تعداد بازدید: 2271

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 9 اسفند 1390-8:5

الفبا را هم نمی دانند

در جوابیه دفتر سیدرمضان شجاعی به پروژه تخریب یکی از رسانه های دروغ پرداز استانی مطرح شد: تمام  اعتبارات ابتدائا به حساب سازمان مربوطه رفته ، سپس بانظرنمایندگان آن حوزه توزیع می گردد/هرآنچه دراین موضوع صورت گرفته کاملا شفاف و صریح بوده است/ ای کاش دوستان کمی زحمت تحقیق به خود می دادند و با الفبای وظایف نمایندگی آشنائی پیدامی کردند.


مازندنومه:یکی از سایت های مدعی اصولگرایی که دروغ بافی ها و خیال پردازی هایش شهره خاص و عام و نقل محافل خبری استان است و مطالب آن ها بعضا"مایه ی مضحکه و خنده و البته سرافکندگی رسانه های جدی استانی ست،به تازگی و چند روز مانده به روز رای گیری به جای تهییج افکار عمومی و رعایت اخلاقی انتخاباتی، سندی را انتشار داده و (بدون ذکر نام و امضا)به قول خودش علیه نماینده ساری-سیدرمضان شجاعی-افشاگری کرده است.

ما هرچند هیچ وقت این سایت و مدیریت نان به نرخ روزخور آن را جدی نگرفته ایم و آن را زنگ تفریح و مایه مزاح خود و همکاران مان دانسته ایم،لیکن برای تنویر افکار عمومی بارها راجع به اقدامات و مطالب بچگانه و شتاب زده آن ها مطالبی را بازگو کرده بودیم .

این تندروهای شبه اصولگرا در انتخابات جاری به دنبال آن هستند که به هر قیمتی نامزد مورد نظرشان به مجلس برود،ولو با دروغ و تخریب  و اختلاف افکنی و برهم زدن جو انتخاباتی استان و شهرستان باشد.این ها به جای اثبات نامزد خود،در پی تخریب و نفی دیگران برآمده اند،نه فقط در روزهای اخیر ، بلکه از ماه ها پیش به این سو.

این ها خود را به نادانی زده اند و یک بار هم شده به خود نمی گویند که همه این نامزدها تاییدیه شورای نگهبان را دارند و برای نظام فرقی نمی کند کدامیک نماینده شود؛انتخاب اصلح را نظام به مردم واگذار کرده تا فرد/افراد دلخواه شان را انتخاب کنند و رسانه ها که نماینده افکار عمومی هستند،ضمن آزاد بودن تبلیغ برای کاندیداهای مطابق با تفکر و اندیشه خودشان،باید مردم را تهییج به شرکت در انتخابات کنند،نه سنگ اندازی و شبهه افکنی و تخریب نامزدهایی که رقیب نامزد ما محسوب می شود.

در پاسخ به شبهه افکنی اخیر این سایت،جوابیه ای از سوی دفتر سیدرمضان شجاعی-نماینده مردم ساری در مجلس-برای ما ارسال شده است که با اندکی تلخیص در پی آمده است:

 اخیرا این سایت با انتشار مطلبی باعنوان"جمع آوری رأی مردم با پول بیت المال مسلمین/سند" سعی نموده تا چهره ای دیگر از نماینده مردمی شریف ، فهیم وهوشیار که انتخابی آگاهانه داشته اند جلوه دهد که به منظور تنویر افکار عمومی وایضا پاسخ به آن پایگاه خبری ودیگر رسانه های محترمی که که نسبت به انتشارآن مطالب اقدام نموده اند تاطبق قانون مطبوعات در همان رسانه درج گردد؛ مطالبی به استحضار مردم شریف ساری ومیاندرود می رسد.

 روند مراجعه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای دریافت کمک وپیگیری نمایندگان در اجابت تقاضاهای واصله و مراجعات انجام دراین مسئولیت هستند نبوده ؛ بلکه دردوره های قبل و دیگر حوزه ها و برای سایر نمایندگان محترم نیز مرسوم بوده و هست.

 به تحقیق یکی از فعالیت های جاری نماینده ؛ تلاش و پیگیری برای اخذ اعتبارات دربخش های مختلف عمرانی ،کشاورزی،آب وبرق ،ورزشی،مساجد،تکایا و پایگاه های بسیج و... است که این تلاش نه تنها نقطه ضعف نبوده بلکه توانمندی نماینده را در اخذ اعتبارات می رساند.

 لذا به اطلاع دوستان گرامی مخصوصا دست اندرکاران آن پایگاه خبری می رساند:مبلغ 4میلیارد تومان جهت توسعه کشاورزی ؛دومیلیاردتومان جهت آب شرب روستا ئی ، 500 میلیون تومان جهت پروژه پل ولیعصر(عج)ساری و همچنین اعتباراتی در حوزه طرح هادی،راه روستایی ورزش و مساجدوتکایا با تلاش جناب آقای شجاعی صورت گرفته است که مردم شریف این حوزه ازمنافع آن دربخش های مذکور بهره مند شدند.

