تعداد بازدید: 2291

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 4 اسفند 1390-22:9

یوسف نژاد:تراز مجلس را تغییر دادم

نماینده مردم ساری گفت:نمایندگان ساری باید یک سر و گردن بالاتر از نمایندگان شهرستان ها باشند/به مجلس نمره خوبی نمی دهم/مجلس در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها مماشات کرد/با طرح هدفمندی یارانه ها مخالف بودم/نماینده نباید نقش وکیل دولت را بازی کند/نماینده ای که در مجلس بی صدا و بی حرکت باشد ، نماینده نیست/730 بار در مجلس صحبت کردم/‌تنها نماینده ای هستم که در سه کمسیون عضویت دارم.


مازندنومه،کلثوم فلاحي:علی اصغر یوسف نژاد، پنج شنبه روز پرکاری را پشت سر گذاشت.او ابتدا در جمع بهورزان حاضر شد و برای آن ها سخرانی کرد و سپس شامگاه این روز ستاد انتخاباتی اش را در خیابان فرهنگ افتتاح کرد.

نماینده اصلاح طلب مردم ساری در مجلس،خطاب به بهورزان با بیان اینکه حتما در انتخابات شرکت کنید، گفت:برای اینکه ساری توانمندی های خود را نشان دهد افراد اصلح را انتخاب کنید تا مجلس هم قوی شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس آینده تکلیف مهمی در قبال مردم دارد، خاطرنشان کرد:اصلی ترین موضوع مجلس آینده بیکاری ، اشتغال جوانان، گرانی و مسائل مربوط به کشاورزی است.

یوسف نژاد با بیان اینکه مجلس قوی هیچ وقت به وزیر ضعیف رای نمی دهد ، یادآور شد:‌مجلس قوی نسبت به ضعف دستگاه های اجرایی عکس العمل نشان می دهد.

 وی اظهار داشت:مطالبات جوانان و مطالبات به حق مردم در امور اقتصادی ، از تکالیف مجلس آینده در مقابل مردم است.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه نمایندگان مرکز استان باید یک سر و گردن بالاتر از نمایندگان شهرستان ها باشند، تصریح کرد:به دلیل توانمندی هایی که مرکز استان دارد ، نیازمند نمایندگانی قوی تر است.

وی با بیان اینکه یک نماینده باید صدا و حرف مردم بوده و تقاضای به حق مردم را با صدای بلند به گوش مسئولان برساند، یادآور شد: اگر مطالبات مردم نیاز به قانون دارد ، نماینده باید به سراغ تدوین قانون برود و اگر نیاز به پیگیری است ، باید با جدیت نسبت به این کار اقدام کند.

 یوسف نژاد با اشاره به اینکه در این شرایط سیاسی از منظر ابعاد داخلی و خارجی ، مجلس آینده مهم است ، گفت:مردم در انتخابات هوشمندانه برخورد می کنند کما اینکه در روزهای خاص که نیاز به حضور مردم در عرصه بود، مردم هوش و ذکاوت خود را نشان دادند.

*به مجلس نمره خوبی نمی دهم

یوسف نژاد در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی خود با اشاره به اینکه مجلس در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها مماشات کرد، گفت:‌به این مجلس نمره خوبی نمی دهم.

نماینده ساری و میاندرود اظهار داشت:گلایه ها و مشکلات مردم نتیجه عملکرد ضعیف تیم اقتصادی دولت است.

وی ادامه داد:‌شاید این موضوع نگرانی هایی را در خصوص حضور نیافتن مردم به وجود آورده باشد اما شک ندارم این مردم در سختی ها و مواقع خاص ، با ابراز وجود نقش خود را ایفا کرده اند.

 نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش تاثیرگذار مردم در انتخابات، تصریح کرد: استکبار ، حضور نیافتن مردم را تبلیغ می کند.

وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خاصی قرار داریم ، بیان داشت:امروز مسائل اقتصادی در جامعه یک اصل و اساس است.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه در هر خانواده جوانان تحصیلکرده متقاضی کار وجود دارد که متولدان سال های 60 تا 65 هستند، تصریح کرد:این مساله می تواند یک راهنما برای مجلس آینده باشد.

