تعداد بازدید: 2483

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 1 اسفند 1390-23:19

افتتاح پروژه يا میتینگ تبلیغاتی!؟

‌نماینده هوشیار شهرمان با انتخاب سرمایه گذار خارجی باعث این تحولات شد.او دوباره دست ها را بالا گرفت تا جمعیت را ترغیب به تشویق کند/هر کسی اکبری را دوست دارد دست بزند!/این همه همت را تشویق بفرمایید/ ما به شما رای خواهیم داد که بیش از این به مردم خدمت کنید/‌اینجا کارخانه بین المللی خواهد شد/این سالن در خاورمیانه و ایران وجود ندارد/از من حمایت کنید تا کار را تمام کنم.(گزارش+حاشیه های مازندنومه از افتتاح تبلیغاتی یک پروژه در قائم شهر)


مازندنومه،کلثوم فلاحي:کارخانه تولید پوشاک نساجی مازندران عصر دوشنبه در حالی که تنها 11 روز به انتخابات مجلس نهم باقی مانده، افتتاح شد.

 بنابر این بود که برنامه افتتاح راس ساعت 13 و 30 دقیقه شروع شود، اما نماینده قائم شهر به همراه سرمایه گذار ترک و هیات همراه حدود ساعت 15 وارد سالن شدند.

 امامعلی حبیبی-قهرمان اسبق کشتی جهان- از نخستین دقایقی که برای برگزاری برنامه اعلام شده بود، در سالن حاضر شده بود.

 به محض ورود عزت الله اکبری به سالن ، فریاد " اکبری حمایتت می کنیم" از طرف جمعیت بلند شد.

مجری برنامه در همان آغاز صحبت هایش گفت: کسی که باعث شد این فضا با امکانات به روز دنیا افتتاح شود، نماینده پرتلاش و دوست داشتنی شهرمان ، آقای اکبری است.

عموزاده – مدیرعامل نساجی-سخنان خود را با شعری معروف آغاز کرد:صد ها فرشته بوسه بر آن دست می زنند / کز کار خلق یک گره بسته وا کند.

 وی ادامه داد:‌احیای نساجی را بر اساس 2 شاخصه مهم برنامه ریزی کردیم که این شاخصه ها را اکبری محوریت قرار داده بود.

 عموزاده با اشاره به اینکه حدود 45 میلیون یورو ماشین آلات خریداری شد، تصریح کرد:در آینده ای نزدیک بالای 80 تریلی ماشین آلات وارد قائم شهر می شود.( او با اشاره دست به حاضران گفت تشویق کنید!)

وی با بیان اینکه کل سرمایه گذاری حدود 55 میلیون یورو و معادل 110 میلیارد تومان است ، یادآور شد:در پایان با اجرای همه پروژه ها 2500 فرصت شغلی با 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری به دست می آید.

 عموزاده بیان داشت:‌نماینده هوشیار شهرمان با انتخاب سرمایه گذار خارجی باعث این تحولات شد(او دوباره دست ها را بالا گرفت تا جمعیت را ترغیب به تشویق کند)

وی خاطرنشان کرد:‌آنچه امروز حقیقتی انکار ناپذیر است این است که تریلی ها خالی نیست( باز هم دست ها را بالا گرفت تا جمعیت تشویق کنند)

مدیرعامل نساجی با بیان اینکه در کارخانه تولید پوشاک نساجی در هر شیفت 750 نفر مشغول به کار هستند، گفت:در دو شیفت 1500 نفر کار می کنند و در مجموع شش میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است (او برای چندمین بار دست هایش را بالا برد و به جمعیت گفت تشویق کنید).

 وی یادآور شد:‌سعی داریم این مجموعه را به پارک فناوری پوشاک در سطح کشور تبدیل کنیم.

 عموزاده خاطرنشان کرد:‌اکبری را تشویق کنید.

مجری برنامه در ادامه گفت:‌هر کسی که موجب احیا و آبادانی شهرمان و نساجی شده... یعنی کی؟...یعنی کی؟...هر کسی اکبری را دوست دارد دست بزند!

 وی افزود:‌به افتخار کشور دوست و همسایه ، اکبری و هر کسی را که به وی کمک کرد،از ته دل تشویق کنید.

در این هنگام تصاویری از ورود ماشین آلات جدید نساجی مازندران در بهمن ماه 90 پخش شد.

مجری برنامه اظهار داشت:کلیپی را تماشا کردید ،خرابه ای که در گذشته نه چندان دور باعث نگرانی شما بود دیدید، همت و تلاش فرزند لایق خودتان را هم دیدید ، این همه همت را تشویق بفرمایید.

