تعداد بازدید: 3302

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 23 بهمن 1390-23:38

صابری:تخلفات انتخاباتي،دون شان نامزد اصولگراست

مسئول امور انتخابات جبهه متحد اصولگرایان مازندران گفت:لیست جبهه متحد اصولگرایان در استان تغییر نمی کند/از این لیست دفاع می کنم/‌از ابتدا هم بنابر این بود که تهران در لیست استان ها دخالت نکند/با تمام وجوه از این افراد دفاع نمی کنیم/ما تنها می توانیم نسبت به تخلفات انتخاباتی تذکر بدهیم.


مازندنومه:مسئول امور انتخابات جبهه متحد اصولگرایان مازندران در گفت و گوی تلفنی به کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه- گفت: لیست جبهه متحد اصولگرایان در استان تغییر نمی کند.

علی صابری با اشاره به اینکه از این لیست دفاع می کنم ، تصریح کرد:این لیست دستکاری نمی شود.

صابری با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان در استان باید تا دوازدهم بهمن، اصولگرایان را معرفی می کرد که این کار را انجام دادیم و تا هفدهم هم وقت داشتند که نظرسنجی کرده و اعلام نظر کنند، اظهار داشت:در استان با توجه به همه جوانب ، تصمیم گیری شد.

وی یادآور شد:‌به عنوان دبیر جامعه اسلامی مهندسین به لیست جبهه متحد اهمیت می دهم.

صابری ادامه داد:‌از ابتدا هم بنا بر این بود که تهران در لیست استان ها دخالت نکند،چون ما چارچوب ها را در انتخاب افراد رعایت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چنانچه افراد معرفی شده در لیست جبهه متحد نسبت به تبلیغات پیش از موعد اقدام کنند(مانند تبلیغات یک نامزد اصولگرا در راهپیمایی 22 بهمن ساری) ، رفتار جبهه با این افراد چگونه خواهد بود ، بیان داشت:جبهه،مدافع همه رفتارهای این کاندیداها نیست.

صابری خاطرنشان کرد: با تمام وجوه از این افراد دفاع نمی کنیم ، ما تنها می توانیم نسبت به تخلفات انتخاباتی تذکر بدهیم اما نمی توانیم تضمین کنیم که به گفته های ما عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری و هیات نظارت باید جلوی تبلیغات زودهنگام کاندیداها را بگیرد ، گفت:هنوز رد و تایید صلاحیت ها به اتمام نرسیده و کاندیداها باید بدانند این رفتار در تایید یا رد صلاحیت آنها تاثیرگذار خواهد بود.

مسئول امور انتخابات جبهه متحد اصولگرایان مازندران ، بیان داشت:ما در برابر رفتار کاندیداها ضمانت اجرایی نداریم و هیات نظارت باید در این زمینه اقدام کند اما تخلف های این چنینی دون شان یک اصولگرا است.

گفتني است صابري درباره برخي انتقادهای صورت گرفته از فهرست جبهه متحد و قرار گرفتن بعضی نام ها در لیست،توضيحات دیگري هم به مازندنومه داد که به دلیل درخواست وي ، از رسانه ای کردن آن ها معذوریم.


