تعداد بازدید: 2339

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 10 اسفند 1390-19:41

فغان از بداخلاقی ها

 نماينده مردم ساري گفت: به علت نداشتن پول مجبور شديم برخي از ستادهاي مان را تعطيل كنيم/عده اي در عرصه‌ رقابت‌ها ورود پيدا نكرده اند كه حايز آرا شوند،بلكه قصدشان جنگيدن با شجاعي است/اولين نماينده اي بودم كه رسما در مجلس جريان انحراف را افشا كردم/در 30 سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به بهانه هايي سر ما كلاه گذاشته شد/نگراني‌هاي زيست محيطي استقرار صنايع در منطقه بي مورد است/دخالت خود را در عزل و نصب مديران اجرايي رد مي کنم.


 مازندنومه:دفتر ارتباطات مردمي سيدرمضان شجاعي گفت و گويي را با نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي انجام داده که نسخه اي از آن براي ما ارسال شده است.فرازهایی مهم از اين گفت گو در معرض دید شما قرار گرفته است.

-----------------------------

- هر گونه هزينه هاي سنگين انتخاباتي را با ارقام نجومي رد مي کنم.ما به علت نداشتن پول مجبور شديم برخي از ستادهاي مان را تعطيل كنيم و حتي رييس ستاد ما يك بار به من گفت من مي خواهم در ستاد را ببندم و بروم چرا كه بدون پول نمي شود تبليغات كرد.

- با توجه به اينكه دوستان بسياري در اين حوزه دارم كه اظهار لطف و محبت به بنده دارند كمك هاي ايشان براي تامين هزينه ستادها در حد متعارف موثر بوده و نيازي وجود نداشته كه از نيروهاي دولتي بخواهيم به ما كمك كنند.

 - به نظر مي آيد عده اي در عرصه‌ رقابت‌ها ورود پيدا نكرده اند كه حايز آرا شوند ، بلكه قصدشان جنگيدن با شجاعي است.

- يكي از افتخاراتم در مجلس هشتم برخورد قاطع با جريان انحرافي است و اتفاقا اولين نماينده اي بودم كه رسما در مجلس اين جريان منحرف را افشا كردم.

- يكي از وظايف نمايندگان جذب اعتبارات است كه روال بر اين بوده نمايندگان در بخشهاي مختلف عمراني، كشاورزي، اقتصادي، ورزشي و فرهنگي اعتباراتي را جذب مي‌كند كه اين اعتبارات به حساب دستگاه ها و سازمان هاي مربوطه واريز و با نظر نماينده حوزه انتخابيه در سر فصل مربوطه هزينه مي شود كه اين موضوع براي دیگر همكار ما هم در اين حوزه اتفاق افتاده است.

-نمايندگان در راستاي انجام وظايف نمايندگي هرچه ارتباطات بيشتري داشته باشند به تناسب موفق به جذب اعتبارات ملي بيشتر نيز خواهند شد كه اين نه تنها براي نماينده عيب محسوب نمي شود بلكه حسن نيز مي باشد اما متاسفانه برخي از افراد چون الفباي وظايف نمايندگي را نمي دانند سعي در بدجلوه دادن اين نوع كار نمايندگان دارند.

 - متاسفانه در 30 سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به بهانه هايي سر ما كلاه گذاشته شد و حتي موفق به ايجاد مشاغل متناسب با بخش كشاورزي نيز نشديم. در حالي كه برخي از استان ها از دلار 7 توماني براي توسعه آن استان بهره‌مند مي شدند، ما اين فرصت ها را از دست داديم.

- بيش از 95 درصد از مراجعان در ملاقات‌هاي مردمي به دفترم مشكل اشتغال است. بي تعارف نياز مبرم به ايجاد شغل داريم كه در اين راستا بايد به دنبال صنايع بزرگ و صنايع مادر باشيم تا بتوانيم اشتغال ايجاد نماييم. اعتقادم اين است كه با آمدن صنايع بزرگ مثل پتروشيمي، پالايشگاه و خودروسازي مي توانيم مشكل اشتغال را حل كنيم.

- نگراني‌هاي زيست محيطي استقرار صنايع در منطقه بي مورد است. خودروسازي آلايندگي ندارد و پالايشگاه ه از 3 منطقه مورد بحث در بخش چهاردانگه احداث مي شود كه آسيبي به كشت و زرع نمي رساند.

- پالايشگاه متعلق به كل استان است و حتي استان هاي سمنان و خراسان رضوي هم مي توانند در اين پروژه مشاركت كنند.

- در خصوص پروژه خودروسازي سايپا ساري و كندي پيشرفت كار بايد بگويم مشکل به دليل كامل نشدن تملك سايپا بر زمين محل اجراي طرح است. درصد قابل توجهي از كار خودروسازي انجام شده است و سفارش دستگاه ها نيز صورت گرفته كه ان‌شا‌ء الله بعد از آنكه سند زمين به نام سايپا زده شود شاهد پيشرفت جدي و سريع آن خواهيم بود.

-طي 3 سال گذشته 6 نطق نوبتي و اضطراري داشتم و در نشست‌هاي مشترك مجلس با مجالس كشورهاي مختلف نيز به عنوان سخنران حضور فعال داشته ام.

-نايب رييسه ي كميسيون فرهنگي هستم و در شوراي عالي نظارت بر صدا و سیما، هيات رييسه كميسيون تلفيق و پيگير طرح هاي ساماندهي سازمان هاي مردم نهاد عضويت دارم. طرح قانون صدا و سيما، طرح جامع خبرگزاري‌ها و رسانه ها، طرح ايجاد سازمان توسعه و عمران سواحل، طرح فروش مجتمع هاي تفريحي و توريستي از ديگر فعاليت‌هاي بنده در مجلس هشتم مي باشد.

- دخالت خود را در عزل و نصب مديران اجرايي رد مي کنم. عزل و نصب مديران از وظايف نمايندگان نيست اما خداوند به ما مرحمتي كرده است كه در پيگيري امور حوزه انتخابيه و استان وزرا و مديران دستگاه هاي اجرايي به راحتي مستمع نظرات ما هستند.

- ما به طور جدي به دنبال اين هستيم كه ساري كلان شهر بشود و شهرستان شدن مياندرود در عين آنكه با اين موضوع منافاتي ندارد اساسا يك روال اداري و قانوني خاصي داشته كه با نظر كارشناسانه وزارت كشور به نتيجه رسيده است.

- متاسفانه فراوان در اين دوره شاهد بداخلاقي انتخاباتي بوديم كه اين بداخلاقي‌ها نشان از بي تقواييست.



©2013 APG.ir