تعداد بازدید: 3099

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 30 بهمن 1390-23:4

تخم مرغ 2 تا ، مرغانه 4 تا/از مرده ها هم مالیات می گیرند!

شهردار ساری گفت: قانونگذار اعلام کرده شهرداری ها مشمول پرداخت مالیات نیستند،اما سازمان مالیاتی ، سازمان های شهرداری را هم مشمول پرداخت مالیات می داند/از سازمان های ما مالیات بلند بالا می گیرند/اینها از مرده ها هم مالیات می گیرند/پیش وزیر اقتصاد هم رفتیم اما افاقه نکرد/‌ما شتر مرغیم،نه وزارتخانه داریم ، نه نداریم.


مازندنومه:همایش شهرداران و جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های مازندران دوشنبه در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد که مدیرکل امور مالیاتی استانداری مازندران هم در این نشست حضور داشت.

به گزارش خبرنگار مازندنومه،در این جلسه شهردار آمل اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی علاوه بر چهار درصد مالیاتی که از شهرداری کسر می کند، از مبالغی که شهرداری ها به عنوان کمک به سازمان های خود اختصاص می دهند، از هر یک به صورت جداگانه هم چهار درصد مالیات کسر می کند.

 شهردار ساری در این نشست و در همین راستا اظهار داشت:قدیم ترها در خیابان انقلاب ساری دکانی بود که موقع حساب و کتاب می گفت: "تخم مرغ 2تا ، مرغانه چهارتا"، تشکیلات دارایی هم به همین شکل است.

سید علی حجازی با بیان اینکه قانونگذار اعلام کرده شهرداری ها مشمول پرداخت مالیات نیستند، افزود:اما سازمان مالیاتی ، سازمان های شهرداری را هم مشمول پرداخت مالیات می داند.

 وی با اشاره به اینکه از سازمان های ما مالیات بلند بالا می گیرند ، یادآور شد: سازمان های ما به دلیل اینکه "گرید" ندارند جز کار شهرداری نمی توانند کار دیگری را قبول کنند ،ولی از این سازمان ها هم مالیات می گیرند.

حجازی گفت:‌ما برای تدفین مرده ها از آنها پول می گیریم که 40 درصد از این افراد بی بضاعت هستند، اینها از مرده ها هم مالیات می گیرند.

 وی با اشاره به اینکه آقایان از ما،هم مالیات می گیرند و هم مالیات بر ارزش افزوده، تصریح کرد:حساب آرامستان ما را ضبط کردند.

 حجازی با بیان اینکه خدمت وزیر اقتصاد هم رفتیم اما افاقه نکرد، یادآور شد:وزیر گفت فعلا مالیات بدهید ، برای جریمه های شما کاری خواهیم کرد.

شهردار مرکز استان خاطرنشان کرد:‌ما شتر مرغیم ، نه وزارتخانه داریم ، نه نداریم.

 وی با بیان اینکه مباشر مالکان در ایام قدیم به گونه ای می نوشتند که کسی از نوشته آنها سر در نیاورد، افزود:‌مالیاتی ها هم به گونه ای حساب می کنند که شهرداری ها نمی توانند به حساب آنها واقف شوند.


  • چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

    آقا حجازي؛ مالياتي وقت مي بينه شما با همدستي آقايان مثل حاتم طايي به همه پول مي بخشين مي گه من چرا از اين صندوق محروم بشم. برو ابتدا رفتارت را اصلاح كن و بعد بگو.

    • چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

      آقاي شهردار يه سوزن به خود بزن و يه جوالدوز به ديگران. حالا جاي خود را به شهروندي بده كه نحوه حساب و كتاب و خرج و دخل شهرداري را سر در نمي آورند. به شورا نماينده فرستادند تا بر شما نظارت كند. ولي ما كه عملكرد نظارتي از آنان طي اين سال ها نديديم!

      • ناصر اشرفيپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 1 اسفند 1390-0:0

        به راستي در جلسه شهرداران چه مي گذرد! از شهردار بهشهر ياد بگيريد كه به تازگي عملكرد خود را چاپ نمود. آقاي قاسم جعفري كه خود را خادم مي خواند احتمالا براي جبران 4 درصد ماليات عددهاي نجومي را در شرح خرج كردهاي شهري نوشته است. زنجير پلاستيكي با ميله هاي كوتاه در خيابان اما بهشهر به مبلغ ناقابل 15 ميليون تومان و دهها عملكرد با قيمت هاي نجومي كه ظنز شهري شده است. چه كسي به عملكرد شهرداري نظارت مي كند؟ استانداري يا سازمان بازرسي؟ مبلغ گزافي را بابت جمع آوري و هدايت آبهاي سطحي مرقوم فرموده اند اما يارندگي امروز نشان داد كه همان آش است و همان كاسه. كجا را كانال كشي نموده اند معلوم نيست. اسفالت شهري با چندين كيلومتر آمار و عدد چند ميليارد توماني نوشته مي شود ولي دريغ از يك كوچه و خيابان سالم و بدون چاله! بهشهر براي (به) شدن نيازمند متخصص است اما دريغ از يك مسئول متخصص و راستگو.

        • دوشنبه 1 اسفند 1390-0:0

          آقای شهردار حجازی با این حرفهای شما یاد این ضرب المثل معروف افتادم که تخم مرغ دزد شتر دزد میشه...


          ©2013 APG.ir