیو راضی کننده است چراکه در مقابل تلویزیون قرار دارد.

حمیدی با اشاره به اینکه مخاطبان تلویزیون از 58 تا 63 درصد در فصول مختلف متغیر است، گفت:بعد از فیلم های سینمایی ، برنامه پیشوم مخاطبان زیادی دارد که از تولیدات مرکز مازندران است.

 وی با بیان اینکه زمانی ما فقط وابسته به دکور استودیو بودیم ، ادامه داد:دکورهایی در فضای باز ساختیم تا مخاطب از طبیعت مازندران استفاده کند.

این مسئول با اشاره به اینکه مخاطبان ما راضی هستند، بیان داشت: در مجموع از عملکرد مجموعه راضی هستیم.

 وی با بیان اینکه سیزده پژوهش در صداو سیما منجر به تولید برنامه شد، خاطرنشان کرد:نگاه ما تولید برنامه های کیفی است.

*بدون تعارف را دوست ندارند

حمیدی با اشاره به اینکه تنها مرکز استانی هستیم که بخش بدون تعارف را در خبر پخش می کنیم ، گفت:بسیاری از مسئولان علاقه مند نیستند چنین بخش خبری پخش شود.

وی با بیان اینکه به دور از تخریب ، این بخش خبری را کار می کنیم، یادآور شد:با اصل تخریب مخالف هستیم.

مديرکل صدا و سيماي مازندران بیان داشت: خبرهای انتقادی و چالشی را ابتدا ما کار می کنیم و سپس تهران پیگیری می کند.

حمیدی با اشاره به اینکه در بخش های مختلف 85 درصد رضایت مندی داریم، گفت: در نقد عملکرد صدا و سیمای مازندران هر اندازه هم که بی طرف باشم اما یک تعلق خاطری دارم.

وی با بیان اینکه در مجموع نمره خوبی داریم، تصریح کرد:مخاطب از ما راضی است،ضمن اینکه تلویزیون ، سینما نیست ، کلیت تلویزیون را باید در نظر گرفت و نوع نگاه ها هم مهم است.

*در جلسات کنار مديران نمي نشينم

حمیدی در پاسخ به این سوال که در بخش بی تعارف، تعارف می کنید، اظهار داشت: این دیدگاه را رد نمی کنم.

وی اضافه کرد: در جلسات استانی کنار مدیران استان نمی نشینم تا بدانند من مسئول رسانه هستم و کاستی ها و مطالبات مردم را مطرح می کنم.

 حمیدی با بیان اینکه در مواقعی خودمان فتیله انتقاد را پایین می کشیم ، گفت:ما نمی توانیم کلاغ نیوز درست کنیم چون هر روز همدیگر را می بینیم و چالش خواهیم داشت.

*تکثر شبکه ها

 حمیدی در رابطه با سیاست سازمان در مقابله با ماهواره، بیان داشت:راه اندازی فرستنده دیجیتال، شبکه نمایش ، شبکه بازار و پرس تی وی در همین راستا است.

 وی یادآور شد: شبکه ورزش و انیمیشن هم به زودی راه اندازی می شود و بر اساس سیاست های جدید سازمان، تکثر شبکه ها را در نظر گرفتیم.

حمیدی با اشاره به پوشش 99 درصدی شبکه ملی در استان ، اظهار داشت:روند مهاجرت برعکس شده و برخی به ییلاقات رفته و ویلاهایی ساخته اند و پشت تپه در سایه تلویزیونی قرار گرفته و از دریافت شبکه ها محروم می شوند که به دلیل ناهمواری ها در مازندران با این مشکلات مواجه ایم.

*متولی اجرای برنامه محرم نیستیم

 وی در پاسخ به این سوال که چرا صدا و سیمای مرکز مازندران عزاداری های ماه محرم را به صورت زنده تحت پوشش قرار نداد، خاطرنشان کرد:ما متولی اجرای برنامه محرم نیستیم بلکه فقط پوشش می دهیم، مسئولان متولی ، کدام برنامه منسجم اجرا کردند تا پوشش زنده دهیم؟

حمیدی با اشاره به اینکه در برخی استان ها متولیان هیات های عزاداری را به یک مکان دعوت می کنند و صدا و سیما هم برنامه را به صورت زنده پوشش می دهد، بیان داشت:دسته جات عزاداری به صورت نامنظم و نامنسجم حرکت می کنند و نمی توان این برنامه ها را به صورت زنده پخش کرد.

وی با بیان اینکه مازندران یک کلان شهر است ، تصریح کرد:‌با پوشش مستقیم برنامه عزاداری در ساری ، بقیه شهرها هم مدعی می شوند که برنامه های آنها هم باید به صورت زنده پخش شود.

 حمیدی یادآور شد:‌برخلاف نظر آقایان که تصور دارند ساری باید کوچک شود معتقدم ساری مرکز استان است و باید بزرگ دیده شود .

