تعداد بازدید: 2700

توصیه به دیگران 5

پنجشنبه 4 اسفند 1390-23:6

آقایان روبوسی نکنید،تریپ حاجی به هم می ریزه

در حاشیه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس؛یکی از هواداران با صدای بلند گفت:"آقایان روبوسی نکنید تریپ حاجی به هم می ریزه و اون وقت برای افتتاح ستاد های بعدی اش نمی تونه بره!"/از قرار برای داغ شدن تنور انتخابات و افزایش حضور مردم(بر اساس نظرسنجی یکی از نهادها تا این لحظه کم تر از 60درصد مردم در انتخابات حضور می یابند)،نهادهای ناظر چشم ها را بسته اند/نامزدی دومیلیون تومان می داد تا یک هفته سایت اش به روز باشد.


مازندنومه،سردبیر: تبلیغات علنی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با اجتماع هواداران نامزدها در ستاد مرکزی آن ها و نیز برگزای چند همایش انتخاباتی در مساجد استان رسما" کلید خورد.

از مکان های شلوغ و پرتردد شهرها،اگر عبور کنید ، با صدای بلند موزیک و شلوغی برخی مکان ها متوجه می شوید که این جا ستاد یکی از نامزدهاست.

از قرار برای داغ شدن تنور انتخابات و افزایش حضور مردم(بر اساس نظرسنجی یکی از نهادها در مرکز استان مازندران تا این لحظه کم تر از 60درصد-حدود56درصد- از مردم در انتخابات حضور می یابند)،نهادهای ناظر چشم ها را بسته اند و بی خیال تذکر و توبیخ شده اند و طرفداران کاندیداها با آسایش خاطر مشغول تبلیغات هستند،تا جایی که در یکی از شهرها حوالی ساعت 2 بامداد پنج شنبه،نوجوانان و جوانان طرفدار یکی ازنامزدها در کوچه ها سوار بر خودرو به سر وصدا و داد و فریاد پرداخته بودند!

در نخستین روز تبلیغات رسمی،بازار پیامک های تبلیغاتی گرم تر از روزهای گذشته بود. شایعات و شنیده های انتخاباتی نیز پای خود را در محافل باز کرد،از جمله شنیده هایی مبنی بر ائتلاف برخی نامزدها در انتخابات یا اعلام قریب الوقوع طرفداری برخی نامزدهای رد صلاحیت شده از بعضی کاندیداهای تایید شده و مانند این ها.

آن چه در این میان جالب توجه است،ولخرجی و ریخت و پاش نامزدها و طرفداران آن هاست.دوستی می گفت:نامزدی از او خواسته دومیلیون تومان بگیرد و یک هفته سایت اش را به روز نگهدارد!دوست دیگری هم می گفت:نامزدی از من مشاوره خواسته و بابت هر جلسه 200 هزار تومان حق مشاوره می دهد!

اما از غرب استان خبرنگار مازندنومه گزارش داده که هواداران یک کاندیدا در نوشهر وقتی قصد داشت برای افتتاح رسمی ستاد خود وارد ستادش شود،با استقبال هواداران خود روبه رو شد،به گونه ای که همه قصد داشتند تا با این کاندیدا روبوسی کنند.

در این میان یکی از هواداران با صدای بلند گفت:"آقایان روبوسی نکنید تریپ حاجی به هم می ریزه و اون وقت برای افتتاح ستاد های بعدی اش نمی تونه بره!"

البته طرفداران این کاندیدا به این موضوع توجه نکردند و با او روبوسی کردند و تریپ حاجی هم به هم نریخت!

یکی از نکات بسیار مسرت بخش در اولین روز تبلیغات رسمی کاندیداها در حوزه نوشهر و چالوس نصب پوسترهای تبلیغاتی در مکان های از قبل تعیین شده در سطح شهر بود که این موضوع باعث شد نظافت شهر حفظ بماند.

خبرنگار ما از میاندرود هم خبر داده که عوامل فرمانداری پلاکارد و پوستر چند نامزد را در جاده فرح باد،به این دلیل که در جای مدنظر نصب نشده بود، کندند.


  • مـــعجزه خامــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 6 اسفند 1390-0:0

    "ما شيفتگان خدمتيم نه تشنگان قدرت"
    (شهيد مظلوم دكتر بهشتي)


    ©2013 APG.ir