تعداد بازدید: 2829

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 9 اسفند 1390-4:2

شب اصلاح طلبان/یوسف نژاد اهل مماشات نیست

نریمان و یوسف نژاد کنار هم؛يكي از صداهاي آشناي راديو مجلس،صداي يوسف نژاد است/مجلس به یوسف نژاد اعتماد كامل دارد/ دولت اگر بخواهد مسئله ای را جا بیندازد به یوسف نژاد مراجعه می کند/قالیباف و شهرداران کلان شهرها بارها از یوسف نژاد قدردانی کرده اند/شما امضاي يوسف نژاد را زیر طرح سئوال از رییس حمهوری مشاهده مي كنيد.


مازندنومه،محمد اسماعيل بخشي سوركي:علي اصغر يوسف نژاد شامگاه دوشنبه در جمع پرشور مردم و جوانان در ستاد انتخاباتي خود ضمن تشكر از شور و شوق و حمايت مردم اظهار داشت: اين ابراز وجود در صحنه مردم سالاري و مشاركت در بالاترين نوع تصميم گيري كشور قابل ستايش است.

 وي با خيرمقدم به مهندس نريمان نماينده فعلي شهرستان بابل در مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: مجلس نهم از فقدان حضور چنين شخصيتي رنج خواهد برد چرا كه وي يكي از بزرگان مجلس است كه در مقاطع حساس تصميم گيري وارد مي شود.

 نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس با بيان اينكه بنده در زماني كه مسئوليت هاي مختلف در استان و در كشور داشتم از نظر مهندس نريمان استفاده مي كردم افزود:اميدواريم كه مصلحتي كه خداوند براي ايشان در نظر گرفته اند ذخيره قيامت و آخرت ايشان باشد.

*اصلاح طلب و اصولگرا به یوسف نژاد رای دهند

 محسن نريمان-نماينده فعلي مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي- در ستاد انتخاباتي يوسف نژاد اظهار داشت:نماينده اي مي تواند در مورد طرح ها و لوايح در مجلس اظهار نظر كند كه مسايل را بشناسد و از تخصص كافي برخوردار باشد در غير اين صورت رسوا خواهد شد.

 وي با اشاره به اينكه يوسف نژاد در اكثر طرح ها و لوايح مجلس اظهار نظر مي كند افزود: اگر راديو مجلس را گوش دهيد يكي از صداهاي آشنا، صداي دكتر يوسف نژاد است.

نایب رییس كميسيون عمران مجلس ابراز داشت:وي در اغلب مواردي كه نظر خود را بيان مي كند نظر مجلس را هم با خود همراه مي كند و اين نشان دهنده اوج توانمندي ايشان است.

 نريمان گفت: ورود به كميسيون تلفيق و اصل 44 منوط به جلب نظر مساعد نمايندگان مجلس است و اينكه مجلس اصولگرا به نماينده اي از اقليت براي عضو شدن در اين كميسيون ها اعتماد كرده و راي مثبت مي دهد نشان دهنده تخصص ، مهارت و دانش دكتر يوسف نژاد است.

 وي با اشاره به اينكه بسياري از نمايندگان در دوره هاي قبل حضور داشتند كه تنها در يك يا دو سال متوالي عضو كميسيون تلفيق بوده اند خاطر نشان كرد : دكتر يوسف نژاد چندين سال متوالي است كه عضو اين كميسيون است و مجلس در اين خصوص به وي اعتماد كامل دارد.

نريمان با بيان اينكه نمايندگان مجلس سعي مي كنند بهترين اعضاي خود را براي كميسيون تلفيق انتخاب كنند افزود:من خود شاهد بودم كه وزرا و معاونين وزرا در معاونت راهبردي ريیس جمهور اگر مي خواستند مطلبي را جا بيندازند يا اگر احساس مي كردند نظر دكتر يوسف نژاد در خصوص مسئله اي كه در كميسيون تلفيق بايد مطرح شود مخالف است، سعي مي كردند قبل از جلسه علني با وي مذاكره كنند و با ادله كارشناسي،دكتر را متقاعد سازند تا اعتراض نكند چرا كه نقش و راي ايشان در كميسيون تلفيق بسيار تاثير گذار است.

عضو مجمع نمايندگان مازندران ابراز داشت: كميسيون آيين نامه مجلس هم يكي از قوي ترين كميسيون هاي مجلس است كه باز هم عضويت در آن بستگي به نظر نمايندگان مجلس دارد و هر كسي نمي تواند عضو ْآن شود.

وي با بيان اينكه يوسف نژاد در موارد متعدد در اين كميسيون اظهار نظر كرده و توانسته است شاكله كلي مجلس را در موارد خاص تغيير دهد افزود:اينكار باعث شد تا افراد قوي و كارآمد بتوانند بهتر در مجلس اظهار نظر كرده و راي و ايده خود را بيان كنند.

 نائب ريیس كميسيون عمران گفت: فراكسيون مديريت خدمات شهري هم يكي ديگر از حوزه هايي است كه حضور يوسف نژاد در آن بسيار پررنگ است.

وي با بيان اينكه اين فراكسيون بر اساس علاقه نمايندگان در خصوص مسايل شهري شكل مي گيرد افزود:در موارد متعدد بنده شاهد بودم كه دكترقاليباف و بسياري از شهرداران كلان شهرها به علت مواضع مثبت و اصولي دكتر در صحن علني مجلس از وي تشكر كردند.