 وی با اشاره به اینکه در جدایی میاندرود از ساری بی تدبیری شده، گفت:بخش فرودگاه در برد بین المللی به نام فرودگاه دشت ناز ساری است ، اکنون میاندرودی ها حرفی نمی زنند اما در چندسال آینده می گویند بنویسید فرودگاه میاندرود.

حمیدی با بیان اینکه کمک کنیم ساری را بزرگ نشان دهیم، بیان داشت:‌من قائم شهری ام اما ادعایم مازنی بودن است.


  • حسین اصانلوپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

    با سلام چند مدتی که از عمویادگارمون استاد رشید بابازاده خبری نیست خیلی جاش تو برنامه ها خالیه انشالله همیشه سلامت باشند و حداقل در برنامه های عید موفق به دیدارش در تلوزیون باشیم 2 تا بخونه حالمون جا بیاد مخصوصا اخر برنامه میخونه کل برنامه یه جا دو دقیقه اخر یه جا

    • شنبه 15 بهمن 1390-0:0

      این شبکه که مازندران نیست...

      • شنبه 15 بهمن 1390-0:0

        درود بر آقای حمیدی که با اظهاراتشان نشان دادند یک مازندرانی واقعی هستند.

        • شنبه 15 بهمن 1390-0:0

          خيلي ها مي گويند صدا و سيماي مازندران جرات پخش خيلي از اخبار چالشي را ندارد. بيست و سي خيلي قوي تر عمل مي نمايد.

          • شنبه 15 بهمن 1390-0:0

            چه موقع بسياري از شبكه ها (تله تكست) پيام نمايشان به كار مي افتد؟

            • مازندرانيپاسخ به این دیدگاه 0 0
              شنبه 15 بهمن 1390-0:0

              چرا شبكه هاي استان هاي ديگر از طريق تجهيزات ديجيتال دريافت نمي شود؟ چه وقت درست مي شود؟

              • یوسف نژادپاسخ به این دیدگاه 0 0
                جمعه 14 بهمن 1390-0:0

                سلام ما درتهران چگونه می توانیم شبکه طبرستان را ببینیم (از راه ماهواره نه)

                • محمد اسماعيل بخشي سوركيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  جمعه 14 بهمن 1390-0:0


                  با سلام جناب آقاي حميدي فرموديد در جدايي مياندرود از ساري بي تدبيري شده. اول: بايد با استدلال صحيح و منطقي به اين موضوع پرداخته شه صرف گفتن تدبير يا بي تدبيري مشكلي حل نميشه. شما جاي گفتن يك جمله بهتره دلايل خودتونو بازگو كنيد ما هم دلايلي در تدبير جدا شدن . قضاوت هم با مخاطب. دوم: در اين باب سخن به تكثر و تواتر مطرح شده فكر نمي كنم نيازي باشه دوباره كلامي از جانب رياست صدا و سيما صادر بشه و افكار مسئولان رو درگير مسايلي كنه كه مصوب شده . من فكر ميكنم بهتره به فضايي كمك كنيم كه در اون خدمت رساني به خلق بهتر انجام شه. سوم: همين الانشم مياندرود با اينكه شهرستان شده در فقر و محروميته چه برسه اون وقت كه طفيلي ساري بوده و بودجه هاي عمراني نرسيده به مدخل فرمانداري از كش و قوس رابطه ها به سمت و سوي ديگه اي مي رفت. چهارم: شما بيشتر از ايني كه در مورد مياندرود صلاحيت تدبير يا عدم تدبير رو لحاظ كنيد ميشه يه كم در مورد دكور برنامه هاتون و يا محتواي برنامه هاتون تعمق كنيد؟حمیدی با اشاره به اینکه در بخش های مختلف 85 درصد رضایت مندی داریم، ميشه بفرماييد اين آمار از كجا اومده؟از قشر فرهيخته و دانشجوي اين استانم شما نظرخواهي كردين كه با بقيه اقشار ميانگين بگيرن اين عدد در بياد؟ من فكر ميكنم جناب آقاي حميدي بايد در اين مورد بحث اساسي كنيم كه در قالب چند خط نوشته نميشه توضيح داده شه. پنجم: نشيم حكايت كسي كه خودش كاري انجام نمي داد علاوه بر اين به ديگرانم اجازه فعاليت نمي داد مشكلي كه خيلي از نشست ها و مديريت هاي مارو درگير كرده ...حرف بسيار است جناب . كلامي منطقي صادر شد ما منطقي استدلال مياريم... ششم: اين يه اصله كه هميشه منتقد معاند نيست......اما انتقاد بايد با بيان راه كار و استدالال منطقي و در چارچوب دلسوزي و اصلاح باشه... اميد موفقيت شما برادر گرامي رو از حضرت باري تعالي خواهانم.