  • چهارشنبه 26 بهمن 1390-0:0

    مهندس كما ل عليپور عزيز/ ما اين زخم زبانها را باور نمي كنيم چون شما را باور كرديم ما صداقت شما به تدبير شما به درايت شما ايمات داريم ما از خود گذشتگي وايثارتان را به چشم خود ديديم كردستان را مي گوييم مريوان نگل جانوران را نو جواني بيش نبودي اما براي حفظ خاك و ناموس اين مملكت مردانه وارد ميدان جنگ شدي و جانانه از اين اب و خاك دفاع كردي زماني كه عد ه ي به بهانه فرماندار بودن ماندن در اينجا را به جنگ ترجيح مي دادند و مي گفتند وظيفه ما اينجا سنگين تر از جبهه مي باشد و يا مثل بعضي از مدعيان سينه چاك اصولگرايي به بهانه قرائت و تفسير قران در اينجا نماندي و حضور در جبهه را انتخاب كردي به اين خاطر صد چندان به ايثارت ايمان داريم مهند س كمال عزيز به راستگوييت ايمان پيدا كرديم چونكه به مردمت به خاطر نمايند ه شدن دروغ نگفتي مثل بعضي از رقبا كار ناوال كاميونهايي ترانزيت در خيابانهاي شهر مظلو مان به را نيند اختي تا با دروغ به مجلس بروي 0مهند س كمال عزيز ما به شما ايمان داريم به خاطر اينكه در هيچ جلسه ي و محفلي با ابرويي رقباي خود بازي نكردي و هميشه از خودت ميگفتي و از برنامه ات و از تفكر هيچ وقت مانند بعضي ها رنگ و چهره عوض نكردي هميشه ثابت قدم بود ي وماندي بر اصو لت وبر تفكرت 0كمال عزيز دوستت داريم به خاطر اينكه مردمت را دوست داري براي اشتغال جوانان اين منطقه به دنبال گرو و طر فدار و باند نبودي خواستي به هر نحوي مشكل استغال فرزندان اين مردم حل شود چه اينكه اين جوان برادرزاده رقيبت باشد يااينكه اين جوان فرزند ليدر رقيبت هميشه ميگفتي به هر بهانه ي بايد مشكلي از مشكلات مردم حل شود 0 مهندس ا ز كنايه ها وتهمتها ي رقيبانت هيچ خللي به دل راه نخواهيم داد و صد چندان به توانمان اضافه خواهد سد تا در اين عرصه پيروز ميدان باشيم 0 و سيه رو شود هر انكه در او غش باشد

    • چهارشنبه 26 بهمن 1390-0:0

      با توجه به ردصلاحیت حسینی و )علیپور بدلیل نداشتن فوق لیسانس( رقابت اصلی این دوره از انتخابات بین آقایان اکبری. ادیانی و دکتر نعمت زاده خواهد بود. شایعه سنگین رایزنی های ادیانی برای خارج کردن حسینی از گردونه انتخابات و همچنین هزینه های بسیار زیاد تبلیغات، انتشار دهها هزار جلدی و توزیع کتاب آسیب شناسی انتخابات کارش را درسوادکوه دشوار کرده است. پاشنه آشیل اکبری هم نساجی است طلوع صنعت غروب بیکاری وعده او در دوره قبل بود که تاکنون محقق نشده گرچه بیش از ادیانی در جهت احیای نساجی تلاش کرده است.دکتر نعمت زاده نیز اگرچه مورد حمایت کلیه گروهها و جبهه ها واقع شده و مجددا با شعار پرهیز از هزینه های غیرضرور و بدون نصب پوستر در جهت رعایت حقوق شهروندان، خاموش و بی سروصدا به میدان آمده اما رقبای وی او را مرد دانشگاه و پژوهش می دانند نه مدیر اجرایی

      • سه شنبه 25 بهمن 1390-0:0

        ...ضمنا به چه دلیلی کاندیدا انتخاب کردید که حرفتان را در مورد تخلف کردن نمی خرند

        • دوشنبه 24 بهمن 1390-0:0

          صابری عزیز.به کوری چشم دشمنان... به مجلس میرود.بیخود خودت رو هزینه یه الف بچه نکن...یکی از دوستداران شما

          • دوشنبه 24 بهمن 1390-0:0

            تو رو خدا صابری چی گفت بهتون که نزدید!؟اونا رو می خوام!جنجالی بایدباشه!!!!

            • همکار مطبوعاتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              دوشنبه 24 بهمن 1390-0:0

              همه چیز خوب بود غیر از این مورد آخر یعنی چه که به درخواست وی از رسانه ای کردن معذوریم. حداقل این بند آخر را بردارید چرا که نه در شان مازندنومه و نه در قاموس حرفه ی اطلاع رسانی نمی گنجد!!
              متشکریم

              • دوشنبه 24 بهمن 1390-0:0

                دمت گرم که ... رو تو لیست قرار ندادید. باز هم دمت گرم

                • دوشنبه 24 بهمن 1390-0:0

                  ...خیلی خطرناک تر هستش

                  • دوشنبه 24 بهمن 1390-0:0

                    بگومنظورت ...دیگه !!! حرکت خوبی شروع نمودید. (...) خیلی خطرناک ترهست نسبت به رقباش„„„””””„„„„اصغرابوالقاسم محمدومحسن ول معطل هستنه


                    ©2013 APG.ir