تعداد بازدید: 3010

توصیه به دیگران 3

جمعه 5 اسفند 1390-21:6

یوسف نژاد:بعضی ها در مياندرود اشك تمساح مي ريزند

نماینده ساری در سورک گفت:برخي كانديداها در مياندرود اشك تمساح مي ريزند و در ساري بيان مي كنند كه ساري از كلان شهر افتاده است/جدا شدن مياندرود از ساري دليل كارشناسي دارد/حرف هاي نخ نماي سخيف و ساده برخی کاندیداها تنها بار تبليغاتي دارد/قبلا براي پيگيري هر پروژه ای که به وزير مربوط مراجعه مي كردم مي گفتند كه ساري دارد از همان جا استفاده كنيد.


مازندنومه:عصر جمعه جلسه انتخاباتي دكتر علي اصغر يوسف ن‍ژاد در حالي در مسجد جامع شهر سورك برگزار شد كه كل فضاي بزرگ مسجد مملو از جمعيت بود و حتي عده اي در سرما و در بيرون به سخنراني او گوش مي دادند.

وي در این جلسه انتخاباتی گفت: اين حضور و مشاركت شما در روز جمعه مرا به ياد دور اولي كه مي خواستم براي نمايندگي كانديدا شوم،مي اندازد كه اميدوارم خداوند در اين روز كه به نام امام زمان(عج) است سعادت دنيا و آخرت را به شما ارزاني فرمايد.

 نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه همواره دست خداوند با جماعت است افزود: براي من بسيار سخت و دشوار است كه در ميان جامعه و خانواده خود بخواهم سخن بگويم.

*میاندرود خود را اثبات کرده است

به گزارش مازندنومه یوسف نژاد با بیان این که حركت عظيم مردم سورك و مياندرود در سال هاي قبل، امروز به بار نشسته و مياندرود توانسته است خود را به اثبات برساند،گفت:میاندرود توانسته هويتي مستقل و بزرگ براي خود ترسيم كند و از حقي كه سال ها از او دريغ مي شد دفاع كند.

سخنگوي كميسيون صنعت،معدن و تجارت با بيان اينكه به عنوان نماينده مردم در حوزه هاي مختلف سياسي سعي كرده ام تا از هويت و شعور مردم خود دفاع كنم،افزود:پايگاه و قدرت من به اعتبار راي مردم بوده است و هيچ گاه از وظيفه خود عدول نكردم.

وي گفت: مياندرود وطن همه ماست و قابليت هاي بسيار زيادي در حوزه هاي مختلف دارد كه در سال هاي گذشته به بهانه هاي مختلف اين ظرفيت ها ناديده گرفته مي شد.

*بعضی ها اشک تمساح می ریزند

يوسف نژاد با انتقاد از برخي كانديداها كه در مياندرود اشك تمساح مي ريزند و در ساري بيان مي كنند كه ساري از كلان شهر افتاده است ، افزود:مي گويند تنها مركز استان است كه فرودگاه ندارد اما نسبت به بسياري از شهرهاي ديگر و در راس آنها تهران كه فرودگاهش در حوزه استحفاظي فرمانداري ديگري است بي توجه اند.

وي گفت: ساري تنها مركز استاني است كه تمام اداراتش به شكل متمركز اداره مي شود و پاسخگوي 430 روستا به طور همزمان نيست و اين علاوه بر مشكلاتي كه براي مردم ايجاد مي كند،كند شدن روند پيشرفت كار را نيز با خود دارد.

نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس تصريح كرد: بهشهر، نكا و گلوگاه داراي سه فرمانداري مجزا هستند و اعتبارات بيشتري در مجموع نسبت به ساري دارند،در حالي كه جمعيت آنها از ساري كمتر است.

 وي گفت: جدا شدن مياندرود از ساري دليل كارشناسي دارد چرا كه جمعيت 60 هزار نفري مياندرود ديگر براي انجام كارهاي اداري به ساري مراجعه نمي كنند.

*باید زودتر از این ها مستقل می شدیم

 سخنگوي كميسيون صنعت معدن و تجارت با اشاره به اينكه مياندرود در بين 18 فرمانداري در رتبه بالاتري نسبت به برخي شهرستان هاست افزود: همين موضوع نشان مي دهد كه بايد زودتر از اينها منطقه مياندرود داراي فرمانداري مي شد.

وي با بيان اينكه در همين يكسالي كه يك فرمانداري ديگر به منطقه اضافه شده است اعتبارات امسال در حدود 30 میليارد تومان شده است، افزود: اين رقم در سال آينده به دو برابر هم خواهد رسيد اما در سال هاي قبل با حضور تنها يك فرمانداري اين اعتبار در حدود 20 ميليارد تومان بود.

يوسف نژاد ابراز داشت: قبلا براي پيگيري هر پروژه ای که به وزير مربوط مراجعه مي كردم مي گفتند كه ساري دارد از همان جا استفاده كنيد ، اما اكنون با افتخار وقتي نام شهرستان برده مي شود و از كمبودهاي يك شهرستان صحبت مي شود نظرها براي ايجاد موسسات، ادارات و تسهيلات موافق است.

*حرف هایی که فقط بار تبلیغاتی دارد

وي گفت: چند شب قبل كه در روستاي زيد سخنراني مي كردم شخصي به من مراجعه كرد و گفت: نامزدي در اين روستا آمد و درباره مياندرود صحبت كرد اما من شب بعدش در منزل يكي از اقوام در منطقه راه بند ساري دعوت بودم كه همين كانديدا آنجا برنامه اي داشت و با تعجب ديدم كه برخلاف نظرات آن شب از مياندرود سخن گفت.