امامعلی حبیبی هم روی سن رفت . وی با بیان اینکه این خدمات را نمی توان نادیده گرفت ، افزود:به دوست عزیزم دکتر(!) اکبری تبریک می گویم.

حبیبی با اشاره به اینکه من سه بار در ترکیه کشتی گرفتم و دل آنها را شکستم و پشت قهرمان شان را به زمین زدم، ادامه داد: امروز این مرد بزرگ (بولدوک) سرمایه اش را به شهر ما آورد و ما را به زمین زد.

 وی تصریح کرد:‌ آقای اکبری ، ما به شما رای خواهیم داد که بیش از این به مردم خدمت کنید.

در ادامه بهنام طیبی و بهمن طیبی-قهرمانان سابق کشتی- هم روی سن رفتند.

 بهنام طیبی گفت: از اکبری اجازه می خواهم به خاطر این موفقیت تبریک بگویم.

 وی ادامه داد:تبریک اول را باید به مردم گفت که 16 سال قبل شما را انتخاب کردند.

بهمن طیبی هم تصریح کرد:‌به خودم ، به شهرم و به نماینده مقتدر شهرم افتخار می کنم.

 مجری بار دیگر تریبون در دست گرفت: 12 اسفند بار دیگر به کسی رای خواهیم داد که باعث آبادانی شهرمان شد، یعنی اکبری.

بعد خواننده ای روی سن رفت. بهمن کلبادی پور اشعاری خواند و همه را تقدیم اکبری کرد. وی شعری خواند و گفت:‌امروز چه انرژی در این مجلس است ، نمی دانم حضور اکبری این شور را به وجود آورده یا نه ، ما نیز ابراز ارادت کردیم به اکبری.

سرمایه گذار ترک هم با آهنگ پیشواز " سودالیم" از "محسون" خواننده ترک پشت تریبون رفت و تشکرهایش را از اکبری شروع کرد.

بولدوک از مردم تشکر کرد که در این روزها تنهایش نگذاشتند و افزود:اگر ما یک خانواده باشیم و در مقابل یکدیگر درست صحبت کنیم این برای ما سود دارد.

سرمایه گذار ترک نساجی با اشاره به اینکه هرچه از دست ما برآمده، انجام داده ایم و برخی اوقات هم بعضی چیزها مزاحم ما بودند ، بیان داشت:با وجود اینکه نساجی در لیست سیاه و تحریم قرار داشت اما ما کار خودمان را انجام دادیم.

وی ادامه داد:‌سعی کردیم بتوانیم نساجی را از تحریم بیرون بکشیم، خدا به اکبری سلامتی دهد.

بولدوک با اشاره به مشکلات گشایش ال سی اظهار داشت:تمام چیزهایی که می بینید را با امکانات خودمان انجام داده و از هیچ بانکی کمک نخواستیم.

 وی تصریح کرد:‌تمام اجناس را از اروپا به ترکیه آورده و سپس به ایران منتقل کردیم.

بولدوک با اشاره به اینکه افتتاح این واحد نخستین قدم ما در احیای نساجی است ، گفت:‌پس از این می خواهیم سرعت مان را بیشتر کرده و طی سه ماه آینده بخش نخ ریسی و بافندگی و ظرف شش ماه آینده واحد رنگرزی را هم راه اندازی کنیم.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر 14 میلیون یورو چرخ های ما در ترکیه هستند که برای قائم شهر می فرستیم ،یادآور شد:مثل همین ماشین ها به ارزش 20 میلیون یورو در اروپا وجود دارد.

 بولدوک مجددا اظهار داشت:‌خدا به اکبری سلامتی دهد که شما را حمایت می کند.

 وی ادامه داد:‌این که چطور شروع به کار کردیم ، همه می دانید که آسان نبود و توانستیم از پارچه هایی که مانده بود کارهای مان را آغاز کنیم.

بولدوک خاطرنشان کرد:‌اینجا کارخانه بین المللی خواهد شد و با اجازه خدا شش هزار کارگر خواهیم گرفت.

 وی خطاب به حاضران با بیان اینکه حواسم به مشکلات شما هست، اذعان داشت:‌خانواده کارگران ، خانواده من هم هستند و 2 ماه است که برای برطرف کردن این مشکلات با بانک ها و دولت مذاکره می کنم.

