تعداد بازدید: 2605

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 9 اسفند 1390-4:2

اصلاح طلب خط رهبری/اگر کاندیدا نبودم به یوسف نژاد رای می دادم

نماینده سمنان برای یوسف نژاد آمد؛ساری شهر دوم کواکبیان است/بیکاری، تورم و بسیاری موضوعات دیگر به خاطر به کار نگرفتن تفکر اصلاح طلبی است/اوایل انقلاب،اوضاع بهتر بود/در اتفاقات سال 88 در انتخابات تقلب نشده اما تخلف شده است/ اگر رای ندهید گوشت می شود کیلویی 40 هزار تومان!/احمدی نژاد اشتباه کرد که گفت مجلس در راس امور نیست/یارانه پیشکش، حقوق مردم را پرداخت کنید.


مازندنومه،کلثوم فلاحي:علی اصغر یوسف نژاد در همایش انتخاباتی خود در مسجد شکوهی راهبند ساری که با حضور مصطفی کواکبیان-نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی-برگزار شد ، اظهار داشت:ساری شهر دوم کواکبیان است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود:انتخابات را امر دوسویه ای می دانیم که هم حق مردم و هم به عنوان مشارکت عمومی و مردم سالاری دینی ، یک تکلیف است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح طلب خط رهبری هستم، تصریح کرد:هدف خط امام و رهبری هم چیزی جز حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی نیست.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حذف تفکر و اندیشه اصلاح طلبی در نظام اداری و سازمانی ، هزینه های زیادی به وجود آورده ، بیان داشت:این هزینه ها در بیکاری، تورم و بسیاری موضوعات دیگر به خاطر به کار نگرفتن تفکر اصلاح طلبی است.

وی متذکر شد: حذف این شیوه فکری با ارزش در کنار اصولگرایی می تواند به عنوان دو بال ابراز وجود و بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

یوسف نژاد با بیان اینکه تاکید رهبری بر حضور در انتخابات است ،گفت: این همان چیزی است که مد نظر ما است.

*اوایل انقلاب ، اوضاع خیلی بهتر بود

مصطفی کواکبیان در این مراسم اظهار داشت:امانت خدمت به مردم ، مربوط به ملت است و ارث پدری هیچکس نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اوایل انقلاب ، اوضاع خیلی بهتر بود و کسانی که شایستگی داشتند ،‌موقعیت ها را به یکدیگر تعارف کرده و سعی می کردند نام خود را مطرح نکنند،بیان داشت:اما الان واسطه می فرستند تا اسم شان زودتر مطرح شود.

کواکبیان ادامه داد:‌خیلی ها به ما گفتند نیایید، اما معتقدیم برای عدالت ورزی باید به صحنه آمد.

وی افزود: درست است که شورای نگهبان صلاحیت نامزدها را بررسی می کند، اما این مردم هستند که افراد را انتخاب می کنند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتخابات هدیه خون شهدا است که مردم سالاری به معنای واقعی است ، تصریح کرد:شاید اشکالاتی هم باشد کما اینکه در اتفاقات سال 88 اعلام کردم در انتخابات تقلب نشده اما تخلف شده است.

وی با بیان اینکه نمی شود در اتاق در بسته برای مردم تصمیم گرفت، ادامه داد:12 اسفند ، نخستین انتخابات پس از حوادث سال 88 است و توجه دنیا با ما است که در این انتخابات چگونه برخورد می کنیم.

کواکبیان با اشاره به اینکه مخالف بودم که انتخابات شوراها برگزار نشود، گفت: چراکه مردم به چهار سال حضور شوراها رای داده بودند اما در مجلس به حد نصاب نرسیدیم.

نماینده سمنان خاطرنشان کرد: برای افزایش ضریب امنیت ملی ، حضور مردم در پای صندوق های رای معنادار است.

وی با تاکید بر اینکه باید مجلس کارآمدی داشته باشیم ، ادامه داد:نمایندگانی می خواهیم که مهمترین هدف آنها احیای پایگاه مجلس باشد.

وی با بیان اینکه طبق تاکیدات رهبری، مجلس در راس امور است، بیان داشت:وقتی امام می فرماید مجلس در راس امور است یعنی قانون و ملت در راس امور هستند.

این نماینده تصریح کرد:استناد احمدی نژاد این است که نماینده 20 هزار رای می آورد و رئیس جمهور 20 میلیون ، این چه استدلالی است؟

کواکبیان با اشاره به اینکه نمایندگان باید جلوی تخلف از قانون را بگیرند، ادامه داد: بسیاری از قوانین را تصویب می کنیم اما اجرا نمی شود.

