تعداد بازدید: 3101

توصیه به دیگران 2

شنبه 15 بهمن 1390-9:12

0106953269008

کودکان سرطانی در حال حاضر در پارکینگ بیمارستان بوعلی بستری هستند/محل معالجه این کودکان باید به صورت خاص و جدا از سایر بیماران باشد/ اردیبهشت سال آینده این پروژه آماده ساخت می شود.(يادداشتي از مجتبی کواکبیان،نائب رئیس مجمع خیران ماهک)

 


مازندنومه:هفتم بهمن ماه امسال گزارشي را از کمک خيران برای ساخت بيمارستان فوق تخصصي کودکان سرطاني پخش کرديم و در انتهاي گزارش پيشنهاد داديم نامزدهاي انتخابات مجلس يک درصد از هزينه هاي انتخاباتي خود را به ساخت اين بيمارستان اختصاص دهند.(http://www.mazandnume.com/?PNID=V13158)

فرداي آن روز سردبير سايت،تلفني با نامزدهاي مختلف استان و اعضاي اصلي ستاد انتخاباتي شان تماس برقرار و اين پيشنهاد را با آن ها در ميان گذاشت.گفتيم شما کمک کنيد،ما رايگان براي شما تبليغات مي کنيم.ظاهر امر از اين طرح استقبال کردند،حتي برخي اعلام کردند:"کمک مي کنيم و چشم داشت تبليغاتي هم نداريم."

 اما اکنون که حدود 10 روز از اين موضوع گذشته است،اقدامي عملي از سوي هيچ نامزدي در استان صورت نگرفته است و به روي مبارک شان هم نمي آورند.

نکته اين جاست که کانديداها شعار اصلي شان مردمداري و خدمت به ملت است،اما همين يک ماجرا،دروغ بودن ادعاهاي شان را مشخص مي کند.آگاهانه راي دهيم.حال يادداشت را بخوانيد.

-------------------------------------------

ما آمار دقیقی از تعداد کودکان سرطانی در مازندران نداریم،چرا که بیمارستانی در این خصوص وجود ندارد،ولي باید در نظر داشته باشیم که مازندران در مسیر خط سرطان قرار دارد و کودکان هم از این موضوع مستثنی نیستند.

کودکان سرطانی در حال حاضر در پارکینگ بیمارستان بوعلی ساری که به صورت بخش درآمده است بستری هستند و این بخش دارای 10 تخت است که هر 10 تخت در طول سال بیمار دارد.

کودکان مبتلا به سرطان اغلب از طریق شیمی درمانی معالجه می شوند. پس از تزریق دارو ، بدن این افراد ضعیف می شود و طبعا بدن آنها هر ویروسی را می تواند پذیرا باشد، به همین دلیل محل معالجه این کودکان باید به صورت خاص و جدا از سایر بیماران باشد.

چه بسا افرادی که در آستانه بهبود قرار دارند اما به علت قرار گرفتن در کنار بیمار عفونی دیگر،به راحتی دوباره به بیماری برمی گردند که حتی منجر به فوت هم شده است.همین موضوع ما را بر آن داشت تا بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان را احداث کنیم.

زمین این مجموعه را مرحوم دکتر شهیدی به مساحت 2هزار متر در ضلع غربی بیمارستان بوعلی ساری اهدا کرد.با تلاش خیران و مجمع خیران سلامت مازندران که ماهک هم شاخه ای از این مجموعه است توانستیم مجوز ساخت بیمارستان را دریافت کنیم.

در حال حاضر گودبرداری مجموعه انجام شده،در مرحله ترسیم نقشه هستیم و اردیبهشت سال آینده این پروژه آماده ساخت می شود.

مردم به چند طریق می توانند به احداث این مجموعه کمک کنند که یکی از این روش ها، کمک های قطره ای است؛به این طریق که افراد می توانند ابتدا به دفتر مجمع خیریه ماهک، واقع در ساری ، خیابان فرهنگ ، ساختمان شهریار سه طبقه هفتم واحد 701 مراجعه کنند.

افراد در ارگان ها و نهادهایی که مشغول به کار هستند هم می توانند کمک قطره ای داشته باشند به این شیوه که لیستی در اختیار مدیران این دستگاه ها قرار می دهیم تا بر اساس رضایت هر فرد ماهانه از حقوق آنها کسر و مستقیم به خساب مجموعه واریز شود که این مبلغ می تواند حتی هزار تومان باشد.

افراد می توانند با مراجعه به سايت مجمع خیران ماهک هم وجوه خود را به صورت اینترنتی واریز کنند و شماره حساب 0106953269008 بانک ملی هم برای کمک ها قطره ای مردم عزیز اعلام شده است.


  • دوشنبه 17 بهمن 1390-0:0

    من به عنوان يك مادر دعا مكنم كه همه انان شفا بگيرند اين نمايندگان بايد فكر كنند ممكن بود بچه خودشان بجاي يكي از اين نازنين ها بوده باشه پس به شكرانه سلامتي فرزندانشان لطفا دست به جيب شوند

    • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 15 بهمن 1390-0:0

      دست بدست هم به کمک گلهای زیبای ویترین زندگی بشتابیم انها منتظرند


      ©2013 APG.ir