تعداد بازدید: 2854

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 1 اسفند 1390-7:18

رسولی:رای سفید،خیانت است/تک رای ندهید

امام جمعه میاندرود گفت:تک رای ندهید و به دو کاندیدا رای دهید تا آمار آرای یک نفر افزایش پیدا نکند/انداختن برگه راي سفيد يا تك راي،نه منطقي ، نه قانوني و نه شرعي است/بايد بين كانديداهاي حاضر، دو نفري را كه نسبت به بقيه امتياز بيشتري دارند،انتخاب كنيم و نوشتن نام يك نفر عمل به تكليف نیست.


مازندنومه،محمد اسماعيل بخشي سوركي:حجت الاسلام رسولي در جمع خانواده هاي شهيد شهر سورك اظهار داشت: انداختن برگه راي سفيد نه تنها عمل كردن به تكليف نيست،مي توان گفت نوعي خيانت است.

امام جمعه میاندرود با بيان اينكه حضور در انتخابات و تكليف دو مقوله جدا از هم اند افزود: اگر قرار به انتخاب دو كانديدا باشد بايد از بين نامزدها به دو نفر راي داد چرا كه تك راي موجب بالارفتن آمار يك نامزد خواهد شد.

 رسولي با یادآوری این که انداختن برگه راي سفيد يا تك راي،نه منطقي ، نه قانوني و نه شرعي است،افزود:وظيفه ما انتخاب دو نفر براي قانونگذاري و نظارت بر كار دستگاه هاي اجرايي است که با اين عمل تنها آمار حضور در انتخابات بالا خواهد رفت و اين کار، عمل به تكليف نيست و فقط حضور در انتخابات است.

 امام جمعه مياندرود گفت: انتخاب اصلح به معناي خيرالموجودين است كه بايد بين كانديداهاي حاضر، دو نفري را كه نسبت به بقيه امتياز بيشتري دارند،انتخاب كنيم و نوشتن حتي نام يك نفر عمل به تكليف نیست.


  • چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

    رهبر معظم انقلاب نه در خفا و با کنایه که در جلا و با صراحت اعلام کردند که "مردم اگر نامزدهاى انتخاباتى را نمي‌شناسند، از افراد بصير و متدين در گزينش‌هاى انتخاباتى استفاده كنند." (خطبه‌های نماز جمعه 14/11/1390)
    «از راهى برويد که اگر خداى متعال پرسيد شما به چه دليل به اين فرد رأى داديد، بتوانيد بگوييد به اين دليل. بين خودتان و خدا، دليل و حجّتى فراهم کنيد و بعد با خيال راحت برويد رأى بدهيد. مردم بايد اين کار را بکنند و ما هم از خدا مى‌خواهيم و دعا و آرزو مى‌کنيم که خداى متعال دلهاى مردم را به سمت نامزد اصلح - آن که واقعاً صلاحيتش بيشتر است - هدايت کند.» 1376/02/31 بيانات در ديدار جمعي از خانواده‌‌هاى شهدا و ايثارگران
    اين خودش تمام قامت نشون مي ده كه حضرت آقا حجيتي براي راي سفيد قايئل نيستند...
    در مورد مراجع عظام تقليد هم نظر ميديد لطفا با سند بگيد كه مام بريم ببينم كجا آقا همچني فرمايشي داشتن ....اصل فرمايش آقاي مكارم اينگونه بوده است..س: اگر تا زمان انتخابات هیچ شخص خاصی را برای رأی به او پیدا نکنیم تکلیف چیست؟ آیا با رأی سفید تکلیف از ما ساقط می گردد؟
    ج: در فرض سوال، رأی سفید بدهید.منبع http://www.salmanpress.ir/fa/news

    • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

      نمیدونم کی باعث شده این ...جوان پاشو تو سایت ... بازنموده

      • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

        کاملا با حرف ایشان مخالفم . اصلا حرف ایشان پایه شرعی نداره . مثلا من تشخیصم اینه فلان نماینده فقط صلاحیت داره یا اینکه تشخصیم اینه هیچکدام صلاحیت ندارند اما بنابه تکلیف شرعی برای حضور حداکثری میخوام شرکت کنم . در حقیقت رأی من آری به نظام است / ضمنا آمار رای گیری را تعداد حضور رای دهندگان معلوم میکند نه آمار رای فلان نماینده .

        • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

          آقای مکارم شیرازی فرمودند که اگر کاندیدای مورد نظر خود را ندارید رای سفید بدهید طبق فرمایش دانشمند جدید آیت ا... مکارم نیز خائن است؟

          • دوشنبه 1 اسفند 1390-0:0

            واقعا باید تاسف خورد که یک امام جمعه...

            • دوشنبه 1 اسفند 1390-0:0

              اتفاقا عين تکليف است در مقابل کساني بايد تاييد مي شدند ولي نشدند و کساني که نبايد تاييد مي شدند ولي تاييد شدند.
              کساني مثل احمد ناطق و بروجردي


              ©2013 APG.ir