تعداد بازدید: 2525

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 9 اسفند 1390-11:14

حالا که کم آورده اند

نامزدها و هواداران جبهه پایداری در استان مازندران که عدم اقبال مردمی تهدیدشان می کند،به تخریب و سندسازی و پیامک سازی علیه نامزدهای مقبول روی آورده اند/در تازه ترین اقدام تندروها در حوزه انتخابیه بهشهر پیامکی علیه احمد مقیمی-نماینده اصولگرای مجلس هشتم- منتشر که به سرعت از سوی فرماندار بهشهر تکذیب شد.


مازندنومه:این روزها دم خروس جبهه پایداری مشخص شده و عدم صداقت رفتار در گروه های تندرویی که لاف طرفداری از گفتمان امام و رهبری می زدند،مثل روز روشن شده است.

این جماعت ناپایدار خیلی زود در صحنه انتخابات خود را لو دادند و اقدامات تفرقه اندازانه آنها به سرعت اثر خود را از دست داد.

یکی از روش های بسیار نامناسب جبهه پایداری و زیرشاخه های آن ها در استان ما، استفاده از روش کهنه و نخ نمای تخریب و سندسازی و متهم سازی نامزدها و گروه ها و اشخاص مخالف خود است.

به قول یادداشت ارسالی یکی از کاربران :"...این مسئله بدون پاسخ می ماند که چرا به همان اندازه که این معیار بر علیه مخالفان جبهه پایداری امروز عمده می شود و توی بوق های تبلیغاتی آنها قرار می گیرد، در مورد مواضع رئیس جمهوری در برابر رهبری و قهر ده روزه و تائید مداوم و موکد مواضع مخرب و منحرف مشایی و شادی زائدالوصف رسانه های غربی از بیانات تضعیف کننده آنها موضع شفاف و روشن و تندی اتخاذ نمی شود و طوری عمل می شود که انگار جبهه پایداری بر اساس سیاست های گروه انحرافی برای جمع آوری آرا فاصله گرفته ها از اطراف رئیس جمهور تشکیل شده و وظیفه ندارد در برابر مواضع آنها انتقادات جدی را مطرح کند و در این میان حتی از آیت الله مصباح هم استفاده ابزاری می کند."

این کاربر در نوشته ارسالی خود گفته:"شاید برخی از اعضای جبهه پایداری که امروز خود را نسبت به حمایت های بی دریغ از رئیس جمهوری پشیمان می بینند هنوز لایه هایی از تعصبی که در ذهن شان در دفاع از ولایت فقیه ایجاد شده و تضادی که امروز مواضع قبلی رئیس جمهور و شرایط حاضر و جبهه گیری های بعد از قهر 11 روزه در ذهن شان ایجاد کرده در ذهن شان وجود دارد که نمی دانند دفاع از ولایت فقیه هم با اصول و قوانینی همراه است که نباید با تندروی ها و خواسته ها و امیال و تفاسیر شخصی و تفرقه اندازانه، خواسته یا ناخواسته، به این جایگاه رفیع ضربه وارد ساخت."

در تازه ترین اقدامات پیروان تندروی جبهه پایداری در مازندران،سندسازی و پیامک سازی علیه دو نامزد اصولگرا در استان است.یکی،دو رسانه مدعی اصولگرایی که مهر جبهه پایداری را بر پیشانی دارند، به تخریب سیدرمضان شجاعی و احمد مقیمی دست زده اند.

از قضا مقیمی که کارنامه اصولگرایی اش در مجلس هشتم اظهر من الشمس است،خود در فهرست جبهه متحد اصولگرایی قرار گرفته است.

در شباهنگام دوشنبه پیامکی به صورت انبوه برای مردم حوزه های انتخابیه نکا،بهشهر و گلوگاه ارسال شد که در آن اشاره شده بود مدرک دکترای مقیمی را فرمانداری بهشهر از او پس گرفته و این عنوان حذف شده است.