 سرمایه گذار ترک نساجی تصریح کرد:‌وقتی اکبری به ترکیه آمد ، گفت لازم است به اروپا هم برویم تا بهترین ماشین ها را بیاوریم، 15 روز ما را چرخاند و ما خسته شدیم اما اکبری خسته نشدو من این مسائل را به خاطر صمیمیتی که با اکبری دارم،مطرح می کنم.

 وی برای سومین بار از خدا برای اکبری درخواست سلامتی کرد و افزود:‌در تهران همه دعواها با دکتر (اکبری) است.

در این هنگام فردی از میان جمعیت گفت:‌"چکه قشنگه ره بزن!"

 مجری از بولدوک پرسید: حضور اکبری را برای رفع مشکلات چگونه دیدید ؟

 بولدوک با بیان اینکه من به 50 کشور سفر کرده ام، گفت: ایران تنها کشوری است که توانستم کار انجام دهم و تنها کشوری است که به آن فکر می کنم.

مجری نظر بولدوک را در خصوص مردم قائم شهر ، کیاکلا، جویبار و سوادکوه پرسید که او پاسخ داد:‌خدا از این مردم راضی باشد.

 مجری پرسید برای اینکه بیشتر به مردم خدمت کنید نیازمند چه حمایتی هستید؟ بولدوک گفت:اگر فقط اکبری به ما کمک کند،کافی است.

اکبری سخنران آخر برنامه بود. وی اظهار داشت:‌خدا را سپاس می گویم که پس از تلاش های چهار ساله ، شما را در اینجا می بینم.

نماینده مردم قائم شهر با اشاره به اینکه این سالن در خاورمیانه و ایران وجود ندارد، تصریح کرد:در اروپا هم چنین سالنی ندیدم.

وی ادامه داد:‌دعا کنید اگر خدا مصلحت دانست و کار ما ادامه پیدا کرد ، با حمایت شما کل کارخانه جاده نظامی افتتاح شود.

 اکبری یادآور شد:‌در میان تبلیغات سوء و ناباوری برخی ، موفق شدیم کارخانه را احداث کنیم.

 وی رو به کارکنان زن نساجی گفت:‌آینده درخشانی در انتظار شماست و آقاپسرها و برای ریسندگی و رنگ رزی آموزش می بینند و الان 1400 نفر در حال آموزش دیدن هستند. (فریاد جمعیت :اکبری حمایتت می کنیم – اکبری قسم به خون شهدا حمایتت می کنیم)

 اکبری اظهار داشت:‌انتظار دارم از من حمایت کنید تا کار را تمام کنم.

 مجری از اکبری پرسید: در استمرار این خدمت چه اقداماتی انجام می دهید؟ اکبری پاسخ داد: قول می دهم در آینده نزدیک با همکاری بولدوک و تیمش ، نساجی را به نقطه ای برسانم که دنیا انگشت به دهان بماند.

 مجری به حاضران گفت: 30 ثانیه برای بولدوک و اکبری دست بزنید.

 شایان ذکر است که در هنگام اجرای برنامه موسیقی چند نفر از حاضران با دستمال هایی در دست، اقدام به اجرای حرکات موزون کردند که موجب قطع موسیقی شد و پس از نشستن این افراد، موسیقی دوباره اجرا شد.


  • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

    سلام به همه.باز دم اكبري گرم كه حداقل 1500 نفر رو در واحد دوخت نساجي 2 مشغول كرده و ماشين آلات نساجي 3 رو خريده و آورده الان تو نساجي 3 موجود و حي و حاضره و انشا الله تا چند ماه آينده شروع به كهر ميكنه.ميگي اينا دروغه؟؟؟؟؟؟ به قول ما مازندرانيها نا ديره نا تيل يه سر بريد ببينيد.همگي با عزت باشيد.

    • جانباز صالح نژاد از زیرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 5 اسفند 1390-0:0

      خطاب به دوستدار سوادکوه

      آری برادر بینش مردم بالا رفته و دیگر رای خود را به پولهای باد آورده دیگر کاندیداها نمی فروشند . اشتغالزایی در نساجی و ورود ماشین آلات برای اشتغالزایی 6000 نفر و احیای واحد دوخت با هزار کارگر زن و گرفتن 4 میلیارد برای بازنشتگی کارگران نساجی و احداث کارخانه کک سازی و احیای البرز مرکزی و دهها طرح دیگر توسط اکبری خود بهترین گواه برای خدمات اکبری می باشد . کاری که دیگر کاندیداها که با فریب دادن مردم در مجلس بودند نتوانستند انجام دهند
      آری مردم دیگر رایشان را با پول عوض نخواهند کرد. میگی نه ؟
      13 اسفند باش و اعتماد مردم را به اکبری ببین عزیز دل برادر

