تعداد بازدید: 2665

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 9 اسفند 1390-8:5

محسنی:نیروهای فکری به من رای می دهند

دکتر انوشیروان محسنی در گفت و گو با مازندنومه گفت:مردم خود را صاحبان اصلی نظام می دانند/پیش بینی می شود در شهرهای نوشهر و چالوس شاهد مشارکت بیشتری نسبت به سایر شهرهاس استان باشیم/نیروهایی که به من رای می دهند طایفه ای و قبیله ای نبوده و بر اساس هوش آنی و احساسی تصمیم گیری نمی کنند/سعی کردم عملکردی پاک و شفاف داشته باشم/وکیل ملت هستم/همواره حق را انتخاب کرده ام/مردم مجددا" به من اعتماد می کنند.


مازندنومه: انوشیروان محسنی در گفت و گو با مازندنومه اظهار داشت:‌هرچه به روزهای انتهایی مدت قانونی تبلیغات انتخاباتی پیش می رویم ، به نظر می رسد مشارکت مردم هم بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه مردم خودشان را صاحبان اصلی نظام می دانند، تصریح کرد:‌به همین دلیل در سرنوشت خود مشارکت کرده و پای صندوق های رای-که نماد دموکراسی است-خواهند آمد.

محسنی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در شهرهای نوشهر و چالوس شاهد مشارکت بیشتری نسبت به سایر شهرهاس استان باشیم، گفت:تنها نگرانی که ممکن است وجود داشته باشد آن درصد از رای هایی است که به هر دلیل در انتخابات حضور پیدا نکرده و در فضای کلی انتخابات در سطح کشور تاثیر می گذارند که این موضوع در همه ادوار عمومیت دارد.

 نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:نیروهایی که به من رای می دهند طایفه ای و قبیله ای نبوده و بر اساس هوش آنی و احساسی تصمیم گیری نمی کنند بلکه نیروهای فکری هستند.

 وی به اشاره به اینکه برخی به گرایش فکری ، بعضی به تخصص و اغلب مردم هم به خاطر سه دوره حضور در مرکز قانونگذاری کشور به من رای می دهند، بیان داشت:در این مدت سعی کردم عملکردی پاک و شفاف داشته و مدافع حقوق مردم باشم.

 محسنی با بیان اینکه وکیل ملت هستم، ادامه داد:در طول دوران خدمتم همواره حق را انتخاب کرده و پای آن ایستاده ام.

 وی در پایان به خبرنگار ما  گفت:‌اینها مواردی است که مردم نوشهر و چالوس مد نظر قرار داده و مجدد به من اعتماد می کنند تا بتوانم پازل خدمت رسانی ام را کامل کنم.


  • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

    یک سوال؟یعنی کسانی که به شما رای نمی دهند بی فکر هستند؟

    • كندلوسي- پاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

      آقاي دكتر ما يك كاري اداري كوچك در دانشگاه علوم پزشكي مازندران داشتيم و به شما گفتيم كه مساعدت كنيد و شما بعنوان نماينده يك شهر و بقول خودتان نايب ريس كميسيون بهداشت گفتيد كه حرف ما را گوش نمي دهند . شما چطوري مي خواهي نماينده باشي و از حقوق مردم دفاع كني؟ و در اين سه دوره هم براي منطقه كجور هيچ كاري نكردي؟ و فقط فاميلها و دور بريهايت راپست ومقام دادي؟راي همه ما كجوري ها وكندلوسي ها اول به لهراسبي بعد احمدي

      • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

        آل حبیب و احمدی مردمی ترن دکترجان، 2 دور بهت رای دادیم و هر بار میرفتی دم انتخابات میومدی پیشمون خدایی انصراف میدادی همه دعات میکردن

        • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

          ما کارمندان هم به دکتر رای میدهیم.

          • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

            زهی خیال باطل........

            • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

              دکتر امیدواریم دوباره رای بیاوری.ما به تفکر تو و امثال تو نیاز داریم

              • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                تخفیف شهریه؛ اقدام جالب نماینده اصلاح‌طلب مازندران برای جذب آراء دانشجویان

                • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                  دکتر محسنی ، متواضع،پاک و مرد عملست.
                  بار دیگر رای ما و همه مردم نوشهر و چالوس-دکتر دوست داشتنی
                  محسنی عزیز

                  • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                    12 اسفند انتخاب ما بار دیگر محسنی


                    ©2013 APG.ir