 وی افزود: مجلس آینده باید قوی و کارآمد باشد ‌تا بتواند در شرایط اقتصادی بر مشکلات فائق آید.

 این نماینده با اشاره به اینکه دو صندلی مجلس که در اختیار مردم ساری و میاندرود است باید تحرک داشته باشد، متذکر شد:‌نماینده باید در مجلس حرف مردم را بگوید.

 یوسف نژاد با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما وضعیت اداری است ، بیان داشت:‌سوء مدیریت و ضعف مدیران از مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.

 وی با اشاره به اینکه این مسائل نقش مجلس را برجسته تر می کند، خاطرنشان کرد:تاکید دارم مردم در انتخابات شرکت کنند تا بر مشکلاتی که فراروی جوان ها و آینده سازان ما قرار دارد ، فائق آییم.

یوسف نژاد بیان داشت:حضور مردم در انتخابات باعث افزایش اعتبار و شخصیت اجتماعی و بین المللی جمهوری اسلامی می شود که متکی به آرای مردمی است.

 وی متذکر شد:‌نماینده مجلس ، خلاصه شده افکار و ایده های مردم حوزه انتخابیه است.

یوسف نژاد با بیان اینکه مردم مشارکت واقعی در انتخابات دارند و نه مشارکت تشریفاتی ، اظهار داشت:حتی لازم نیست به مردم بگوییم به چه کسانی رای بدهند بلکه فقط کافی است که راه و مسیر مشخص شود.

وی ادامه داد:اگر امروز گرفتاری های نظام اداری و مسائل و مشکلات اجرایی داریم فقط به دلیل نارسایی های قانونی است.

یوسف نژاد یادآور شد:‌قانون در سیستم اداری مانند خون در بدن است و قانون خوب ، نیاز به اجرای خوب دارد.

نماینده مردم ساری با بیان اینکه از نمایندگانی بودم که با طرح هدفمندی یارانه ها مخالف بودم اما اکنون که قانون شده موافق آن هستم، گفت:این قانون در اجرا ناقص عمل شده است.

 وی با اشاره به افزایش افسار گسیخته قیمت های گاز ، برق و سوخت ، اظهار داشت :‌قانون این چنین نگفته است و مشخصات عددی و رقمی و مدت زمان اجرای این قانون مشخص شده است.

یوسف نژاد با بیان اینکه مجریان قانون هدفمندی یارانه ها ، ضعف داشتند، تصریح کرد:مجلس باید برخورد می کرد.

وی با اشاره به این که به این مجلس نباید نمره خوبی داد چراکه مماشات کرده است ، اضافه کرد:‌در مسائل نظارتی مجلس باید برخورد و از حقوق مردم دفاع می کرد.

این نماینده با بیان اینکه نماینده نباید نقش وکیل دولت را بازی کند، یادآور شد:نماینده ای که در مجلس بی صدا و بی حرکت باشد ، نماینده نیست.

یوسف نژاد اظهار داشت:‌به عنوان وکیل و نماینده مردم در مجلس و به عنوان کسی که جایگاهم را مدیون مردم بوده و باید پاسخگوی مردم باشم اعلام می کنم در مجلس در تمامی موارد تلاش کردم حقوق مردم تضییع نشود.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان در طول سه سال و نیم سال نمایندگی 1 تا 10 بار در مجلس صحبت کردند، یادآور شد:730 بار در طول دوره نمایندگی در مجلس صحبت کردم ، کاری که اگرچه انگیزه می خواهد اما رشادت هم نیاز دارد.

یوسف نژاد خاطرنشان کرد:‌مجلس جای شوخی و کارهای فرعی و تفننی نیست.

 وی با بیان اینکه به شعور و فهم مردم اعتقاد دارم،گفت: احساس می کنم مردم ما خوب تصمیم می گیرند.

یوسف نژاد با بیان اینکه همه کسانی که کاندیدای انتخابات مجلس نهم شده اند قابل تحسین هستند، تصریح کرد:باید حداکثرها را انتخاب کرد.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه تصمیم گیری با مردم است ، گفت:مردم در معرض امتحان قرار دارند.

