تعداد بازدید: 3240

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 19 بهمن 1390-21:27

ابراهيمي دستور داد،شکايت پس گرفته شد

با دستور معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران و پيگيري مشاور فرهنگي ابراهيمي،طرح شکايت از مدیر يک پایگاه خبری استان منتفي شد.


مازندنومه،عظيم غلامي،فريدونکنار:مدتيست که طرح شکايت و احضار مديران و خبرنگاران رسانه هاي استان به نهادهاي قضايي فزوني يافته است و مازندنومه نيز در ماه هاي گذشته چند شکايت و احضاريه از اين دست داشته است.

اما در تازه ترين مورد ، روز چهارشنبه مدیر پایگاه خبری "روبه شادی" به دليل انتشار تصویر نامه 30 پرسنل بیمارستان امام خمینی فریدونکنار،به خاطر توهین و فحاشی به دادگاه احضار شد.

در پی درج خبر"در بیمارستان امام خمینی فریدون کنار چه خبر است"رئیس اين بیمارستان طی شکایتی، "محمدرضا بحرگرد نیکو" را به دادستانی این شهرستان فرا خواند.

 انعکاس این خبر در رسانه های استان باعث پیگیری معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران شد . به دستور هادی ابراهیمی،مشاور فرهنگی او ضمن بررسی موضوع طی تماسی از رئیس بیمارستان خواست تا نسبت به شکایتش ازاین رسانه تجدید نظر یا صرف نظر کند.

دکتر "حسینی" هم در این رابطه بلافاصله قول مساعد داد و گفت:در اولین فرصت با حضور در شعبه مربوطه شکایتش را پس خواهد گرفت.

 "عادل روحی" -مشاور فرهنگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران-هم گفت:بر اساس هشدارهای رئیس دولت ، استاندار و تاکیدات مکرر معاون سیاسی امنیتی استاندار،مسئولان نبايد از خبرنگاران و نمایندگان افکار عمومی شکايت کنند. 

گفتني است اين برای چندمین بار است که مدیران شهرستان فریدونکنار از اصحاب رسانه هاي فعال در این شهرشکایت می کنند و فرماندار منطقه هم با سکوتش در این زمینه با مدیران همراهی می کند.

 امیدواریم این حرکت معاون استاندار تلنگری باشد برای بیداری برخي از خواب زمستانی!


  • جمعه 21 بهمن 1390-0:0

    باید گفت: مثلث مسئولان آملی در فریدونکنار ناکار آمد هستند ..
    مثلث ناکار آمدان در فریدونکنار (فرماندار -معاونش - شهردار (

    • جمعه 21 بهمن 1390-0:0

      حالا فهمیدم چرا مازند نومه اسنادی که داره رو رو نمیکنه.....

      • فاطمه نصیریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 20 بهمن 1390-0:0

        ای امان از مدیریت ضعیف در این شهرستان زمینهای ساحلی به تاراج رفته ، ایجاد فضا برای متخلفین صید پرندگان مهاجر در پیاده رو جلوی زمین فوتبال این شهر ( دنیا میگه این پرندگان را حفظ کنید محیط زیست این شهرستان و استان منکر هرگونه تخاف هستند اما به عینه می توان این پرندکان سر بریده شده و فروشندگان آن را با حمایت شورای شهر و سکوت فرماندار شاهد بود ما از مسئولین استان در بخشهای مختلف خواستار خانه تکانی عظیم در این شهرستان هستیم باور کنید یک عده افراد خاص این شهرستان را بیچاره کرده اند .

        • پنجشنبه 20 بهمن 1390-0:0

          مطلبش چه بود؟

          • پنجشنبه 20 بهمن 1390-0:0

            فرماندار مگه خواب است؟

            • یزنخواه.... پاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 20 بهمن 1390-0:0

              انشالله خداوند ابراهیمی را سلامتی بده و گرنه این مسئولان فریدونکناری به تحریک فرماندار پدر خبرنگاران را در می آوردند.
              خبرنگار جان اینقدر خبر واقعی نزدن یه کم خالی ببندی کنی محبوب تر می شی ؟؟!!!!

              • پنجشنبه 20 بهمن 1390-0:0

                شما زیاد از معاون سیاسی حمایت میکنید

                • پنجشنبه 20 بهمن 1390-0:0

                  ... نقشه کل پا کردن روبه شادی را از قبل کشید اما هر بار بفکر خودش دارد موفق می شود خدا نقشه های اورا نقشه بر اب می کند. راستی دریافت دو میلیون تومان پول بنام اصناف از یک خیر جوان در فریدون کنار چیست؟؟؟؟؟


                  ©2013 APG.ir