 نريمان ابراز داشت: بسياري از نمايندگان چون حاضر به پذيرش تبعات سئوال،استيضاح حتي حاضر به تذكر دادن در صحن علني مجلس نيستند و با وزرا و ريئس جمهور مماشات مي كنند اما يوسف نژاد در مقاطع حساس و در موارد متعدد از حقوق مردم دفاع كرده است.

 وي با بيان اينكه در همين مورد اخير بسياري از كساني كه طرح سئوال از ريیس جمهور را امضا كرده بودند از راي خود برگشتند و امضاي خود را پس گرفتند افزود:اما وقتي اين موضوع به صورت جدي براي مطالبه حق مردم و دفاع از برخي مصالح نظام پيگيري شد، شما امضاي يوسف نژاد را ذيل اين طرح مشاهده مي كنيد كه اين نشان دهنده جديت ايشان در مطالبه حق مردم است.

 نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ايجاد يك شهرستان قدرت و كفايت يك نماينده را نشان مي دهد افزود:ممكن است كساني بگويند كه ما نيز در اين امر نقش داشته ايم اما مطمئن باشيد كه اگر پيگيري يوسف نژاد نبود اين طرح به جايي نمي رسيد.

 نائب رئيس كميسيون عمران مجلس ابراز داشت:همين اكنون بودجه شهرستان ساري با اضافه شدن فرمانداري ديگر در مياندرود نشبت به سال قبل افزايش داشته است و در سال آينده نيز اين اعتبار تا ميزان 20 درصد ديگر نيز افزايش خواهد يافت.

 وي گفت:افزايش اعتبارات باعث عمراني و آباداني شهرستان و استان خواهد شد عنوان كرد: جداسازي باعث شده است تا بخش هاي ديگر شهرستان ساري نيز بتواند نفس بكشد.

نريمان با بيان اينكه زماني كه صد هزار راي مردم بابل پشتيبان من بود توانستم ريیس كميسيون عمران مجلس شوم افزود:براي اينكه نماينده ساري بتواند مقتدرانه در مجلس عمل كند نياز به راي قاطع شما دارد كه در نماينده ايجاد قدرت مي كند.

 نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت:زماني كه گرماي دست شما و قدرت راي شما پشتيبان نماينده باشد، نماينده هم راحت تر مي تواند از حقوق مردم شهر و استان خود دفاع كند.

 وي تصريح كرد: دكتر يوسف نژاد شايستگي اين حمايت را دارد و من از مردم ساري چه اصولگرا و چه اصلاح طلب مي خواهم كه اگر به فكر جامعه خود هستند به اين موضوع عميق فكر كنند و با راي قاطع به او باعث تثبت جايگاه شهرستان ساري و مياندرود و همچنين استان مازندران در مجلس شوراي اسلامي شوند.

نريمان با اشاره به اينكه اين تنها پوزيشن نمايندگي نيست كه مي تواند براي مجلس موثر باشد تاكيد كرد: آگاهي، تجربه و تخصص در اين راه لازم است كه در اينصورت اگر سمت نمايندگي هم از فرد برداشته شود مي تواند منشا خدمات خير در جامعه و كشور باشد.


  • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

    کسی که مورد حمایت مهندس نریمان است ، مطمئنن مورد حمایت آحاد ملت خواهد بود . . پس بار دیگر به یوسف نژاد رای خواهیم داد . امیدوارم از حوزه استحفاظی بابل کسی پیدا شود که جای خالی نماینده نام آشنای استان را پر نماید

    • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

      من از بابل به ساری می آیم و به مهندس یوسف نژاد رای میدهم.چون در شهر ما کاندید اصلاح طلب نداریم.درود بر اصلاح طلبان شجاع

      • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

        نریمان از کارخانه سمنان چه خبر؟؟؟؟

        • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

          جای بسی خوشحالیست که مهندس نریمان که گفته میشود نماینده اول استان میباشد از دکتر یوسف نژاد ما حمایت کرده اند . باور بفرمایید بنده به عنوان یک ساروی ، بر خلاف بسیاری از بابلی ها و ساروی ها که با هم مشکل دارند علاقه خاصی به بابلی ها و خصوصا شخص مهندس نریمان دارم و جای ایشان در مجلس آینده واقعا خالیست . در ضمن بابت حمایت مهندس نریمان از شخص دکتر یوسف نژاد مطمئنن نه تنها بنده بلکه بسیاری از ساروی ها از دکتر یوسف نژاد حمایت خواهند کرد . در آخر امیدوارم این همدلی و برادری بابلی ها و ساروی ها ادامه داشته باشد تا این کدورت های پیش آمده از بین برود.انشاالله

          • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

            نریمان نریمان قلب ما صندوق آرای توست
            هر وقت که بیای

            • اتحاد خوبپاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

              آقای مهندس نریمان از رجال مازندران می باشد . همدلی ساری و بابل مبارک

              • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                درود بر امپراتور نریمان
                جای ایشان خالی است در مجلس نهم
                پس جای تجربه کاربلدی تخصص بالا و اقتدار در مجلس خالی است
                هر کجا هست خدا نگهدارش باشد
                ارادتمندش محمودی

                • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                  ما به اصلاح طلبهای خوش فکر محسنی و یوسف نژاد رای می دهیم.دمتون گرم دوستان


                  ©2013 APG.ir