وی با بیان اینکه این انتخابات، انتخابات موثری است ، اظهار داشت:مجمع نمایندگان مازندران باید از هویت ، موقعیت و منزلت استان دفاع کند.

یوسف نژاد خاطرنشان کرد:‌حلاوت و شیرینی این حضور را نمی خواهم با عنوان کردن برخی مسائل تلخ کنم و بگویم که چه اتفاقاتی افتاد.

وی با بیان اینکه تراز و سطح مجلس را تغییر دادم، بیان داشت:از رای مردم سوء استفاده نمی کنم.

 یوسف نژاد با اشاره به اینکه سئوال از رئیس جمهور را به عنوان اصل امضا کردم، گفت:‌این کار به پشتوانه مردم بود چراکه مردم این را از من خواستند.

 وی یادآور شد:‌تنها نماینده ای هستم که در سه کمسیون عضویت دارم و یک نماینده شهرستان هم می تواند در مجلس اظهار نظر کند.

 یوسف نژاد خاطرنشان کرد:‌با اینکه در اقلیت مجلس هستم اما هر وقت در ارزیابی های مجلس قرار گرفتم ، مجلس به من اعتماد کرد.

 وی با اشاره به اینکه از هر کشور هفت نفر ، در بین المجالس دنیا هم نماینده هستند، بیان داشت: چندین سال است که به عنوان نماینده ایران در پارلمان دنیا عضو هستم.

 یوسف نژاد با بیان اینکه مردم روی من سرمایه گذاری کردند، افزود: من باید پاسخگوی مردم باشم.


  • سروینه باغ ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

    جواب اعتماد مردم ساری را با بی اعتمادی دادی اقای یوسف نژاد چرا ؟راست میگویی مردم ساری روی شما سرمایه گذاری کردند ولی شما مثل برخی موسسات مالی سرمایه مردم را به هدردادی.

    • عبداللهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 5 اسفند 1390-0:0

      بعضی ها که ازاقبال مردمی زارعی وحشت دارند تمام امکانات هم ؛ دستشون هست ،حالا به دروغ پراکنی وتراشیدن اسپانسرمیلیاردی برای زارعی دست زدند . میلیاردی که سهله " اسپانسر میلیونی هم پیداکردید بگید چندتا ساندویچ برای بچه های بسیجی که تانیمه های شب به فعالیت میپردازند بیارن

      • جمعه 5 اسفند 1390-0:0

        جناب یوسف نژاد کمی در سخنانشان گویا موارد زیر سوال بردن خود و دیگر نماینده آن شهرستان را زیر سوال برده اند ، تازه فهمیدیم دیگاه های مرکز استان بالاتر از دیگران یک فطرت زاتی در ساروی ها است .یوسف نژا نبایستی فراموش کند اگر به درصد مدیران استانی توجه داشته باشند درصد ادارات ضعیف که مدیرانشان ساروی هستند کم نمی باشد .
        ضمنا مشک آن است که عطار بگوید .... از فضا و بسترهای جاذبه ای ساری مشخص است چه تلاشی انجام داده اید پس خواهش می کنیم در خصوص یک سرو گردن بالا بودن ادعا نفرمایید زیرا ساروی ها به دنبال شخص دیگری خواهند رفت .

        • جمعه 5 اسفند 1390-0:0

          اسپانسر ... شخصی بنام ب می باشد. وی که فرد بساز و بفروش می باشد و سازنده یک مجتمع 420 واحدی در ساری نیز می باشد . این شخص در زمان ... در فرمانداری ساری اختلاف شدیدی در خصوص برداشت شن از تجن با فرماندار داشته اند و بعد از معامله و سود میلیاردی برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه که مورد اعتراض خیلی ها قرار گرفته از جمله بنیاد حفظ و آثار که سند آن موجود می باشد . با گل پسر... اقدام به تاسیس شرکت نمودند و میلیاردها تومان بیت المال را غارت کردند. این شخص معلوم الحال که هیچگونه جایگاهی در بین مردم ندارد یکی از اسپانسر های...می باشد که هر شب اقدام به شام دهی می نماید. اطلاعیه آن بصورت شبنامه بصورت گسترده و تیراژ زیاد در اختیار مردم ساری قرار می گیرید.


          ©2013 APG.ir