يوسف نژاد با بيان اينكه اين حرف هاي نخ نماي سخيف و ساده تنها بار تبليغاتي دارد تصريح كرد:مياندرود همواره و در همه دوره ها متحد و متفق بوده و هست.

وي با اشاره به اينكه در دوره هاي مختلف سعي كرده اند كه در منطقه شكاف ايجاد كنند افزود: مردم سورك و مياندرود شعور سياسي و درك و تحليل خود از اوضاع را به اثبات رسانده اند و هيچ گاه حاضر نيستند موقعيتي را كه سال ها براي كسب آن زحمت كشيده اند به سادگي از دست دهند.

 عضو مجمع نمايندگان مازندران ابراز داشت: مردم هوشيار باشند و به سادگي راي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند و براي اثبات اين منطقه با انتخاب نماينده از هويت و موقعيت خود دفاع كنند.


  • جمعه 11 فروردين 1391-0:0

    این درک کم ما میاندورودیا هست که بجای شما یا آقای زارعی به شجاعی رای دادیم من شرمننده

    • شنبه 13 اسفند 1390-0:0

      بارتو بستی برروحالشوببر

      • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

        افرین بر یک ساروی که خوب فهمیدی بارفروشده ای خودرا ساروی جا زده وکامنت میگذارد فرح اباد وچهاردانگه ودودانگه هویت تاریخی وجدا نشدنی ساری است وجدایی میاندرود ازساری نیز انشالله ازنظر تقسیمات سیاسی به حالت قبل برمیگردد

        • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

          کسی که خودتو ساروی معرفی کردی و جا زدی! که قطعا ساروی نیستی و خواهان جداشدن کیاسر از ساری هستی اینو بدون که ... مثل تو که به خیالشون با دروغ و ریاکاری میخوان بین مردم با فرهنگ و شریف ساری اختلاف بندازن هیچ غلطی ننمی تونند بکنن ومعلومه که توکی هستی و از کدوم شهر عقب مونده که بزودی به دوقسمت تقسیم خواهد شد بندپی و...

          • امیر حسینپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 8 اسفند 1390-0:0

            درود بر دلاور مرد شجاع مهنس یوسف نژاد

            • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

              مثل اینکه یادش رفته سر خیابان شهرداری اوایل انقلاب وای می ایستاد موی سر جوانها رو کوتاه میکرد یا کسایی که استین کوتاه پوشیده بودن دستاشون رو رنگ میکرد سارویها یادتون رفته من یکی از اونها هستم

              • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                اقای یوسف نژاد کل حقوق جنابعالی در4سال مجلس حدود 200میلیون بوده حالا این میلیارد ها راازکجا اوردی؟شفاف سازی کن ومیزان دارایی های خود رااعلام کن.ضمنا اشک تمساح را خودت میریزی که درساری رشد کردی وازمستاجری بااعتبار ساری میلیاردر شدی حالا تیشه به ریشه ساری زدی.حالا جمعیت 45000نفری میاندرودساری نیاز به توجه داشت ولی پشت ریل ساری با جمعیت 235000 نفری نیاز به توجه ندارد؟کل تاسیسات وکارخانجات ساری درمیاندرود ساری مستقر شده واین جفا به ساری است که تقسیمات سیاسی ساری به حالت قبل برنگردد.جنابعالی رشته صنایع درس خواندی وعضو کمیسیون صنایع مجلس هستی که وضعیت صنعت درمازندران اسفبار است پس تخصصی در معماری وشهرسازی نداری که میگویی جدایی میاندرود ساری ازساری کارشناسی بوده است .برای کسب ارا چاره ای دگر کن که این حناها رنگی ندارد

                • شنبه 6 اسفند 1390-0:0

                  باسلام خدمت ساروی عزیز (منظورتون از مرد عملی که می فرمائید)خدائی نکرده همون (مرد عمل) معروف که نیست؟

                  • شنبه 6 اسفند 1390-0:0

                    ساروی شوخی میکنی!

                    • شنبه 6 اسفند 1390-0:0

                      ما ساروی ها اینبار هم از دکتر یوسف نژاد سورکی حمایت خواهیم کرد . حتی اگر کیاسر را هم شهرستان کنند . چون ایشان مرد عمل هستند و برای مردم کار میکنند ، نه برای منافع خود . درود بر شرف و انسانیت دکتر یوسف نژاد

                      • محمد بخشندهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        شنبه 6 اسفند 1390-0:0

                        ما دوباره به این نماینده مردمی و پرکار و فهیم و سخنور رای می دهیم.همین یک اصلاح طلب با سواد به صدتا کاندیدای درپیتی اصولگرا می ارزه

                        • شنبه 6 اسفند 1390-0:0

                          درود بر یوسف نژاد مرد اصلاح طلب مجلس نهم و کاندیدای اول ساری و میاندرود.

                          • شنبه 6 اسفند 1390-0:0

                            این سایت خبری مازندنومه است ، یا وب سایت اطلاع رسانی یوسف نژاد؟!!!!!!!!!!!
                            دارین ذات واقعی خودتونو نشون میدین!
                            ای کاش یوسف نژاد شما ، در زمان نمایندگی اینقدر تکاپو داشت ، نه الان که محتاج رای هستش!


                            ©2013 APG.ir