تعداد بازدید: 3332

توصیه به دیگران 5

شنبه 6 اسفند 1390-22:8

نصف مال من،نصف مال تو!

رقابت دو قطبی عجیب و غریب در فریدون کنار و بابلسر؛رییس شورای شهر فریدون کنار برای مقداد نجف نژاد ستاد انتخاباتی می گیرد!/اگر آقای نجف نژاد بخواهد ، با هزینه خودم برایش ستاد انتخاباتی در مرکز شهر دائر می کنم و مسئولیت امنیت اعضای ستادش راهم به عهد می گیریم.


مازندنومه،سردبیر: بر خلاف ادوار پیشین انتخابات مجلس که هواداران متعصب مقداد نجف نژاد اجازه افتتاح ستاد را به رقبای فریدون کناری خود-از جمله حجت الله روحی- نمی دانند،این بار نجف نژاد و هوادارانش دل بر آن آراستند که سردار نانواکناری در نقطه ای مهم از مرکز بابلسر ستاد انتخاباتی دائر کند.

رقابت و اختلاف سیاسی در دو شهرستان بابلسر و فریدون کنار شهره خاص و عام است و به توضیح نیازی ندارد.

نماینده بابلسر که در فریدون کنار دفتر و دستکی ندارد و روی آرای مردم آن منطقه حساب ويژه ای باز نمي کند،اینک با کاهش محبوبیت در بابلسر مواجه شده است.

مقداد اما این بار پلیتیک زده ، از اشتباهات ادوار گذشته عبرت گرفته و فضای کار را برای رقیب فریدون کناری اش بازتر کرده است.

از اقبال بلند نجف نژاد، رقیب نظامی او چندان وزن انتخاباتی ندارد و حلقه مشاورانش نیز چندان کارآمد نیستند که به او بگویند بدل فن مقداد را اجرا کند!همین قضیه شانس برد مقداد را بیشتر کرده است.

البته آراي مردم بابلسر به نجف نژاد از جنس نفی است،نه آرای اثباتی؛یعنی برای این که نانوا نباشد،ناگزیر به مقداد رای می دهند.

آن ها چاره ای جز انتخاب نجف نژاد ندارند،چون هواداران نماینده کنونی-به ويژه اعضای شوراها- در شهر چو انداخته اند که اگر نانواکناری بیاید،امکانات و پروژه ها تماما"به فریدون کنار می رود و بابلسر از قطار توسعه عقب می افتد.

حال با توجه به این که میزان رای دهندگان حوزه بابلسر بیشتر است،اگر همه فریدون کناری ها به نانواکناری و همه بابلسری ها به نجف نژاد رای دهند،این مقداد است که بی شک دوباره ردای مجلس را خواهد پوشید و به بهارستان راه پیدا خواهد کرد.این را هم بگویم که بهنمیری ها هم خود را به مقداد نزدیک تر می دانند تا نانواکناری که شدیدا" روی منطقه اش تعصب دارد؛هر چند تکرار می کنم که مردم(حتی بابلسر) ته دل شان چندان دلخوشی از عملکرد نجف نژاد ندارند.

مقداد نجف نژاد علی رغم حضور تبلیغاتی رقیب در حوزه استحفاظی اش-بابلسر-خود ستادی در فریدون کنار بازگشایی نکرده است که این غیبت دو دلیل می تواند داشته باشد:1-مقداد احساس می کند آرای درخوری در فریدون کنار ندارد و نیازی به هزینه زایی در آن حوزه نیست. 2-او قصد مظلوم نمایی دارد و می خواهد ثابت کند که نانواکناری تمامیت خواه است و به رغم اقدام مثبت او،اما نانوا جلوی افتتاح ستاد مقداد را در فریدون کنار گرفته و شاید این گونه بتواند برخی نظرها را سمت خود جلب کند.

در همین زمینه خبرنگار مازندنومه به سراغ رییس شورای شهر فریدون کنار رفت تا از او بپرسد آیا مقداد نجف نژاد می تواند در فریدون کنار ستاد دائر کند یا نه؟

فرهاد برادران کناری گفت: از آن جائی که در  دوره های گذشته از فریدونکنار دو نامزد شرکت داشتند ، انسجام واتحاد کمتری احساس می شد، ولی اکنون انتظار می رود با شرکت تنها نامزد همشهری مان،ضریب مشارکت فریدونکناری ها بیشتر شود.

