تعداد بازدید: 2519

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 7 اسفند 1390-7:38

دوباره اعتماد کنید-یوسف نژاد

نماینده مردم ساری گفت:وضع قانون مناسب اهميتش از مسجد و مدرسه ساختن كمتر نيست/بسياري از قوانين ما در حوزه ثبت و تجارت 75 سال است كه اجرا مي شود/دو كرسي نمايندگی مردم ساري،هم مي تواند فعال باشد و هم مي تواند ساكت و آرام بوده و صدايي از آن بلند نشود/به دنبال چهره های جدید نباشید،چون تا با اصول آشنا شوند چهارسال فرصت نمايندگي به پايان مي رسد/جزو پنج نفر اول مجلس در قانون نويسي بوده ام.


مازندنومه،محمد اسماعيل بخشي سوركي: علي اصغر يوسف نژاد شامگاه شنبه با حضور در مسجد محمد رسول الله (ص) ساري در جمع مردم اظهار داشت: وضع قانون مثبت و خوب در حكم صدقه جاريه است.

وي با اشاره به اهميت حضور نماينده به عنوان وكيل مردم در مجلس شوراي اسلامي افزود:نماينده مردم بايد جامع و عصاره فضايل فكري يك ملت باشد.

نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس گقت: در نظام اداري و ساختاري مشكلات فراواني به لحاظ قانون گذاري وجود دارد كه بايد با تصويب قوانين مناسب پيامدهاي موثرش به اثبات برسد.

وي با بيان اينكه قانون مانند گردش خون در بدن انسان است تصريح كرد: قانون نويسي بايد جهتي مردم گرايانه و در راستاي تسهيل امور مردم داشته باشد.

سخنگوي كميسيون صنعت، معدن و تجارت ابراز داشت: امروز وضع قانون مناسب اهميتش از مسجد و مدرسه ساختن كمتر نيست و به نوعي تصويب قانون صحيح خير و بركاتش به عنوان صدقه جاريه در پرونده انسان ثبت مي شود .

*قوانین 75 ساله!

وي گفت: وضع قانون در حال حاضر نه تنها براي مردم زمان حال بلكه شايد براي نسل آينده نيز بسيار موثر است چرا كه اكنون بسياري از قوانين ما در حوزه ثبت و تجارت 75 سال است كه در جامعه اجرا مي شود.

يوسف نژاد با بيان اينكه نماينده بايد به عنوان وكيل مردم اظهار نظر كند ، افزود:نماينده بايد نگراني ، مشكلات و مسايل مردم را به گوش مسئولان برساند و در مرتفع ساختن آن تلاش كند.

نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس ابراز داشت: نقش اساسي و اصلي بر دوش مردم است كه بايد با هوشياري و مشاركت خود در صحنه تصميم گيري سياسي كشور ، نقش موثر و پررنگي را ايفا كنند.

*فعال یا خاموش؟!

وي ادامه داد: دو كرسي نمايندگي در مجلس به نام مردم ساري است كه هم مي تواند فعال باشد و هم مي تواند ساكت و آرام بوده و صدايي از آن بلند نشود.

يوسف نژاد تصميم گيري در خصوص اين دو امر را بر عهده مردم دانست و تصريح كرد: اين مردم هستند كه با انتخاب صحيح و راي خود مي توانند كرسي نمايندگي و در واقع صداي خود را در مجلس بلند و رسا كنند.

سخنگوي كميسيون صنعت،معدن و تجارت ابراز داشت:مجلس جايگاه بسيار رفيعي در نظام اسلامي ما دارد چرا كه تجميع افكار منتخب ملت است.

وي با بيان اينكه در بسياري از مواقع دولت ها در هنگام ترميم و يا تشكيل كابينه وزير خود را از مجلس انتخاب مي كنند افزود: اين امر نشان دهنده اهميت جايگاه مجلس و نقش موثر نمايندگان مردم است.

نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس ابراز داشت:هم به لحاظ فردي و هم به لحاظ جمعي مجلس تجميع افكار و ايده هاي مردم شهرهاي مختلف است كه در آن بروز كرده است.

وي با اشاره به اينكه گاهي مشاهده مي شود برخي افراد به سادگي راي خود را در اختيار ديگران قرار مي دهند افزود:مردم بايد با حساسيت،دقت ،تحقيق و بررسي ميداني و با توجه به در نظر گرفتن مقتضيات زماني و مكاني انتخاب خود را در راستاي مناسبي به كار گيرند.

