تعداد بازدید: 2750

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 10 اسفند 1390-21:4

انتخاب نماینده کاردان/بي تفاوت بودن هيچ مشكلي را حل نمی کند

محمدپور عمران: صداي 70 ميليون ايراني در كلام يوسف نژاد تجلي مي كرد-يوسف نژاد بسيار انسان ساده زيستي است تا جايي كه هر عالم يا اهل فضلي به خانه وي مي رود تحت تاثير قرار مي گيرد/یوسف نژاد:بايد در انتخابات به فردي راي داد كه از شعور سياسي و فهم مردم دفاع كند-بي تفاوت بودن هيچ مشكلي را حل نخواهد كرد و من از همه شما مي خواهم در 12 اسفند اين پيش آهنگي را به شكل عملي خود به اثبات برسانيد.


مازندنومه،محمد اسماعيل بخشي سوركي:یک استاد دانشگاه عصر پنج شنبه در همايش جوانان و دانشجويان در ستاد انتخاباتي يوسف نژاد ضمن مقايسه اهداف مرحوم مدرس و تجلي همان اهداف در برنامه ها و عملكرد دكتر يوسف نژاد اظهار داشت: مدرس ناطق ترين نماينده مجلس بود و يوسف نژاد هم تا آذر ماه امسال بيش از 730 بار در مجلس از حقوق مردم دفاع كرده است.

محمدپور عمران  شجاعت و شهامت را دو ويژگي مهم و تاثير گذار مدرس عنوان كرد و افزود: امام راحل (ره) نيز بارها توصيه كردند كه نماينده اي عين مدرس براي مجلس انتخاب كنيد.

وی ادامه داد: يوسف نژاد هم در عين شايستگي و شهامت بسيار انسان ساده زيستي است تا جايي كه هر عالم يا اهل فضلي به خانه وي مي رود تحت تاثير قرار مي گيرد.

 نامزد دوره قبل مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه آمل با بيان اينكه مدرس در قانون مداري بر اساس مصلحت ملي يكه تاز بود افزود: وي بارها در مجلس حضور دربار را در همه زمينه ها غير قانوني عنوان مي كرد.

وي گفت:مدرس مهم ترين مسئله كشور را قانون مي دانست و امروز بارها دكتر يوسف نژاد هم در مجلس و در نطق هاي انتخاباتي خود قانون نويسي را مهم ترين درد جامعه بيان كرده است.

اين استاد دانشگاه با اشاره به اينكه زماني در دوره رضاخان، روحاني اي در صحن علني مجلس روضه مي خواند افزود: مدرس با صداي بلند روضه او را قطع كرد و گفت "جناب حجت الاسلام مرحوم سپهسالار دو ساختمان در كنار هم ساخته است يكي مسجد سپهسالار و ديگري مجلس، شما راه را اشتباه آمدي بايد به مسجد بروي اينجا مجلس است."

وي با بيان اينكه مجلس محل پيگيري مشكلات مردم است بيان كرد: شما بارها از تريبون مجلس صداي يوسف نژاد را در حمايت از حقوق مردم و پيگيري مسايل اجرايي و نظارتي شنيده ايد و اين حركت او در مسير قانون و تكليف نمايندگي است.

محمدپور عمران تصريح كرد: مدرس اعتقاد به استفاده از ابراز دنياي پيشرفته داشت و حتي زماني كه در نجف بود كارگري مي كرد و خود مي گفت كه من روح القوانين توسكيو و حتي شهريار ماكياولي را از كارفرماي اروپايي خود آموختم.

 وي ادامه داد: بنده زماني كه در انگليس و در شهر لندن بودم تماسي با دكتر گرفتم و ايشان به من گفت از فلان كارخانه در فلان خيابان انگليس بازديد كن.

 اين استاد دانشگاه تاكيد كرد: اين كلام دكتر يوسف نژاد بيانگر اين مطلب است كه وي در سفرهاي خارجي از توانمندي و دانش اروپاييان در مباحث تخصصي بازديد كرده و براي پيشرفت كشور از ايده و طرح ساختار صنعتي آنها استفاده مي كند.

