تعداد بازدید: 2831

توصیه به دیگران 2

جمعه 28 بهمن 1390-21:46

اگر در کارتان صادق باشيد

در انتقاد از جشنواره و نمایشگاه مطبوعات مازندران: آقاي معاون وزير دم از شور و نشاط رسانه اي براي تشويق مردم به انتخابات مي زند و آن را از نان شب واجب تر مي داند،در حالي كه بسياري از دلسوزان نظام و انقلاب كه در عرصه رسانه ، سال هاي متمادي است کار رسانه ای انجام می دهند، به اين مراسم دعوت نشدند و بعد هم از آنان انتظار همكاري دارند كه اگر همكاري نشود،برچسب ضدولايت فقيه و همگامي با فتنه نشينان خارج و داخل بر آنها مي خورد.


مازندنومه،محمد اسماعيل بخشي سوركي:بعد از ظهر پنج شنبه اختتاميه جشنواره مطبوعات در حالي برگزار شد كه بسياري از قلم به دستان عرصه مطبوعات در سالن آمفي تئاتر ساختمان ارشاد مازندران حضور داشتند،اما جاي بسياري از رسانه هاي تاثيرگذار خبري-به ويژه سایت های فعال خبری استان-در اين جشنواره خالي بود.

نمایشگاه مطبوعات امسال با دگماتیسم و تنگ نظری کاربدستان خانه مطبوعات-که حتی مشورت و پیشنهاد های مسئولان ارشاد را نیز به هیچ می انگارند-نه فقط بدون رسانه های تاثیرگذار مجازی-بلکه بدون حضور مردم برگزار شد و راهروهای خلوت نمایشگاه،بار دیگر ثابت کرد که ذائقه مخاطبان چیز دیگری است.

 آقاي معاون وزير در این مراسم دم از شور و نشاط رسانه اي براي تشويق مردم به انتخابات مي زند و آن را از نان شب واجب تر مي داند،در حالي كه بسياري از دلسوزان نظام و انقلاب كه در عرصه رسانه ، سال هاي متمادي است کار رسانه ای انجام می دهند، به اين مراسم دعوت نشدند و بعد هم از آنان انتظار همكاري دارند كه اگر همكاري نشود،برچسب ضدولايت فقيه و همگامي با فتنه نشينان خارج و داخل بر آنها مي خورد!

 آقاي مدير كل هم در نوشهر سخنراني مي كند و به صراحت بيان مي كند كه خبرنگاران صورت خود را با سيلي سرخ نگه مي دارند اما در جشنواره مطبوعات استان به كسي جايزه مي دهد كه هم او يكي از افرادي است كه بارها صورت خبرنگاران مختلف را سرخ كرده است و سايت خبري منتسب به نهاد مقدس اين مملكت را مانند يك وبلاگ شخصي اداره مي كند و هيچ كس حتي صدايش در نمي آيد. 

شايد كمي تقصير با خبرنگاران عزيز نيز باشد،چرا كه با ادامه فعاليت خود مصداق همان كساني هستند كه با ظلم همراه شده اند!

 آقايان محترم شما در كارتان اگر صادق باشيد فضا براي شكوفايي استعدادهايي باز مي شود كه شما حتي به گرد پاي آنها هم نخواهيد رسيد،چه رسد به اينكه بالاي سن برويد و جايزه هم بگيريد!

 قطع به يقين بايد گفت آنچه در اسلام اصل است عقلانيت است ، پس هر كس بر محور عقل مطالب را بخواند و با شرع بسنجد كه درست است يا نادرست هم او در خيمه گاه سيدالشهداست و اگر بر مدار باطل دم از حق بزند او دچار انحراف است و سكان دار اردوگاه شيطان خواهد بود.


  • شنبه 29 بهمن 1390-0:0


    جناب میاندرودی بقیه فعالان عرصه خبر که برخی در تمام زمینه ها وارد می شوند رشته تحصیلی شان چیست؟دکترای علوم سیاسی یا روزنامه نگاری؟
    قلم آزاد است اگر برخی بگذارند تا افکار نویسنده و هر آن چه را که می بیند و لمس می کند را به رشته تحریر درآورد

    • شنبه 29 بهمن 1390-0:0

      خانه مطبوعات فقط روز خبرنگار ازش حرف درمیاد و این جور نمایشگاه ها که جالبه هیچوت هم کارهاشون بدردی نیست.

      • میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        جمعه 28 بهمن 1390-0:0

        آقایی که داری دم از علم سیاست و از عالم ژورنالیستی دم میزنی ؛ رشته تحصیلی ات چیه؟


        ©2013 APG.ir