تعداد بازدید: 2097

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 3 اسفند 1390-23:56

سیاست دوگانه

همایش بزرگ جوانان و دانشجویان بهشهري لغو شد/قرار بود در این همایش دکترنیک خواه سخنرانی کند/ پس از تماس تلفنی حراست فرمانداری شهرستان حدود ساعت 9 شب در ساختمان فرمانداری حاضر شدم و فرماندار محترم به بنده ابلاغ نمودند که به تشخیص شورای تأمین، این همایش به دلیل احتمال ازدحام جمعیت و به جهت جلوگیری از ایجاد تراکم ترافیک لغو شده است.


مازندنومه،خبر ارسالی کاربران:در پی دعوت جمعی از جوانان و دانشجویان از دکتر نیک خواه برای ایراد سخنرانی با موضوع «دانشگاه؛ مبدأ تحول» در مسجد باشی بهشهر، فرماندار این شهرستان دستور به لغو این همایش داد.

  دکتر نیک خواه درباره دلیل لغو این همایش بیان داشت: «از آنجا که باورمان این است که جوانان ارزشمند ترین سرمایه های مملکت مان هستند و نه تهدید، این دعوت را پذیرفتم، اما پس از تماس تلفنی مسئول محترم حراست فرمانداری شهرستان حدود ساعت 9 شب در ساختمان فرمانداری حاضر شدم و فرماندار محترم به بنده ابلاغ نمودند که به تشخیص شورای تأمین، این همایش به دلیل احتمال ازدحام جمعیت و به جهت جلوگیری از ایجاد تراکم ترافیک لغو شده است».

بر اساس این گزارش،با توجه به سابقه ی 25 ساله ی دکتر نیک خواه در عرصه ی فعالیت های دانشگاهی در سطوح مختلف اعم از مدیریت، تدریس و پژوهش، پیش بینی می شد استقبال چشمگیری از این همایش صورت گیرد.

 آنچه موجب تعجب شده است، برگزاری مراسم های مشابه در سطح شهرستان از سوی سایر کاندیداها از جمله برگزاری همایشی در همان مکان تنها ساعاتی پیش از برگزاری همایش جوانان و دانشجویان بوده است.

دکتر نیک خواه در همین رابطه بیان داشت:سیاست های دوگانه، جهت دار وغیر پاسخگویانه سبب تضعیف اعتماد عمومی مردم به انتخابات آزاد و رقابتی خواهد شد و ما یقیناً از طریق مراجع ذی صلاح این مسئله را پیگیری خواهیم کرد،اما همگان به ویژه جوانان عزیز را به تبعیت از قانون و مسئولین ذیربط را به اجرای بی تنازل، یکسان و عادلانه ی مقررات دعوت می کنیم.


  • مهدي اشرفيپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 4 اسفند 1390-0:0

    دكتر نيكخواه استاد دانشگاه و از مفاخر علمي كشور بوده و نخبگان شهرهاي بهشهر و نكا و گلوگاه به توانمندي او باور دارند. كاش اقاي فرماندار به عنوان مسئول سياسي شهرستان، بيطرفي را رعايت مي كرد و اجازه مي داد تا هر كس بتواند ديدگاه هاي خود را بيان نمايد و شائبه طرفداري از كانديدايي خاص را مي زدود.

    • پنجشنبه 4 اسفند 1390-0:0

      به نفع آقای نیکخواه تمام شد.


      ©2013 APG.ir