*اعتماد به باتجربه ها

يوسف نژاد ادامه داد:اينكه هر بار تصميم بگيريم دو فرد مستقلي را براي مجلس انتخاب كنيم شايد به نوعي هدر رفت فرصت هاست چرا كه تا يك نماينده اي كه به او اعتماد كرده ايم با اصول و زير و بم هاي مجلس و كميسيون ها آشنا شود چهار سال فرصت نمايندگي اش به اتمام مي رسد.

وي تصريح كرد: درست است كه ممكن است در اين مدت چهار سال نقاط صعفي وجود داشته باشد اما اگر بخواهيم دوباره به شخص ديگري اعتماد كنيم بايد از نو روي فرد ديگر سرمايه گذاري كرد كه اونيز تا با اصول آشنا شود چهارسال فرصت نمايندگي اش به پايان مي رسد.

وي ادامه داد: اين هم به نوعي يكي از نواقص شهرهاي درجه دوم است زيرا هر بار كه نماينده اندوخته اي كسب مي كند و با مسايل آشنا مي شود مردم دوباره راي خود را عوض مي كنند.

يوسف نژاد تاكيد كرد: اگر مردم فرصت دهند نماينده توفيقش بيشتر خواهد شد چرا كه ديگر از صفر شروع نخواهد كرد.

*جزو 5 نفر اول بودم

عضو مجمع نمايندگان مازندران بيان كرد: با تمام تلاش خود صادقانه از حقوق مردم شهر خود دفاع كردم و اكنون با افتخار اعلام مي كنم كه جزو پنج نفر اول مجلس در بحث قانون نويسي بوده ام.

سخنگوي كميسيون صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اينكه در سال 64 كه با 26 سال سن به عنوان شهردار ساري انتخاب شدم تجربه چنداني نداشتم افزود:آن دوران حتما كارهاي ضعيفم بسيار بيشتر از كارهاي قوي بوده است اما اكنون با تجربه اي 30 ساله در مديريت كشور بايد بگويم كه تراز نمايندگان مازندران در مجلس را بالا برده ام.

وي با بيان اينكه اگر نماينده ملتزم به وعده هاي خود باشد مي تواند در مجلس اثرگذار باشد گفت:در صورتي كه نماينده بتواند چنين امري را محقق كند، باعث افزايش شان و رتبه مردم خواهد شد.

يوسف نژاد اظهار داشت:مجلس تنها نهادي است كه مافوق ندارد و تنها اين شهامت ابراز وجود نمايندگان است كه به اعتبار آنها در مجلس خواهد افزود.


  • ساروی زادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

    من در تهران هستم و اگر بتوانم به ساری می آیم تا بار دیگر استاد یوسف نژاد را زوانه مجلس کنم.مردی که همه با اقتدار و سواد و آگاهی او اعتقاد دارند و در مجلسی که اقلیت است حرف او خریدار دارد.درود براین مرد بزرگ.مردم آگاهانه رای دهید

    • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

      ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان .اقای یوسف نژاد از اعتماد مردم شریف ساری حداکثر سو ء استفاده را کردی وتاسیسات احداثی جدید را به نام ساری در اطراف سورک مستقر کردی وباخریدن زمینها به قیمت مفت دنبال شهرستان شدن سورک رفتی ومردم ساری را ساده فرض کردی حالا وقت انتخابات گریه زاری میکنی (دخانیات ساری در سورک وسایپا ساری در گهرباران) راستی شما که حداکثر 200 میلیون حقوق 4سال نمایندگی گرفتید این همه هزینه میلیاردی را از کجا اوردی؟ جواب این سوال را در همین سایت بگذار اگر منطقی باشد ما هم به شما رای خواهیم داد!!!!!ازقدیم گفتند :شال دست پوسکلاه ندنه

      • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

        سعی کنید جناهی عمل نکنید ازهمه کاندیدا بنویسیداینجوری که یک عده سیاست بازهای مثل شما درپیش گرفتن ساری آباد نمی شود

        • كيوان قائم مقامي قاديكلائيپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

          دكتردوستت داريم انشاءا...بازهم دربهارستان شما را مي بينيم
          ازدانشجويان دانشگاه ازاداسلامي قائم شهرمقيم تهران


          ©2013 APG.ir