تعداد بازدید: 2884

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 16 بهمن 1390-23:32

من،خودم و کلنگ!

صبح از راديوي ماشين،فرماندار يکي از شهرهاي تازه تاسيس استان آمار مي داد و ساخت سرويس بهداشتي را در استاديوم ورزشي در شمار طرح هاي دهه فجر خود اعلام مي کرد!/از آماردهي و افتتاح هاي بعضا" طنزآميز که بگذريم،افتتاح و کلنگ زني زيرباران و برف در روزهاي گذشته هم صحنه هاي جالبي خلق کرده است.


مازندنومه،سردبير: اين روزها به بهانه دهه فجر،با حضور مسئولان کوچک و بزرگ استاني،بسياري از طرح هاي ريز و درشت افتتاح يا کلنگ زني مي شود.

خرد و بي اهميت بودن برخي طرح ها و پروژه ها به آن اندازه است که براي مثال وقتي از فرماندار يکي از شهرهاي بزرگ استان پرسيدم:" چه طرح هايي را امسال بهره برداري خواهيد کرد؟"بنده خدا کلي فکر کرد و گفت:"دو،سه طرح داريم،مثلا"..."

چيزي به ذهن فرماندار محترم نرسيد و بعد مسئول دفترش تلفن زد به مسئول طرح ها در فرمانداري و گوشي را دست جناب فرماندار داد و او ازپشت خط اطلاعات گرفت و به ما داد!

صبح هم از راديوي ماشين،فرماندار يکي از شهرهاي تازه تاسيس استان آمار مي داد و ساخت سرويس بهداشتي را در استاديوم ورزشي در شمار طرح هاي دهه فجر خود اعلام مي کرد!

در برخي شهرها هم طرح و پروژه آماده نشده ،به سرعت آماده افتتاح مي شود.اين گونه است که هنگام بازدید از يکي از طرح ها،لباس خبرنگار رنگی مي شود! گویا نرده ها را روز قبل با عجله رنگ زده بودند و خبرنگار نگون بخت نمي دانست هنوز خشک نشده اند!

از اين آماردهي و افتتاح هاي بعضا" طنزآميز که بگذريم،افتتاح و کلنگ زني زيرباران و برف در روزهاي گذشته هم صحنه هاي جالبي خلق کرده است.براي مثال معاون سياسي و امنيتي استاندار زير باران چند طرح را در مياندرود افتتاح کرد و بعد به همراه حاضران شير داغ خورد تا رمقي بگيرد.

بعد از اتمام همين مراسم بود که يکي از مسئولان هنگام خروج از سالن در آب جمع شده در چاله افتاد و کفش و لباسش حسابي خیس شد!

در همين راستا همکار خبرنگار ما در کلاردشت عکسي را از يک مراسم کلنگ زني فرستاده که مربوط است به پروژه 4 میلیاردو 400 میلیون تومانی آبرسانی به کلاردشت باحضور معاون شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران و جمعي از مسئولان منطقه.

دراین مراسم آنچه که بيشتر مورد توجه حاضران قرار گرفت بستن روبان افتتاح و کلنگ تزئین شده بود.انگار روز عروسي کلنگ در اين هواي برفي بود!


  • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 19 بهمن 1390-0:0

    باید نقشه سیاسی حدود ساری ومیاندرود ساری تجدید نظر شود تا دیگر بحث فرودگاه ساری و سایپای ساری به نفع دیگران مصادره نشود

    • چهارشنبه 19 بهمن 1390-0:0

      محمودآباد که الحمدالله هیچ طرحی نداریم!
      خداروشکر! بازم رکورد شکوندیم!

      • دوشنبه 17 بهمن 1390-0:0

        فرودگاه بین المللی ساری از ابتدا اسمش همین بوده و قرار نیست عوض شه چون از لحاظ اقتصادی به ضرر شرکت فرودگاهها خواهد شد

        • دوشنبه 17 بهمن 1390-0:0

          در یکی از شهرها تاسیس دامداری معمولي رو زدن به حساب طرح دهه فجر!!!!!

          • دوشنبه 17 بهمن 1390-0:0

            بیچاره کلنگ!

            • دوشنبه 17 بهمن 1390-0:0

              دمت گرم سردبیر.این طنز بود یا جدی؟!


              ©2013 APG.ir