ذکراین نکته ضروری است که تمام این اعتبارات ابتدائا به حساب سازمان مربوطه رفته ، سپس بانظرنمایندگان آن حوزه توزیع می گردد.

 آنچه که درجذب اعتبارات ونظارت برپخش آن توسط نمایندگان محترم مردم شریف سا ری و میاندرود در مجلس هشتم صورت گرفته است هرگزخارج از وظیفه نمایندگی نبوده ، بلکه کاملا منطبق با وظایف نظارتی نمایندگان است که طبق قانون برگردن آنها نهاده شده است.

 درخاتمه به اطلاع مردم شریف رسانده میشود که هرآنچه دراین موضوع صورت گرفته کاملا شفاف وصریح بوده و هریک از موکلین عزیز اراده نمایند دفترآقای شجاعی مستندات موجود را به رویت ایشان خواهد رساند.

 ای کاش دوستان که غالبا ادعای تقوامحوری و رعایت حلال و حرام را دارند قبل ازانتشار چنان مطالبی ، کمی زحمت تحقیق به خود می دادند و با الفبای وظایف نمایندگی آشنائی پیدامی کردند تا بدین روش ، راحت و روان وصریح قلم بی تقوائی درعرصه مقدس رسانه نمی راندند و منتخب مردم شریف را متهم به سوداگری کردند.


  • پنجشنبه 10 فروردين 1391-0:0

    آقای ... این بودجه نمیشود در طول چهار سال نمایندگی به هر بخش واگذار شود و باید در آخرین ماه نمایندگی ( دوستداران ...) از منافع آن بهره مند شوند.

    • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

      مدیر کل عزل شده تا کی ..قبر و قیامت چی میشه .......دکتر به کوری چشم دشمنانش به مجلس میرود

      • میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

        میآمدند ومیدیدند که چگونه از دکتر درروستای اسرم تقدیر شد.

        • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

          دمت گرم مازندنومه.خوب این روزها مچ می گیری

          • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

            به نظرم اگر اصولگرا دروغ میگه وشجاعی راست! بهتر نیست از طریق قانون ومراجع قضائی پیگری بشه تا اینکه بیانیه صادر بشه اینطوری مردم هم تکلیف خودشون رو میدونن ومتوجه میشن کی راست گفته کی دروغ...... اینطوری اگر دست اندرکاران اصولگرا مدارکی داشتن رو میکنن ،واگر نداشتن وتهمت زده اند بایستی در مقابل عدالت پاسخگو باشند
            واگرهم آقای شجاعی از وقت وهزینه بیت المال در راه خلاف شرع مصرف کرده اند در مقابل خدا ومردم بایستی حساب پس بدهند

            • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

              نماینده باید سواد داشته باشد . من نمی گم فلانی سواد و توانایی نماینده شدن را داد . ولیکن کسی که واقعا توانایی و آن پتانسل کاندیدا شدن را ندارد چرا کاندید می شود . و نتیجه آن می شود شهر ساری مرکز استان و غیره که هیچ آبادانی در آن نمی بینی . آنقدر که اتفاقی می افتد آقایون به خودشان نسبت می دهند . مگر می شود در بودجه مملکت برای استانی مبلغی در نظر گرفت . حالا اساتید بیان بگن فلان جا را من آباد کردم ، برای فلان طرح من بودجه گرفتم . برادر ان و خواهران عزیز شما را به و
              جدانتان افرادی را انتخاب کنید که از حقتون دفاع کنند، نه زنگ تفریح برای مجلس باشند .

              • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                نماینده ای مثل شجاعی که عرضه داره از تهران و سازکان ها وزارتخانه ها پول میگیره و در حوزه انتخابیه توزیع میکنه.هر کی عرضه داره بسم الله

                • محمودیانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                  پولهای ده هها میلیون تومتنی را که به جیب دهیاران بندارخیل و آخر سر و ... واریز کردی از کجا آمد.

                  • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                    اینجوری به مجلس رفتن ارزشی ندارد.باید مردانه تلاش کرد و در پی جلب آرای مردم بود.نه انگ و اتهام زد و دروغ گفت.درود بر نماینده پاک و مردمی یوسف نژادو شجاعی

                    • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                      دم خروس معلوم شد.اینها که می دانند شجاعی اصولگراست.پس چرا به او می تازند؟

                      • تقوا پیشه پاسخ به این دیدگاه 0 0
                        سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                        مطمئنا آن سایت اصولگرا واقعیتها را نوشته چرا به طرفداران شجاعی برخورده ؟ واقعیت تلخ است برادر؟؟؟

                        • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                          کاملا حقیقت است!
                          این همه شام و ناهار از کجا می آید آقای شجاعی؟؟!!!

                          • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                            بخدا شجاعی مظلوم شده تواین دوره.بانامردی دارن تخریبش میکنن


                            ©2013 APG.ir