وی با بیان اینکه منشا بسیاری از مشکلات اجتماعی ، بیکاری است ، اضافه کرد:دولت 18 هزار میلیارد تومان به صنعت بدهکار است و پرداخت نمی کند و صنعت هم به بانک ها مقروض است.

کواکبیان با اشاره به اینکه آمار 2 میلیون و 500 هزار شغل از کجا آمده،متذکر شد:در سمنان اعلام کردند بیش از 14 هزار شغل ایجاد شده ، من گفتم لیست این افراد را به من بدهید، پاسخ دادند «ما این طور حساب نمی کنیم، هر واحد مسکن مهر یعنی یک اشتغال»؛ این روش درست نیست ، اینگونه ایجاد اشتغال را همه بلد هستند، شغل باید پایدار باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنا بود دولت قانون هدفمندی یارانه ها را طی پنج سال اجرا کند، اظهار داشت:اگر قانون اجرا می شد ، وضع مردم خیلی مناسب تر بود.

کواکبیان،یادآور شد:‌مجلس نباید فقط به این دل خوش باشد که کبوتر حرم است و نامش در راس امور است و کاری نکند.

وی با بیان اینکه با دولت دشمنی و پدرکشتگی نداریم ، تصریح کرد: ما می گوییم حقوق ملت باید پرداخت شود.

نماینده مردم سمنان با اشاره به اینکه یارانه پیشکش، حقوق مردم را پرداخت کنند،بیان داشت:این گونه نباشد که دولت مثل کمیته امداد صدقه بدهد.

کواکبیان با اشاره به اینکه نمایندگانی را انتخاب کنیم که برای خودشان جیب ندوخته باشند،گفت:وکیل الدوله انتخاب نکنیم.

وی با بیان اینکه یوسف نژاد از وزنه های مجلس هشتم است ، ادامه داد:‌کمتر برنامه ای بود که یوسف نژاد صاحب نظر نباشد.

*از لابه لای اظهارات کواکبیان

-فردی در سمنان با لهجه سمنانی به من گفت: «آقا مصطفی با گوشت کیلو 20 هزار تومن مگه رای هم می دن؟».‌به این فرد گفتم اگر رای ندهید گوشت می شود کیلویی 40 هزار تومان، مگر وضع بهتر می شود؟

- احمدی نژاد اشتباه کرد که گفت مجلس در راس امور نیست،مجلس در راس امور است به شرطی که این امام زاده ، حرمت خودش را حفظ کند.

- هر دقیقه مجلس ، 15 میلیون تومان هزینه دارد ،حالا صبح تا غروب قانون تصویب کنید که دولت اجرا نکند.

- واقعا در برهه حساسی قرار داریم ، ما را تهدید و تحریم کرده اند که فقط تحریم نفتی نیست ، بانک مرکزی را تحریم کرده اند و ما نمی توانیم در معاملات برویم و گونی گونی دلار بیاوریم.

- احمدی نژاد برای طرح بودجه به مجلس آمده بود که من تذکر دادم رئیس جمهور هم با تاخیر آمده و هم انتخابات در پیش است،‌احمدی نژاد گفت سر و صدای کواکبیان را شنیدم، من و آقا مصطفی دوست هستیم، خبرنگاری از من پرسید «شما دوست هستید و ما خبر نداریم» پاسخ دادم احمدی نژاد گفت ، من که این را تایید نکردم.

-اگر کاندیدا نبودم ، در ساری به یوسف نژاد رای می دادم.

-‌از همین الان شناسنامه ها را آماده کنید تا روز 12 اسفند گم نشود.


  • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

    آفرین بر کواکبیان شجاع .بهتر است به فهرست حزب مردمسالاری رای بدهیم که آدمهای خوشفکری دارد.روحی و یوسف نژاد خوبند.

    • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

      شرافت و راستی را به تمسخر تا کی؟

      • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

        تازه به فکر حقوق ملت افتادید!!!!
        پس اون 16 سال نبودید

        • همولایتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

          آقای دودانگه
          خدا پدر آقای کواکبیان را بیامورزد که مثل هم خطهای شما نیست که مردم مازندران را لایق سرمایه گذاری نمی دانند . حداقل جند نفر در کارخانه برادران کواکبیان نان می خورند.

          • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

            درود بر اصغر یوسف نژاد،نماینده پاکدست و بی ادعا و اهل عمل.موفق باشید

            • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

              کواکبیان فهمیده یوسف نژاد چجه نیروی فکری و اعل عمل و طرح و برنامه است،حیف است ما سارویها متوجه نشویم

              • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                اقای کواکبیان از کارخانه ات در شهرک صنعتی ساری چه خبر ؟


                ©2013 APG.ir