تعداد بازدید: 1970

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 7 اسفند 1390-21:13

بامداد اقتدار

میکروفن کرسی سید رمضان شجاعی در مجلس شورای اسلامی؛ هرگاه که روشن می شود؛ برای دیگر اهالی بهارستان جریان ساز است و فرزند ساری این مدعا را به اثبات رساند که می توان نماینده مقتدر مازندرانی ها و 75 میلیون ایرانی شایسته بود.


مازندنومه،یادداشت ارسالی کاربران:نمایندگان مجلس در برخی شهرهای کشور، فراتر از حوزه انتخابیه خود، برای طیف وسیعی از مردم ایران اسلامی ، نام آشنایند و حضورشان در بهارستان و تصمیم گیری های خانه ملت بسیار پررنگ است.

برخی از این نمایندگان مقتدر و تاثیرگذار، در هدایت جریان مجلس، تغییر معادلات و همسوکردن سایر نمایندگان با اهداف و برنامه های شان نقش موثری ایفا می کنند.

نطق ها، مصاحبه ها و دیدگاه های این نمایندگان در صحن علنی و غیرعلنی مجلس همواره مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار می گیرد و در تایید و یا رد مصوبات جایگاه برجسته ای دارد.

استان مازندران از وجود چنین نمایندگانی کمتر بهره برده است و وکلای مردم این دیار در بهارستان تنها در برخی حوزه های انتخابیه توانسته اند، از مولفه های ذکر شده بهره مند باشند.

 یکی از نمایندگان شاخص و رسانه ای که در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی توانست، توجه افکار عمومی را به خود معطوف سازد و در قامت نماینده ای جریان ساز ظاهر شود،سید رمضان شجاعی-نماینده مردم ساری-است.

نماینده ای که به مدد مدیریت در عرصه رسانه ملی و شبکه استانی مازندران، با ابعاد مختلف توانمندی ها و ضعف های حوزه انتخابیه و استانش آشناست و توانست به رغم جوان بودن،شرایط شکوفایی استعدادهای بسیاری را در صدا و سیمای مرکز مازندران فراهم کند.

شبکه استانی مازندران در دوران مدیریت شجاعی از بیشترین حجم مخاطبان برخوردار بود و به رسانه ای برای فعالیت جوانان، هنرمندان و فرهیختگان مبدل شد.

مدیر خیابان جام جم ساری، از رسانه مکتوب هم غافل نبود و برای حضور موثر در عرصه مطبوعات، امتیاز نشریه ای به نام همولایتی را نیز دریافت کرد.

همولایتی یکی از موفق ترین نشریات استان محسوب می شود و نوشته ها و نقدهایش همواره مورد توجه مدیران و مخاطبان قرار دارد.

شجاعی که به دلیل ارتباط و تعامل نزدیک با مرحوم کردان ، تجربه های مدیریتی بسیاری از وی آموخته بود، تصمیم گرفت پس از مدیریت در رسانه ملی داشته هایش را در ابعاد ملی ظهور و بروز دهد و پس از کسب مدارج علمی بالاتر بخت خود را برای ورود به مجلس بیازماید.

شجاعی با شناختی که از مرکز استان داشت وارد کارزار انتخابات شد و ساروی ها نیز که از توان مدیریتی و ارتباطی وی آگاه بودند، ترجیح دادند تا نماینده ای را راهی پایتخت کنند که از شاخصه های لازم برای تکیه زدن بر کرسی مجلس برخوردار است.

ارتباطی صمیمی با علی لاریجانی دیگر مولفه ای بود که شجاعی برای فعالیت در مجلس از آن بهره مند برد و قدرت چانه زنی وی را ارتقا بخشید . بهترین و شایسته ترین کمیسیونی که دکتر شجاعی می توانست در آن عرض اندام کند، کمیسیون فرهنگی مجلس بود . کمیسیونی که متاسفانه نمایندگان استان در سال های مختلف از آن غفلت کردند.

شجاعی که سال های متمادی مدیریت و فعالیت در رسانه و عرصه فرهنگ هنر را در چنته داشت، در کمیسیون فرهنگی خوب درخشید و سخنگو و نایب رییس این کمیسیون شد.

رسانه های کشور نیز به دلیل وجود چنین نماینده ای که در ردیف اهالی رسانه قرار می گیرد، همواره برای دیدگاهها و نگاه کارشناسانه نماینده مردم ساری، ارزش و اعتبار ویژه ای قایل بوده اند.

سید رمضان شجاعی به دلیل مدیریت در هیئت ورزش های همگانی استان مازندران، از رونق ورزش این دیار نیز غافل نبود و فعالیتش در این عرصه نیز پررنگ بود.

وی برای چرخش چرخ صنعت در مرکز استان و ایجاد بسترهای لازم برای جلب توجه دولت به رفع مشکلات و موانع توسعه شهرستان ساری تلاش گسترده ای داشت.

دکتر شجاعی که به نقش رسانه در ایجاد جایگاه قدرتمند و تاثیرگذار در مجلس واقف بود، تصمیم گرفت روزنامه ای سراسری را به نام بامداد در پایتخت منتشر کند.

بامداد توانست نماینده مردم ساری را به مرد مازندرانی شماره یک رسانه ای بهارستان مبدل کند و بر ابهت شجاعی در مجلس بیفزاید.

حال میکروفن کرسی شجاعی در مجلس شورای اسلامی؛ هرگاه که روشن می شود؛ برای دیگر اهالی بهارستان جریان ساز است و فرزند ساری این مدعا را به اثبات رساند که می توان نماینده مقتدر مازندرانی ها و 75 میلیون ایرانی شایسته بود.



©2013 APG.ir