      • دوستدار سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 4 اسفند 1390-0:0

        اکبری عزیز مجلس واقعا برای شما کم است شما باید در مسند ریاست جمهوری و حتی بالاتر در سمت رییس سازمان ملل خدمت کنید چرا که سیاست مدار کار کشته ای هستید. و سیاستمدار کار کشته یعنی اینکه به راحتی آب خوردن دروغ بگوید و سر مردم را شیره بمالد . ولی برادر عزیز تر از {جان} اون ممه رو لولو برد .الحمدلله بینش سیاسی مردم بالا رفته و دغل را از درستکار تشخیص می دهند
        به امید انتخاب اصلح از بین کاندیداها که دغدغه مردم فهیم منطقه قایمشهروسوادکوه را داشته باشد.

        • چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

          نبودید ببینید اونایی که بالای سن بودند منظورم همه است چطور به سادگی و ریش عوام می خندیدند و من چه ناجوانمردانه پشتم خم می شود ای مردم بیچاره

          • چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

            رای ما دانشجویان اکبری می باشد.

            • چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

              متاسفانه هواداران بی تجربه و متعصب بجای تبلیغ دست به تخریب میزنند که هم گناه است و هم اثری معکوس دارد ...مردم از تخریب کنندگان از هر قشری خوششان نمیاد ...
              انتخابات تمام میشود و ما می مانیم و اعمال ما و آخرتی که باید جوابگو باشیم
              هر چقدر دوست دارید کاندیدای خود را تبلیغ کرده و اصلا به عرش ببرید ..اشکالی ندارد ...اما تخریب گناه کبیره است برادران من
              در ضمن اصلاح میکنم در واحد دوخت 1000 نفر مشغول هستند ...

              • قائم شهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

                سعید جان چرا از اشتغالزایی نساجی شماره 2 نگفتید؟ چرا از بدبختی های کارگران نساجی که 7و8 ماه حقوق نگرفتند نگفتید؟ چرا از احداث کارخانه ای که از اعتبارات دولتی سوءاستفاده کرده و به نفع خودشان تمام کردند و شما هم دم از اشتغالزای اش را می زنید نگقتید؟ چرا از واجدان کاری چیزی نگفتید؟ چرا از بیکاری جوانان این شهر نگفتید ؟آخه چرا چرا؟؟؟؟؟ آقایان در حق این مردم ظلم کردند. همه شما وآقایان خطا کار را به خدواند واگذار می کنم.شما هم از غذاب خداوند بترسید اگر ایمانی داشته باشید 13 اسفند روز رسوایی شماست

                • چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

                  ای کاش ما اصفهانی یا تبریزی بودیم که وقتی یک نفر دارد زحمت میکشد بقیه کمک میکردند نه تخریب. ای کاااااااااااااااش......

                  • چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

                    جناب قائم شهری
                    اول اینکه اگر واقعا وجدان داری و ایمان به آخرت لطف کن برو خیابان ساری واحد دوخت با چشمانت ..تاکید میکنم با چشمانت حقیقت را در واحد دوخت با اشتغالزایی 100 خانم و 1200 آقا ببین ....دیگه بهتر از این ؟

                    و بعد هم از اونجا برو جاده نظامی و باز هم با دوتا چشمانت حقیقت احداث کارخانه با ظرفیت 6 هزار نفر را ببین ...
                    مدرک و سند از این واضح تر ؟.دیگر خدمات فراوانش را مجال بحث در اینجا نیست
                    دوم
                    برادر من ..13 اسفند روز جشن انتخاب اکبری می باشد این را هم باش و با چشمانت انتخاب مجدد دکتر اکبری را ببین

                    سوم
                    بترس از خدا و قبر و آخرت ...قرآن می فرماید : ویل لکل همزه لمزه : وای بر هر عیبجوی بد زبان..انتخابات میگذرد و کوله بار اعمال امثال شما پر از گناهانی هست که برای دنیا و ریاست دیگران پر شده است

                    • قائم شهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

                      سعید جان، اینها اخلاق زشت ، اشتغالزایی و تخریب نماینده فوق نیستند. فقط وفقط وافعیت زمانه هستندکه اتفاق افتاده است و شما کاملا از آنها بی خبرید. کدوم کار مثبتی از ایشان سراغ دارید اعلام بفرمایید. در ضمن اگر اقایان و شما اعتقادی به آخرت داشته باشند اصلا این حرفها را نمی زنید.