رییس شورای شهر فریدون کنار در ادامه گفت: سردار ولی الله نانواکناری همرزم و همسنگر سردار شهید حاج "حسین بصیر" و از یادگاران و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس است و محبوبیت خاصی در بین شهروندان بابلسر و فریدونکنار دارد.

نکته جالب این اظهار نظر آن جا بود که برادران کناری گفت: اگر آقای نجف نژاد بخواهد ، با هزینه خودم برایش ستاد انتخاباتی در مرکز شهر دائر می کنم و مسئولیت امنیت اعضای ستادش راهم به عهد می گیریم.

حال توپ در زمین مقداد نجف نژاد افتاده است. او که در چهار سال گذشته هیچگونه دفتر ارتباط مردمی در فریدونکنار نداشته است،کم تر مصاحبه ای هم با رسانه های بومی داشته و گاه بهانه هم می آورد که قبلا سئوال ها را بنویسید و برایم ارسال کنید. از این جهت نماینده ای است که ما رسانه ای ها او را دوست نداریم،چون از از شفافیت و پاسخگویی می گریزد.

اکنون که هیچ هیچ شهروند فریدونکناری حاضر به باز کردن ستاد انتخاباتی برای نجف نژاد نیست،آیا او به پیشنهاد رییس شورای شهر فریدون کنار اقبال نشان خواهد داد؟!

پیش بینی ما این است:خیر!


  • جمعه 18 فروردين 1391-0:0

    عزیزان من
    خودم خواستم در فریدونکنار دفتر مقداد باز کنم مغازه دارها میگفتند ما به مقداد علاقمندیم اما مغازه ما امنیتش را از دست میدهد
    واقعا برای فرهنگ مردم فریدونکنار متاسفم
    یکبار هم برای تبلیغات ما را در فریدونکنار دنبال کردند
    ضعفی ها . بالاخره دکتر مقداد نجفنژاد با همت شما مردم فریدونکنار و بابلسر و کله بست و بهنمیر به بهارستان رفت

    • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

      خیر چون وی مردی شدیدا مردی خشک وخودخواه است

      • دوشنبه 8 اسفند 1390-0:0

        نقی جان بد صوتی دادی ، مگر فریدون کنار چه خبر است که آقای نانوا تامین امنیت این شهر را به عهده می خواهد بگیرد پس فرماندار ............؟در مورد دوغی کلایی هم یک بی طرف برود نرسیده به سینما میوه فروشی فامیلش سوال کنید چه گفتند به او. اما حالا که رسانه ها رسوا کردن این گونه رفتارها رو پیغام می دهند ، پس حتماً یک خبری هست تو اون شهر

        • دوشنبه 8 اسفند 1390-0:0

          آقای نانواکناری در جلسه ای که در مسجد جامع باقرتنگه برگذار شده بود به صراحت هر چه تمام اعلام کردند که :هرگونه بداخلاقی سیاسی در انتخابات مجلس را به شدت محکوم میکنم و گفتن که هرکس میخواهد در فریدونکنار ستاد برپا کند ما علاوه بر تامین امنیت همکاری صمیمانه نیز باهاش میکنیم.
          در مورد آقای دوغیکلا بایذ گفت که ستاد ایشان هم اکنون در بهترین و پربازدید ترین جای فریدونکنار دائره

          • دوشنبه 8 اسفند 1390-0:0

            قابل توجه آقا يا خانم"مهمان"دفترجناب دكترعليزاده دوغيكلايي قبل ازانتشاراين خبردرنزديكي ميدان ماهي شهرفريدون كناردايراست.

            • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

              ضمن تشکر از سردبیر محترم مازند نومه، اگرچه قلم سردبیر محترم کمی تغییر کرده البته از نوع نگارش عرض می کنم !
              اما من هم به مانند دیگر کاربران بایستی مواردی را یاد آور بشوم و آن اینکه نجف نژاد در انتخابات قبل حدود 2500 رای از حوضه شهرستان فریدون کنار کسب نمود که تا کنون با اجرایی نمودن بودجه ، حال ملی یا استانی ، توانسته است بیش از 27 میلیارد تومان به این شهر تزریق کند . اگر فرهاد برادران و همکارانش با توجه به این که امروز شانه به شانه نانوا کناری قدم می زنند و برایش تبلیغات می کنند و یک چنین پیشنهادی هم به مقداد می دهند ،به عبارتی شرمندگی آن پولهایی را دارد که به واسطه ارتباطات نجف نژاد ار بابت حضور او در کمسیون برنامه و بودجه به شهر وارد شده و به گوش مردم نرسید و تبلغ آن برای خودشان بوده است ( اشاره به سی دی عملکرد مقداد و سکوت مسئولین در مقابل ادعای وی )
              فراموش نشود نانوا کناری خود به میدان نیامده بلکه به میدان آورده شده است زیرا کسانی که باعث شده اند او وارد میدان شود از مهره های سوخته مرحوم مجد آرا هستند که پس از مرگ وی ماهیت اصلی خودشان را نشان دادند .( ریز نمی شوم مردم این شهرستان خود بهتر می دانند )
              اما در خصوص تبلیغات به گفته نگارنده بالا گیریم مقداد قصد مظلوم نمایی دارد ، دوغی کلایی را چه بایستی گفت!؟؟ او که قصد مظلوم نمایی ندارد ؟ نماینده دوغی کلایی در آخرین جلسه فرمانداری به طور شفاف به رئیس ستاد نانوا کناری گفت : در این شهر امنیتی برای تبلیغات نداریم و اشاره کرد به بنری که در حضورش طرفداران نانوا پایین آوردند و گفتند دیگر این اطراف شما را نبینیم !( او هم قصد مظلوم نمایی دار؟)
              تفصیر بالا از بعضی موارد شبیه به انتقاد است و در بخش نداشتن دفتر مردمی در فریدون کنار جای بحث و صحبت دارد که امید وار بودیم شورای شهر در این چهار سال به مانند الان پا پیش می گذاشت و امنیت دفتر را برقرار می کرد.
              و یک یاد اوری ، سو استفاده از تصاویر شهیدان و سرداران در انتخابات به نظر شخصی بنده کناه است و متاسفانه آقای نانوا یا از سردار بزرگ شهید بصیر استفاده می کند یا از مرحوم مجد آرا!!
              در آخر این که مگر قرار گرفتن پوستر های چند متری و عکسهای آنچنانی خلاف قانون انتخابات نیست؟ که نویسنده به این مسئله ضمن عدم توجه به آن با آب و تاب از بود یا نبود برای این افراد سخن می گوید؟ اگر چه سکوت فرمانداران خود به قول یکی از دوستان نشانه ضعف آنان است اما کار خلاف خلاف است .
              در آخر مطمئنا با توجه به عملکرد مقداد در شهرستان فریدون کنار و نیز خفقان حاکم توسط یک عده معلوم الحال و زدن انگ وطن فروش برای هرکس که از مقداد به نیکی سخن بگوید در فریدون کنار و از همه مهمتر نظر کارشناسان نزدیک به اتاق فکر آقای نانوا کناری انتخابشان و چیدمان همراهش اشتباه بوده است .
              با تشکر از سردبیر که قبول زحمت فرمودند

              • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                آقای سردبیر عالی بود.ناز قلمت.من همین حرفها ته دلم بود اما نمی توانستم بیان کنم.مطلبت را امروز پرینت گرفتم و به چند نفر نشان دادم تا بخوانند.حق با شماست.نانوا مشاوران خوبی ندارد و فقط پوستر وصل کن و بروشور پخش کن متعصب دورش را گرفته اند.مقداد این وسط از آب گل آلود ماهی میگیر.

                • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                  مثل همیشه نقد کامل و جامع و شفاف و جسورانه ای را از مازندنوم.ه خواندم.لاذت بردم.آقای نانوا اگر میخواهی رای بگیری ببین مازندنومه چی میگه.دمتون گرم بچه ها

                  • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                    man taajob mikonam az harfe shoma k sardar ba hoozore asatide daneshgah mazandaran v moshaverehaye aali va khoob az paytakht va aksare ostanha va heyate elmiye daneshgahe mazandaran chetor moshaverhaye zaeif darad ? ....

                    • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                      عجب دنيايي شده است براحتي اب خوردن دروغ ميگويند و ميگوييد
                      حكايت دزد هم ميگويد دزد را بگيريد است

                      • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                        این مطلب خیلی آبکی بود.
                        در حد یک گزارش مطبوعاتی نبود.
                        حالت رپرتاژ آگهی داشت.
                        انتظار حرفه ای بودن بیشتری از مطالب شما میرود.

                        • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                          اقای نجف نژاد تلاش زیادی کردند تا در فریدونکنار دفتر باز کنند اما تمامی خانواده هایی که در دوران گذشته در شهر فریدونکنار او را حمایت می کردند پیشنهاد وی را قبول نکردند و بعد از منتفی شدن ایجاد دفتر در فریدونکنار از حربه مظلوم نمایی استفاده کرده اند بدین منظور که فریدونکناری ها به ما اجازه دایر کردن دفتر انتخاباتی را ندادند
                          اما این موضوع را ملت بدانند طبق گفته اقای برادران: مقداد می تواند به راحتی در فریدونکنار دفتر باز کند...

                          • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                            با سلام به مازند نومه و سردبیر:
                            1.درمورد اینکه گفتین "از اقبال بلند نجف نژاد، رقیب نظامی او چندان وزن انتخاباتی ندارد "میشه توضیح بدین چطوری فهمیدین که رقیب آقای مقداد وزن انتخاباتی ندارد؟واینکه گفتین رقیب نظامی اگر قرار به نظامی بودن باشه که هردونامز نظامی و پاسدار هستن و سوم اینکه اقبال بلند مقداد یعنی چی؟
                            2.در مورد اینکه اعضای شورای شهر گفتن که اگر ناواکناری بیاد بودجه ها میره فریدونکار باید گفت:برای مابابلسری ها مثل روز روشنه که اعضای شورای شهر و مسولینی که از مقداد حمایت میکنن از این ناراحت هستن که اگه مقداد رای نیاره پست و مقام و صندلی خود را از دست خواهن داد.اونا دغدغه ی مردمو ندارن بلکه دغدغه ی بقای خودشونو دارند که ماهمه این مطلبو از بریم
                            3.آیا واقعا وضیت بابلسر باید این میبود رتبه ی اول نرخ بیکاری در استان و از نظر ناهنجاری اجتماعی در رتبه ی اول میباشد آقای نجف نژاد در طول این 12 سال چه کردن که بابلسر شاهد این بحرانه؟
                            ودر پایان مابه نماینده ایی رای خواهیم داد که دغدغهی مردم و کار و خدمت برای مردم و داشته باشه حال فرقی نداره از بابلسر باشه یا از فریدونکنار.

                            • محمد از فریدونکنارپاسخ به این دیدگاه 0 1
                              يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                              با سلام.
                              مقداد به جز این دوره در تمام ادوار گذشته انتخابات در فریدونکنار ستاد انتخاباتی داشته و این رزومه به خوبی نشان دهنده ی اینه که ایشون خودشون تمایل به افتتاح ستاد در فریدونکنار ندارند و صحبت های اقای برداران کاملا به حق است و این مظلوم نمایی ها تنها بهانه مقداد است.در مورد رای نفی مردم بابلسر هم این شیوه تنها توسط مقداد صورت میگیرد و هیچ یک از نمایندگان فریدونکناری بین فریدونکنار و بابلسر ارجیعتی قرار نداند

                              • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                                کی گفت مجبوریم فقط به یه نفر رای بدهیم آقای بابلسری

                                • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                                  واقعا" همین طور است که در مطلب بالا آمده است.در قائمشهر 18 کاندیدا هستند و اینجا فقط سه تا.ما مجبوریم به یکی رای بدهیم دیگر.

                                  • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

                                    جانا سخن از زبان ما می گویی


                                    ©2013 APG.ir