تعداد بازدید: 2035

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 4 اسفند 1390-0:44

ابراهیمی:گرفتن رای از مردم به هر قیمتی کار غلطی است

در گفت و گوي مازندنومه با رییس ستاد انتخابات استان مازندران مطرح شد: تبلیغات نباید برای خراب کردن چهره کاندیدا، استان و خدمات نظام باشد/کارشکنی و لجن پراکنی علیه نامزدها با پیامک و شب نامه های تند و افشاگری های بی پایه کاری ضد ارزش محسوب می شود/ 81 کاندیدا حضور دارند/2هزار و 799 شعبه اخذ رای در مازندران داریم.


مازندنومه:رئیس ستاد انتخابات مازندران به خبرنگار گفت:‌حضور مردم در انتخابات برای ما مهم است چرا که این حضور ، پشتوانه مجلس خواهد بود.

هادی ابراهیمی با اشاره به اینکه مجلس قاعده نظام و مرکز اساسی و تعیین کننده بخش های مختلف است ، تصریح کرد:‌اراده های مردم باید از حنجره نمایندگان مردمی درآید.

وی با بیان اینکه اختلافات سیاسی ، اختلاف نظر و مبارزات انتخاباتی سالم مانعی ندارد، بیان داشت:اما تبلیغات نباید برای خراب کردن چهره کاندیدا، استان و خدمات نظام و دولت باشد.

معاون سیاسی استاندار مازندران یادآور شد:ایجاد سئوال و ابهام در ذهن مردم اشکال دارد.

وی با اشاره به اینکه نامزدها از اسراف در تبلیغات پرهیز کنند، اظهار داشت:نامزدهای انتخابات در روش های تبلیغاتی به سه مولفه عاطفه ، معنویت و اخلاق توجه کنند،چراکه مردم استان ، مردمی عاطفی ،‌معنوی و اخلاق گرا هستند.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه نگذاریم فضای کدورت در انتخابات ایجاد شود، گفت:انتخابات باید آرام و سالم و به دور از درگیری ها، نفرت و تشنج سیاسی باشد.

وی به نامزدها و طرفداران آنها یادآور شد: فضا را آلوده نکرده و مراقب اوضاع باشید.

ابراهیمی با اشاره به این که کارشکنی و لجن پراکنی علیه نامزدها با پیامک و شب نامه های تند و افشاگری های بی پایه کاری ضد ارزش محسوب می شود،افزود: نامزدها باید برنامه های خود را اعلام کرده و از تخریب پرهیز کنند.

وي با بیان اینکه نامزدها وعده های غیر حقیقی و غیر قانونی ندهند، تصریح کرد:‌نامزد انتخابات نباید وعده های عمرانی در فلان منطقه دهند ،چراکه اجرای این برنامه ها بر عهده دولت است،نه مجلس.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه گرفتن رای از مردم با هر قیمتی کار غلطی است ، بیان داشت:انتخابات لیلة القدر نظام و سرنوشت ساز است.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با بیان اینکه 146 نفر برای کاندیداتوری انتخابات مجلس نهم در مازندران ثبت نام کرده بودند که هشت نفر نصراف داده و در نهایت 86 نفر تایید صلاحیت شدند، ادامه داد:از تعداد 86 نفر تایید صلاحیت شده ، 2 نفر از حوزه تهران شرکت کرده و سه نفر هم انصراف دادند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر 81 نفر حضور دارند، گفت:از این تعداد 27 نفر دارای مدرک دکترا و سه نفر هم خانم هستند.

وی با بیان اینکه 2هزار و 799 شعبه اخذ رای در مازندران داریم ، یادآور شد‌: مازندران 151 هزار و 204 رای اولی و کمی بیش از 2میلیون نفر واجدان شرایط رای دادن دارد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه چاپ تراکت ، جزوه و برشور و زندگی نامه باید در اندازه 15 در 20 سانتی متر باشد ، ادامه داد:استفاده از عکس برای تراکت، جزوه و بروشور در اندازه 15 در 10 سانتی متر است.

وی با بیان اینکه سخنرانی و پرسش و پاسخ در مکان دولتی ممنوع است ، اظهار داشت:تبلیغ در روزنامه ها و جراید بخش دولتی و حتی ویژه نامه های استانی بخش دولتی هم ممنوع است.

ابراهیمی افزود:ارسال تبلیغات و آگهی از طریق پست باید در پاکت دربسته و بدون آثار ظاهری تبلیغات روی پاکت باشد.

وی با اشاره به اینکه از امسال هر نامزد انتخابات می تواند 2 ستاد مجزا خواهران و برادران داشته باشد، تصریح کرد: نصب تابلو و بنر فقط در محل ستاد مجاز است.

ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری همایش های انتخاباتی با دریافت مجوز از مراجع ذی صلاح بدون اشکال است ، گفت:‌تبلیغات از ساعت 12 امشب(3اسفندماه) آغاز و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه 11 اسفند ادامه دارد.


  • شنبه 6 اسفند 1390-0:0

    ...بالاخره دستت رو می شود.

    • نایب الله اصغریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 4 اسفند 1390-0:0

      در دوره جنابعالی مقررات باید بطور کامل اجرایی شود تا انتخاباتی آرام و آزد برخاسته از رای مردم بر اساس منویات ولی امر مسلمین داشته باشیم.


      ©2013 APG.ir