                      • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                        اگه آقایون نماینده های ساری و الان هم میاندرود طی این سال ها کارخانه ورشکسته تخته سه لایی شهید رجایی را به سرو سامان می رساندن قطعا رای مردم منطقه میاندرود را تا ابد الدهر با خودداشتند.
                        البته این از زرنگی یک نماینده می تونه باشه چند روز مونده به پایان ماموریتش کاری به این بزرگی انجام بده اگر هم رای نیاره می گه من داشتم کار انجام می دادم اما نشد دیگه...

                        • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                          من خوشالم که یک کارخانه جدید در قائمشهر آغاز به کار کرد و جوانها رفتند سر کار

                          • موسی اکبرزادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                            دست شما درد نکند که الف تا یای اتفاقات رو نوشتید.من این دوره دنبال کاندیدای جدیدتری می روم و دیگر با موج سواری آقایان همراه نمی شوم.آخه تا کجا دروغ وسمبل کاری!!!18 ماه حقوق ونگرفته را بتور کنیم یا...!

                            • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                              خوبه که همه دوستان ما حتی در حوزه سایت از فلان نماینده حمایت می کنند حتی شما خبرگذاری محترم پس نباید اونقدرها هم این موضوع نگران کننده باشه

                              • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                                تعجب میکنم این چه اخلاق زشتی هست که اگر یک نماینده قوی میخواهد اشتغالزایی کند عده ای زود دست به کار تخریب میشوند ..
                                چقدر زشت است این بی اخلاقی انتخاباتی ..انگار ایمانها و اعتقاد به آخرت در دلها مرده است
                                خدمات اکبری در قائم شهر حی و حاضر است
                                تخریب چیها بجای تخریب بروند حقیقت را ببینند و حقیقت چی شوند نه تخریب چی
                                مردم شعور بالایی دارند و 13 اسفند روز جشن انتخاب دکتر اکبری

                                • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                                  برای این سایت متاسفم

                                  • قائم شهري مقيم تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                                    آقاي دكتر اكبري يادتان هست 4سال پيش هم دربلوارفرودس تهران اعلام كرديداگه من راي بياورم صنايع را به قائم شهرمي آورم؟
                                    پس چي شدديگرشما لازم نيست براي قائم شهر كاري بكنيدشما فقط زيراب همديگر را نزنيدوبرگرديدبه محل كار قبلي (صنايع تهران)وراه را براي ديگران باز كنيد.

                                    • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                                      اینها همه برای گرفتن رای هست که مردم را جمع کرده رای بگیرد و بعد از گرفتن رای حاجی، حاجی مکه -رفت برای چهر سال دیگه از شما مردم می خواهم گول حرفهای این آقای دکتر را نخورید. ( شهروند قائم شهری)

                                      • قائم شهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                        سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                                        اکبری ، دیگر هیچ کس از شما حمایت نمی کنند. برات متاسفم برو ................................

                                        • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                                          به راستی چرا هرچه پروزه است نزدیک انتخابات افتتاح می شود آفرین به سرمایه گذار ترک که در 50کشور نتوانست کاری بکند ولی با درایت آقای اکبری کولاک کرد راستی با آین مسئول مدبر شهرمان دیگر مشکلی نمانده که لاینحل باشد بهتر است از مدیریت ایشان در جای جای ایران استفاده کرد ضمنا آفرین به حبیبی که از افتخاراتش این بود کهبا غرور اعلام کرده بود تختی را هم شکست داده است وجاده شاهی به بابل وبلعکس را آسفالت کرده است .ضمنا یادم رفت بپرسم تکلیف کارگرانی که 2 سال حقوق نگرفتند چه شد

                                          • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                                            وی خاطرنشان کرد:‌آنچه امروز حقیقتی انکار ناپذیر است این است که تریلی ها خالی نیست ....1مگر12سال قبل اقای اکبری تریلی در داخل شهر چرخاندخالی بود؟؟؟؟2لطفا با مردم ارز ازادحساب نکنید55میلیون یورو می شود88 میلیارد تومان نه110 میلیارد


                                            • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                                              كلا" براي دكتور اكبري كف بزنيد.

                                              • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

                                                دوست عزيزمان گفته بود اينبارتريلي ها خالي نيست يعني قبلا" خالي بود.پس نتيجه مي گيريم ممكنه اينبار هم خالي باشه. نه غلام؟


                                                ©2013 APG.ir