تعداد بازدید: 3731

توصیه به دیگران 24

سه شنبه 9 اسفند 1390-23:29

چرا آمل به یوسفیان نیاز دارد؟

شواهد و نظرسنجی ها از برد سه باره یوسفیان ملا در حوزه انتخابیه آمل حکایت دارند؛به نظر می رسد راه عنایت الله تورنگ و رضا حاجی پور از رقبای انتخاباتی یوسفیان برای ورود به مجلس به سبب فقدان برنامه مشخص و مدون و ضعف ها یی که آنان را به چالش گرفته است ،به بن بست خواهد رسید و نه به بهارستان/یوسفیان در افکار و رفتار از اعتدال و عقلانیت برخوردار است.


مازندنومه؛یادداشت ارسالی کاربران،آرش پارسا:رقابت انتخاباتی مجلس نهم در آمل، در شرایطی به 12 اسفند نزدیک شده است که همه چیز دست دردست هم از انتظار آمل و بهارستان برای ورود دکتر عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس برای ورود به بهارستان و نشستن بر روی صندلی مجلس نهم خبر می دهد.

 رقبای عزت الله یوسفیان در رقابت با او که بسیاری از مردم آمل عزت آمل می دانندش ، با دشواری های جدی روبرو هستند.

به نظر می رسد راه عنایت الله تورنگ و رضا حاجی پور از رقبای انتخاباتی یوسفیان برای ورود به مجلس به سبب فقدان برنامه مشخص و مدون و ضعف ها یی  که آنان را به چالش گرفته است ،به بن بست خواهد رسید و نه به بهارستان.

 تورنگ در شرایطی به میدان رقابت های انتخاباتی مجلس نهم آمده است که با شکست سنگین خود در رقابت های انتخاباتی مجلس ششم با کسب کمتر از 8 هزار رای و از دست دادن اعتماد بیش از 90 درصد مردمی که در انتخابات مجلس پنجم از او حمایت کرده بودند،شکست دوباره او حتمی است.


رضا حاجی پور نیز با تجربه تلخ دو شکست پی در پی در انتخابات مجلس هفتم و هشتم در برابر دکتر یوسفیان،در شرایطی به رقابت های انتخابات مجلس نهم قدم نهاده است که بسیاری معتقدند او از دانش و توانایی مدیریتی بالایی برای ایفای مسئولیت نمایندگی مردم در مجلس در دو حوزه قانونگذاری و نظارت برخوردار نیست.

شاید حاجی پور سه باره آمده است تا با شکست سه باره اش در برابر یوسفیان اثبات کند که تنها توانایی اش این است که به شکست در برابر یوسفیان عادت کرده است.


نظر سنجی های متعدد انجام شده و منتشر شده از سوی رسانه های مستقل مازندران و آمل، از جمله پایگاه خبری مازندنومه {www.mazandnume.com} نشان می دهد یوسفیان با فاصله و اختلاف فراوانی از رقبای انتخاباتی خود پیشتاز و گزینه اول مردم آمل برای ورود به بهارستان است.

 بدون تردید انگیزه های استقبال پرشور و حمایت گسترده مردم آمل از یوسفیان را باید درقدردانی مردم از کارنامه و عملکرد نماینده خود در مجلس هفتم و هشتم و  دانش فراوان و توانایی بالای یوسفیان درطراحی و برنامه ریزی و پی گیری های قدرتمندانه اش برای حل مشکلات و تامین نیازهای آمل و نیزحضور و کارآمدی توانمندش در سطوح کلان ملی ، جست و جو کرد.   

برگزیدن دکتر یوسفیان به عنوان نماینده قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور و نمایندگی ایران در کمیته اجرایی سازمان ملل متحد برای دفاع از مبارزه با خشونت علیه زنان و مسئولیت های متعدد کلان ملی، که نتیجه و نشانه اعتماد بلند پایگان کشوری به توانایی های یوسفیان در سطوح ملی و بین المللی است، چهره ای را از او به  عنوان یکی از متفکرترین و متنفذ ترین و کارآمدترین نمایندگان مجلس در کشور ترسیم کرده است.

صراحت و شجاعت یوسفیان و قدرت بالای چانه زنی اش در برابر مسئولین کشوری برای دفاع و استیفای حقوق و مطالبات مردم آمل، از ویژگی های ممتازی است که موجب شده است تا بسیاری از مردم آمل او را که نامش عزت الله یوسفیان است، عزت آمل بخوانند.     

چرا آمل به یوسفیان نیاز دارد؟

مردم آمل به فراست دریافته اند که ادامه و اتمام پروژه های عظیمی که در راستای توسعه و پیشرفت آمل و با همت و همکاری قاطعانه نماینده پرتلاش آمل دکتر یوسفیان شکل گرفته است، نیازمند ادامه حضور مرد پرقدرتی چون یوسفیان است تا با قدرت تمام این پروژه های عظیم را به سرانجام برساند.

 وانگهی یوسفیان در افکار و رفتار از اعتدال و عقلانیت برخوردار است ؛ اعتدال و عقلانیتی که می تواند به کاهش بسیاری از بحران ها انجامیده و از ایچاد پاره ای بحرانها نیز جلوگیری کند.

 آمل به یوسفیان نیاز دارد زیرا او در مقایسه با رقبای انتخاباتی خود در برخورداری از دانش و برنامه، یک سرمایه ملی به شمار می آید.

 آمل به یوسفیان نیاز دارد زیرا راه خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم  و توسعه آمل با یوسفیان هموارتر خواهد بود.


شواهد و اراده عمومی در آمل نشان می دهد همه چیز آماده ورود سه باره یوسفیان به بهارستان و نشستن او بر صندلی نمایندگی مردم در مجلس نهم است.

 اما به همان اندازه که 12 اسفند از بهار پیروزی یوسفیان خبر می دهد، پیش بینی زمستانی سرد برای رقبای او، می تواند آسان ترین گزینه برای نتیجه انتخاباتی باشد که در آن، آمل و بهارستان در انتظار یوسفیان است.


  • میثم علویپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 13 اسفند 1390-0:0

    تبریک به همه همشهریان از هر جناحی و عقیده ای غرض پیشرفت شهر است وبس.مظلومیت و انسانیت و تکریم مردم همیشه پیروز است. زنده باشی عزت اسلام

    • پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

      سلام
      همشهریان عزیز. عقل حکم میکند که به شخصی رای بدهیم که برای شهرمان کارهای زیربنایی انجام داده وخواهد داد. کسی که ازآمل و مردمش دفاع کرده. جناب عزت الله ،عزت آمل (یوسفیان).

      • پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

        درود بر شما.

        • پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

          ببینید اگر نگاه به پروزه ها داشته باشیم میبینیم دکتر نماینده آمل نیست بلکه نماینده مازندرانه پروژه عظیم فرودگاه امداد و خرید هلیکوپتر 12 میلیاردی نمونه آنهاست.

          • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

            ان شاءالله دکتر رأی بالایی میارن و انتخاب میشن دکتر عزت رو به آمل برگردوند

            • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

              از بین گزینه ها اگر آدم بخواهد انتخاب کند کسی بهتر از یوسفیان نیست.من شاید رای ندهم اما اگر سر صندوق بروم به یوسفیان رای میدهم

              • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

                احسنت.بسيار جامع و كامل بود.
                بي شك مردم آمل در 12 اسفند، بار ديگر براي شهر و آيندگان خود افتخار مي افريند.

                • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

                  درود بر پروین. پیروز یوسفیان

                  • چهارشنبه 10 اسفند 1390-0:0

                    فقط یوسفیان


                    ©2013 APG.ir