تعداد بازدید: 2217

توصیه به دیگران 1

جمعه 14 بهمن 1390-10:45

از روزمرگي خارج شويم

يک فعال رسانه اي گفت:از مالک نمايشگاه ساري تقاضا می کنیم دیگر این فضا را در اختیار نمایشگاه کتاب قرار ندهد،چرا که برگزاری هشت سال نمایشگاه کتاب در این مکان باعث شده ایجاد مرکز نمایشگاهی برای مرکز استان مغفول بماند و ساری از این زیرساخت برخوردار نشود.


مازندنومه:یک فعال حقوقی با بيان اين که کتاب راستگوترین ترازویی است که می توان فرهیختگی اقوام را با آن سنجید، اظهار داشت:کتاب خوب در جامعه ماندگار و تاثیرگذار است.

عادل روحی در گفت و گو با خبرنگار مازندنومه در نمايشگاه کتاب ساري،افزود:کتاب آرایش فرهنگ پاکی و خلوص را ترویج می دهد و در تحول فرهنگی جامعه مطمئنا نیاز به آن است که ما در باب فرهنگی هم ارتقای فرهنگی پیدا کنیم و هم شعور و خلوص فرهنگی.

وي با بیان اینکه همه فرهنگ ما از کتاب آغاز می شود،اضافه کرد: اسلام بیشترین بهره را از کتاب برد ،زیرا وحی احمدی و نامه قرآن از مشرق برگ و قلم درخشیدن گرفت و معجزه بزرگ حضرت رسول در میان سطرهای کتاب صورت پذیرفت.

این کارشناس حقوقي ادامه داد:کتاب راستگوترین ترازویی است که می توان فرهیختگی اقوام را با آن سنجید.

وی با بیان اینکه عالمان و فرهیختگان بزرگی در مازندران ریشه دارند، گفت:این عالمان به برکت تنوع کتاب به درجات عالی رسیدند.

اين فعال رسانه اي با مثبت ارزیابی کردن برگزاری چنين نمایشگاه هايي یادآور شد:برگزاری نمایشگاه در چنین فضایی با شان مردم مازندران برابری نمی کند.

روحی با قدردانی از مالک محل نمایشگاه کتاب ، اظهار داشت:دولت از تمام ساختمان های خالی مالیات می گیرد و وقتی چنین فضای گسترده ای در اختیار نمایشگاه کتاب قرار می گیرد ، دولت باید به این فضا توجه ویژه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ از مالک این مکان تقاضا می کنیم دیگر این فضا را در اختیار نمایشگاه کتاب قرار ندهد،چرا که برگزاری هشت سال نمایشگاه کتاب در این مکان باعث شده ایجاد مرکز نمایشگاهی برای مرکز استان مغفول بماند و ساری از این زیرساخت برخوردار نشود.

روحی یادآور شد:‌چون این مکان وجود دارد ، مسئولان به دنبال ایجاد زیرساخت از جمله فضای نمایشگاهی نیستند که از مصوبات سفر است.

وی در ادامه گفت و گو تصریح کرد: همه باید با همدلی و اتحاد و نقد منصفانه بتوانیم جایگاه مازندران را به شان واقعی برسانیم.

این فعال حقوقی و رسانه اي با اشاره به اینکه خوشبختانه رویکرد معاون سیاسی،امنيتي استانداری مازندران، فرهنگی است،بیان داشت:این معاونت در باب فرهنگی دغدغه های زیادی دارد و متاسفانه بعضی مسئولان با دیدگاه های نو همراه نیستند.

وی ادامه داد: باید از روزمرگی خارج شده و به سمت تحول در سند چشم انداز برویم.

روحی با اشاره به اینکه استان نیازمند کتابخانه های دیجیتال است ، اضافه کرد:در حوزه فرهنگ باید از فعالان نشر و کتاب حمایت شود.


  • شنبه 15 بهمن 1390-0:0

    چه مي شود كه بن الكترونيكي توزيع كنند تا در كارت ها شارژ شود و با ميزان خريد تطبيق داده شود؟

    • شنبه 15 بهمن 1390-0:0

      اوضاع توزيع بن كتاب بايد سامان يابد. آنقدر صف در نمايشگاه زياد بود كه به كسي نرسيد.

      • كتاب دوستپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 15 بهمن 1390-0:0

        نمي دونيم اين چه بساطي است؟ براي ساختمان نمايشگاه بين المللي در قائم شهر كلي خرج كردند و نمايشگاه در جاده نكا برگزار مي شود.

        • جمعه 14 بهمن 1390-0:0

          حرف خوبی بود که وفاییان دیگه نمایشگاه نده.آقایون بجنبید که گندش داره درمیاد

          • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
            جمعه 14 بهمن 1390-0:0

            ازوفاییان نهایت تشکر راداشته وانتظار داریم با توجه به نفوذ بالای ایشان سرمایه گذارانی را برای محل نمایشگاه بین المللی ساری بیاورند وخودشان نیز استارت کاررا بزنند وبا یک فراخوان عمومی قطعا عموم مردم به همیاری خواهند شتافت وبه مدیران ارشد استانی نشان خواهیم داد در مقابل عزم ملت وعدم حرف شنوی مسولان از نماینده محترم ولی فقیه وهر نوع کارشکنی مردود است.

            • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 0 0
              جمعه 14 بهمن 1390-0:0

              داداش از حبه و حبه نیفتیم! ضمنا این دیجیتال و خوب اومدی باعث میشه با فناوری روز منطبق بشه و کمی هم با جوانان همراهی میشه


              ©2013 APG.ir