تعداد بازدید: 2884

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 9 اسفند 1390-23:8

دامادی:عده ای دنبال شلوغ کاری و خرید رای هستند

کاندیدای انتخابات ساری گفت:اگر به کشاورزی ما صدمه ای وارد شود به این معنی است که به آبروی ما دست درازی کرده اند/قرار است صدای مان را به گوش همه برسانیم و بگوییم که ما هنوز بیدار هستیم/از تجربه بزرگان نباید غافل شد اما تلاش و کوشش مربوط به جوانان است/اگر تلاش نکنیم نکاچوب هم تعطیل می شود/پدرم ، خود را پارلمان نشین نمی دانست.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:محمد دامادی-کاندیدای انتخابات مجلس نهم از حوزه ساری-عصر سه شنبه سخنرانی خود را در مسجد شکوهی راهبند ساری با این جملات آغاز کرد:‌ سلام بر مازندران و شهیدانش، سلام بر مازندران و مردمانش ، سلام بر مازندران و فقرش و سلام بر مازندران و سلیم بهرامی اش.

وی با بیان اینکه معتقد هستیم در سرمای زمستان و گرمای تابستان، حقوق مان را از زمین های کشاوری می گیریم ،گفت:‌چه طور می شود که از لابه لای قوانین کشوری، حقوق مان را دریافت نکنیم؟

 دامادی با اشاره به اینکه کشاورزی شغل نیست بلکه حیثیت و همه داشته ی ما است، بیان کرد:اگر به کشاورزی ما صدمه ای وارد شود به این معنی است که به آبروی ما دست درازی کرده اند.

 کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود، با بیان اینکه مردم برای من حضور نیافته بلکه برای به یاد آوردن آن مرد خدمت ، در اینجا جمع شده اند، ادامه داد:‌ پدرم بر این موضوع تاکید داشت که «من کشاورز زاده ، از چوب دست و کارگری به خانه ملت می روم».

 وی با اشاره به اینکه دامادی کبر و غرور نداشت، تصریح کرد:پدرم ، خود را پارلمان نشین نمی دانست.

دامادی با بیان اینکه قرار است صدای مان را به گوش همه برسانیم و بگوییم که ما هنوز بیدار هستیم، افزود: فریاد بزنیم که افرادی داریم تا از حقوق ما در خانه ملت دفاع کنند ، مگر می شود مازندران اندیشمند و مدافع حقوق نداشته باشد؟

 وی با اشاره به اینکه ما مردان کوه و جنگل و دریا هستیم،گفت:ما مهمان پذیر هستیم اما از حقوق مان نمی گذریم.

عضو سابق شورای شهر ساری، با بیان اینکه از رشد و توسعه سایر استان ها خوشحال هستیم چراکه همه ایران سرای ما است، یادآور شد:اما خوب نیست که مناطقی رشد کنند و جای دیگر رشد نکند.

وی با اشاره به نرخ بیکاری 8/10 درصدی در مازندران ،گفت: این رقم باز هم افزایش پیدا می کند.

 دامادی با بیان اینکه ‌هنر مردم این است که افراد تازه نفس بیاورند ، رشد دهند ، تربیت سیاسی داده و از آنها بهره ببرند، بیان داشت:از تجربه بزرگان نباید غافل شد اما تلاش و کوشش مربوط به جوانان است.

وی با اشاره به اینکه دانشمندان هسته ای را فراموش نکردیم، متذکر شد:وقتی تیم هسته ای ما جوان شد ،تحرک جدید پیدا کرد.

 دامادی با بیان اینکه 25 هزار نفر از هم نسل های من در سمنان مشغول به کار هستند،گفت:در قسمت غرب مازندران نرخ بیکاری بسیار کمتر از شرق مازندران است چراکه در منطقه غرب ، گردشگری تعریف شده است.

وی با اشاره به تعطیلی کارخانه کشت و صنعت و بیکاری بالغ بر 700 کارگر این کارخانه ، اظهار داشت:با تعطیلی این کارخانه، هم سن و سال های من بیکار شدند و اگر تلاش نکنیم نکاچوب هم تعطیل می شود.

دامادی با بیان اینکه با پشتوانه مردمی در این انتخابات کاندیدا شدم، ادامه داد:‌این پشتیبانی مردمی به این دلیل است که عزت ، فرزند ملت بود و محمد هم فرزند ملت است.

 وی با اشاره به اینکه اصل کرامت انسانی را رعایت می کنم و حفظ کرامت انسانی با دادن شام و نهار و توزیع سیم کارت و لوازم ورزشی نیست ، اضافه کرد:دستگاه های نظارتی مقتدرانه در مقابل هر گونه حرکت خلاف واقع ایستاده اند اما تقاضا می کنم اجازه ندهند احدی در خلاف مسیر فرمایش های مقام معظم رهبری حرکت کند.

دامادی با بیان اینکه عده ای به دنبال شلوغ کاری بوده و خدای نکرده به دنبال خرید رای هستند،گفت:‌اما مردم اجازه این کار را به آنها نخواهند داد.

 وی خاطرنشان کرد:‌مردم تصمیم گرفته اند حماسه نمایندگان خود را در ایفای حقوق در خانه ملت ببینند.

دامادی با اشاره به اینکه از دیگر نمایندگان استان، هر فردی که انتخاب شود، دستش را می بوسیم، ادامه داد:ساری و میاندرود تصمیم جدی گرفته اند تا به نزاع بابل و ساری و به کشمکش های سیاسی خاتمه دهند .

وی با بیان اینکه دامادی تصمیم گرفته از حاشیه های سیاسی فاصله بگیرد،گفت: در صورت انتخاب از مشاوران با هر تفکری استفاده و از همه ظرفیت ها استفاده می کنم.

دامادی یادآور شد:‌قسم یاد می کنم پس از انتخاب، حتی یک لحظه از فکر مردم غافل نشوم.

 وی با بیان اینکه اهل قول های عجیب و غریب نیستم ، بیان داشت: قول می دهم به کانون های قدرت وصل نشده و درگیر سراب سیاسی نشوم و اگر حرفی زدم، حرف من ، حرف مردم باشد.


  • شنبه 27 اسفند 1390-0:0

    حالا که خریدند و مردم هم هیچکاری نمی توانند بکنند

    • پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

      مدیریت محترم سایت نظر من را راجع به سلیم بهرامی نزدی از مرده سلیم هم میترسین !!!

      • پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

        سلیم بهرامی نماد یک نماینده مردمی و مربوط به همه شهروندان ساروی است آقای بی نشان !

        • مـــعجزه خامــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

          جناب آقاي دامادي عزيز
          بيان چنين جملات و شعارهايي از شما بعيده! ! ‌!
          اين حرف هاي كليشه اي زماني جواب ميداد ولي حالا خير .
          فكر مردم؟ ! كانون هاي قدرت ؟ !

          • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

            مجلس دهم ائتلاف محمد دامادی و محمد حسین سلیم بهرامی

            • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

              محمد جون دوستت داریم

              • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

                سلیم بهرامی چه ربطی به شما داره ؟؟؟

                • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

                  ببینیم این دفعه جوانگرایی چکار میکند.

                  • فرزند ملتپاسخ به این دیدگاه 1 0
                    چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

                    چندین نمایندگی مجلس امثال عزت دامادی ساری را عقب انداخت . چه برسد به پسرش !


                    ©2013 APG.ir