تعداد بازدید: 2517

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 4 اسفند 1390-0:11

هم شنا،هم فوتبال!

تصویر مربوط است به ورزشگاه شهدای نوشهر و بازی بین دو تیم شموشک و نفت و گاز گچساران که در زمین استخر گونه برگزار شد!


 مازندنومه،محمدحسین ملایی کندلوسی:تصویر مطلب حاضر مربوط به ورزشگاه شهدای نوشهر در تاریخ اول اسفندماه 1390 است؛ در حالی که بارش باران باعث آبگرفتگی شدید این ورزشگاه شد، داور مسابقه در عین   به انجام بازی بین تیم های فوتبال شموشک نوشهر و نفت و گاز گچساران رای داد.

این بازی از هفته نوزدهم رقابت های لیگ فوتبال دسته دوم کشور بود که در این زمین باتلاقی و پر آب و استخر گونه برگزار شد.

نکته حائز اهمیت اینکه همان طوری که در تصویر مشخص است در نقاطی از زمین حتی خط طولی زمین به زیر آب رفته و اصلا مشخص نیست ولی اینکه آقای مهدی کریمان-داور وسط این مسابقه- و ناظر داوری بر چه اساس رای به برگزاری این مسابقه را دادند جای شگفتی دارد!


جالب تر اینکه داور وسط گفت دو تیم اصرار به انجام بازی در چنین وضعیتی را داشتند اما مربیان دو تیم گفتند ما اصلا و ابدا موافق بازی در این باتلاق وحشتناک نبودیم اما داور و ناظر داوری نزد ما آمدند و گفتند این بازی  امروز ( اول اسفند 1390 ) در این ورزشگاه و با همین وضعیت برگزار می شود و ما هم چاره ای جز پذیرش نداشتیم چون می دانستیم اعتراض ما راه به جایی نمی برد.


این بازی در عین ناباوری دو بر صفر به سود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به پایان رسید ، در حالی که به هیچ وجه تجربه بازی در چنین وضعیتی را نداشتند.


  • پنجشنبه 4 اسفند 1390-0:0

    آقای محسنی نماینده محترم که لطف دارند و در همه همایشها میلیون میلیون پول میریزند کمی هم این ورزشگاه را مفتخر کنند.


    ©2013 APG.ir