                  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    جمعه 14 بهمن 1390-0:0

                    راستی راستی که بدون تعارف بودن از غلط انداز بودن شجاعت بیشتری رو طلب می کنه اگه گفتین چرا؟شما در بدون تعارف چهره یک مجری رو می بینین که با ترس و لرز و دلهره و با صدایی نسبتاْ لرزان که سعی می کنه با خوردن آب هویج و آناناس اون رو تقویت بکنه و یا از این قرص های دوپینگی ها رو مصرف بکنه تا نلرزه و یک چیزایی رو که مربوط به مدیرای پائین دست تر هستش بر زبون بیاره و تازه همین چیزا هم با اخم و ترش رویی مسئولان مواجه میشه که بابا چرا آنچه را ما می خواهیم شما نمی گوئید. معیار همه چیزایی است که ما می گیم و اونوقت شما میرین اطلاعات رو از دشمنای ما می گیرین و بدون تعارف می گین؟ اگه گفتین چرا بدون تعارف از استاندار و برخی از روسای سازمان هایی که از پشتوانه برادران بالا برخوردارند کمتر حرف می زنه و اونا رو اصلاْ دوست نداره زیر سوال قرار بده؟ حتماْ جواب می دهین که سوژه ای در مورد استاندار و اونها وجود نداره که کار بکنه. شاید جواب شما درست باشه ولی غلط انداز از بس که سوژه داره وقت نمی کنه اونا رو الاهم و فالاهم بکنه و اونوقت شما می خواهید سوژه ای رو انتخاب بکنین که اگه رفت روی آنتن فردا استاندار و سایرین به شما اخم نکنن و نون شما آجر نشه. آخه مگه صحنه بدون تعارف بچه بازیه که به حرف غلط انداز تحریک بشین و موقعیت خوب خودتون رو از دست بدین؟ ... اعلام میشه مردم مازندران و اصلاْ کل کشور از برنامه های رسانه ملی در مازندران و یا همون شبکه بد اسم تبرستان (بد سلیقه تر از این پیدا نمی شد اسم گذاری کرد، تبرستان را با گلستان مقایسه کنید) بیش از ۸۰ درصد رضایت کامل دارند، بسه دیگه... این که ما می فرمائیم همین است و لاغیر و اگه شما قدرت هضم مطلب رو نداری اولاْ برو همانند امامزاده تمام کتایخانه های شهر و استان و کشور و دنیا رو بگرد و اگر نتونستی مشکلت رو حل بکنی برو مثل حجازی متر بردار و از همین جا کل زمین رو متر کن تا بفهمی که ما هرگز هیچ حرفمان بی حساب و کتاب نباشد و اساساْ ما اول حرف می زنیم و بعد حساب می کنیم. من غلط انداز زان پس درک کردم که حرف بزرگانی چون استاندار و آقای حمیدی اول زده می شود و بعد همه موظفند که رویش حساب کنند. هر آماری که از دهان مبارک به بیرون پرت شود عین حقیقت است و همه موظفند حقیقت را با آنها تظبیق دهند. این بدون تعارف ها هم همش تحت کنترل و حساب شده است و هیچ کس هیچ وقت نمی تواند پایش را مثل غلط انداز از گلیمش درازتر بکند وگرنه ما خوب بلدیم چه جوری به موقعش از خجالتش در ...

                    • قائم شهري مقيم تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:0

                      باسلام و احترام
                      جناب حميدي ما دوست داريم برنامه هاي شبكه طبرستان را از استان تهران مشاهده كنيم تا بچه هاي ما با آداب و رسوم مازندان بيگانه نشونددربين برنامه هاي شما آقايان عمويادگار(آقاي بابانژاد)وعمونوروز بيشترمورد پسند هستندسعي كنيدبعضي از برنامه هاي استاني را كلا مازندراني اجرا و پخش كنيدمگرشبكه هاي آذربايجاني و غيره برنامه هاي خود را فارسي پخش مي كنندبدانيد كه قدمت زيست بشر در استان به 12000 سال در مازندارن مي رسدكساني كه تاريخ مطالعه مي كنند(غارهوتو-علي تپه و كمربند بهشهر)قدمت قائم شهر هم به 3300 سال پيش مي رسد(تپه قعله كش و گرد كوه جمنان كه منعلق به عصر آهن و مفرغ و اشكانيان است)فرهنگ و تاريخ مازندران بيشتر از ديگر مردمان ايران زمين است به ياد داشته باشيد قبل از ورود آريا ئي ها به مامناطق شمالي ايران اقوام مازندراني حضور داشته بودند....

                      • حامد خلیلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:0

                        درود بر آقای حمیدی و نظرات منصفانه ایشان در مورد مازندران و مرکز استان

                        • پنجشنبه 13 بهمن 1390-0:0

                          مازندرانی؟حاجی شوخی نکن پس چرا برنامه مازندرانی پخش نمی کنید؟تازه پس از پخش سریالی که برعلیه مازندرانیها اقای سیروس مقدم پخش کرد دیدیم چطور غیرت مازنی بودنتان گل کرد ...ساقول قار داش...


                          ©2013 APG.ir