البته فرمانداری به سرعت این ادعا و شگرد ناجوانمردانه انتخاباتی رقیب عضو جبهه پایداری را رد کرد و البرزی-فرماندر بهشهر-نوشت:"گواهی،بدین وسیله ارسال پیامک منتشره در شامگاه مورخ 8/12/90 مبنی بر حذف عنوان دکترا از نام آقای مقیمی توسط فرمانداری شهرستان بهشهر تکذیب می شود."

نامزدها و هواداران جبهه پایداری حالا که کم آورده اند،به تخریب  و شایعه سازی و حملات کور علیه نامزدهای اصولگرا و عضو جبهه متحد روی آورده اند که البته این گونه رای آوردن ارزشی ندارد.

امام خمینی(ره) فرموده اند:"مسئله انتخابات،يک امتحان الهی است".آیا با این گونه اقدامات ناجوانمردانه،این جماعت از امتحان جمعه سربلند بیرون خواهند آمد؟!

 


  • محمد نژادی-ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

    پایداری بعد از استادگی ضعیف ترین جریان این دوره است.مجبور شدند بعضی جاها کاندیدای مشترک با جبهه متحد بگذارند تا از نفوذ آنها استفاده کنند.حالا اگر رای آورد بگویند دیدی ما رای آوردیم!در حالی که آن کاندیدا مال جبهه است

    • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

      عدم اقبال مردمی جبهه پایداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      یاد انتخابات 88 افتادم... چه توهماتی
      عزیزان لطفا یه نگاهی به نتایج نظرسنجی همین سایت که پایگاه اصلاح طلبهاست بیاندازند... مشت نمونه خروار...
      فقط خواهشاً بعد از شکست شلوغ پلوغ نکنید.
      پاک باش و خدمتگذار...

      • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

        برادر مدیر سایت مازند نومه. ای وارث خون شهیدان سرافراز به خود بیا. شما مستندات دکتر نبودن این آقا را کامل داشتید ولی چون پول پرستی اطلاع رسانی نکردی. خداوند و این مردم جواب شما را 12 بهمن می دهند. خدا کنه خودت تونسته باشی با... دیپلم بگیری.

        • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

          راي ما كانديداي مردومي روحي

          • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

            پایداری از زیر بوته به عمل آمده و همین الاتن رد است.پشت کنکور می ماند

            • امير اشرفيپاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

              در شهرهاي كوچك نام هاي سياسي مانند اصولگرا و جبهه پايداري خيلي محلي از اعراب ندارد و جماعت روزنامه خوان و پيگير مسائل سياس اين نقش را دنبال مي كنند. مردم بيشتر به صداقت و سلامت كانديداها دقت دارند. نقش جمشيدي پدر و مقيمي در شهرستان براي شهروندان آشناست. اولين نشانه ي نماينده و كانديداي شايسته، پرهيز از دروغگويي و دوري از شعارزدگي ست. بسياري از آمارها و عملكرد اعلام شده جاي تعجب دارد و مصداق آن در جامعه ي شهري و روستايي اين حوزه ي انتخابيه مشاهده نمي شود. كسي كه به دنبال نگاه قبيله گرايانه و تفويض مديريت ها به افراد همسو باشد، وكيل المله نيست. تذكر مهم: (اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد. امام حسين (ع))

              • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                پایداری ها نان به نرخ روز می خورند.تا دیروز دم پر مشایی بودند و امروز دم پر یکی دیگه.انتخابات تمام بشه میرن پی کارشون مردم باید هشیار باشند

                • حامی ولایتپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                  آخ مازندنومه خیلی دوس دارم بدونم چقدر از پولهای اونور آبی رو یوسف نژاد توی حساب تو ریخته چون شجاعی رو توی پایداری راهش ندادند تو هم دست به تخریب پایداری زدی وا اسفا از خدا بترس از کجا میدونی کار جبهه پایداریه تو کم تخریب میکنی؟ ...

                  • سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                    سلام-مکرو ومکرالله والله خیرالماکرین-خداوند لعنت کند همهی کسانی راکه می خواهند برای رسیدن به هدفشان دست به هر کاری بزنند-

                    • بسمه تعالیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      سه شنبه 9 اسفند 1390-0:0

                      چرا یادداشت این کاربر را به طور کامل چاپ نکردید؟


                      ©2013 APG.ir