 وي گفت: مدرس بارها در سخنراني هاي خود عنوان مي كرد كه اگر قرار است ايرانيان در ايران بمانند بايد فضايي به وجود آيد كه مردم احساس تعلق خاطر و علاقه به كشور خود كنند.

 وي با بيان اينكه مدرس عدالت طلبي و ريشه كني فقر در جامعه را لازمه ماندگاري كشور براي همه ايرانيان مي دانست افزود:دكتر يوسف نژاد هم بارها در صحن علني مجلس و در كميسون صنايع هم بحث اشتغال جوانان و توسعه پايدار را مطرح كرده و از حقوق جوانان و ملت دفاع كرده است.

 وي با اشاره به اينكه دكتر همواره در پيگيري مطالبات مردم پيشتاز نمايندگان مجلس بوده است افزود: اين تنها صداي نماينده ساري نبود كه در مجلس نطق مي كرد بلكه طنين صداي 70 ميليون ايراني بود كه در كلام يوسف نژاد تجلي مي كرد.

 محمد پور عمران از مردم خواست تا با مشاركت در انتخابات با راي قاطع خود به يوسف نژاد براي بار ديگر صداي 70 ميليون ايراني را در مجلس طنين انداز كنند.

* امانت را به اهلش بسپارید

 علي اصغر يوسف نژاد در همايش جوانان و دانشگاهيان در ستاد انتخاباتي خود اظهار داشت: از شور و شوق زايدالوصف دانشجويان و جوانان براي رقم زدن افتخار تاريخي ديگر در صحنه مشاركت سياسي كشور تشكر مي كنم.

وي با بيان اينكه در صداقت شما همين بس كه بدون هيچ چشم داشتي و با نيت خالص در اين جمع و جلسه حاضريد افزود:جوانان و دانشجويان همواره در صحنه هاي سياسي پيشتاز بوده اند.

وي دانشجويان را سردمداران حركات تاريخي صحنه ي سياسي كشور دانست و عنوان كرد: اين مشاركت هميشه در ميادين اجتماعي و ملي به صورت ممتاز و برتر خود را نشان داده است.

 نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراس اسلامي ابراز داشت:پيش آهنگي دانشگاه و حضور فعال دانشگاهيان در عرصه توليد علم و نقد و بررسي عملكرد مسئولان، ستودني است.

 وي با اشاره به اينكه دانشگاه و دانشجويان حق بزرگي در استقرار و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي دارد افزود: اين فعاليت ها نشان دهنده پويايي دانشگاهيان است.

سخنگوي كميسيون صنعت،معدن و تجارت نگراني در حوزه دانشگاه را از اولويت هاي مجلس نهم برشمرد و گفت:بحث پذيرش فارغ التحصيلان دانشگاهي و ايجاد محيط كار مناسب و قابل انتظار دانشجويان بايد از مهم ترين دغدغه هاي مجلس نهم باشد.

يوسف نژاد تصريح كرد:اگر اين مشكل و معزل به صورت ويژه در مجلس آينده مورد بررسي قرار نگيرد، اين موضوع تبديل به يك مشكل اجتماعي و معزل سياسي براي كشور خواهد شد.

وي گفت:مجلس كارآمد مي تواند در صحنه هاي مختلف سياسي و طرح هاي توسعه براي پيشرفت كشور موثر واقع شود.

 عضو مجمع نمايندگان مازندران با بيان اينكه بايد در انتخابات به فردي راي داد كه از شعور سياسي و فهم مردم دفاع كند افزود: نماينده بايد با شجاعت و شهامت پيشاهنگي در عرصه مطالبه حقوق مردم را حفظ كند.

وي ادامه داد:نماينده بايد تفكر مردم را در صحنه تقنيني تبديل به قانون موثر در مجلس كند تا با اجراي آن قانون گرهي از مشكلات مردم باز شود.

نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس ابراز داشت: جوانان دانشجو نبايد با توجه به مشكلات در عرصه اشتغال و يا مشكلات اقتصادي و گراني هاي افسار گيسخته كه گريبانگير جامعه شده است، براي شركت در انتخابات دچار تشكيك شوند.

 وي گفت: بي تفاوت بودن هيچ مشكلي را حل نخواهد كرد و من از همه شما مي خواهم تا همانطور كه در عرصه هاي مختلف پيشتاز بوده ايد در 12 اسفند هم اين پيش آهنگي را به شكل عملي خود به اثبات برسانيد.

يوسف نژاد با اشاره به اينكه همواره در مبارزه سياسي دولت و مجلس حقوق مردم و مخصوصا جوانان تضييع مي شود افزود:در مجادلات بي دليل و گرفتاري هاي عالم سياست واقعيات تخصصي و مطالبه حقوق مردم رنگ باخته است.

 وي تاكيد كرد: مجلس نهم علاوه بر تكليف مجبور است كه در حوزه مسايل اقتصادي ورود پيدا كند تا به مشكلات مردم در اين زمينه سر و سامان دهد.

 سخنگوي كميسيون صنعت،معدن و تجارت اظهار داشت: تكليف مردم تحقيق و بررسي دقيق است چرا كه با انتخاب اصلح مجلسي مقتدر شكل خواهد گرفت.

 وي با بيان اينكه بايد امانت را به اهلش سپرد افزود: البته نمايندگان نيز بايد از اين امانت به خوبي پاسداري كنند تا رضايت خداوند را جلب كنند.

 يوسف نژاد با تاكيد بر اين مطلب كه مردم بارها در عرصه هاي مختلف سياسي و اجتماعي دفاع تمام قد خود از نطام را به اثبات رسانده اند افزود: اين امر نشان دهنده اين مطلب است كه مردم به سرنوشت سياسي كشور خود علاقه مند هستند.

 وي با بيان اينكه نمايندگان و مسئولان نيز بايد قدر اين مردم فهيم و ديندار را بدانند افزود: اميدواريم آنچه در 12 اسفند رقم خواهد خورد به مصلحت نظام و كشور و انقلاب باشد.


  • ایرج عبدلی از محمود ابادپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 10 فروردين 1391-0:0

    امیدوارم آقای دکتر یوسف نژاد در تمامی مراحل زندگی و کاری مثل گذشته موفق باشن

    • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

      ادياني . يوسف نژاد .نريمان . محسني صداي مردم مازندران بودند

      • غلامرضا امیرصادقیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

        به واقع آقای یوسف نژادنمایندهاصلح و کارآمدی است چون بارها توانائیش ر در مجلس نشان داده.

        • جمعه 12 اسفند 1390-0:0

          دنیا طلبی و پول پرستی چه کارهایی را موجب نمیشود؟ اقای محمدی پور عمران منفعت شما درکجا بوده که اینطور دست به تبلیغ برداشتی .اقای درزی دهکلانی بفرمایید مشکل شما در مجلس چه بود وچند میلیاردجابجایی؟ ایشان نماینده ساری بود ماسارویان دستمان به ایشان نمی رسید شما چگونه ؟

          • درزی دهکلانی سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

            با سلام
            واقعا اقای دکتریوسف نژاد صدای رسای ملت است وخبره گی وذکاوت و او اعتبار مجلس را بالا برده .فردی ساده زیست وانقلابی وارزشی بمعنای واقعی و اهل علم وعمل وافتخار ما مازندرانی هاست . در مجلس پنجم بنده برای پیگیری کاری به مجلس رفتم با اینکه ساکن تهران واهل سوادکوه بودم ایشان وقتی دید میتواند در حل مشکلم مرا کمک کند خالصانه وبارویی باز مرا پذیرفت . اگر من در ایران بودم حتما در خدمت ستاد ایشان بودم واکنون به دوستانم واقوام سفارش کردم زحمت رفتن به ساری را بکشند ودر خلق حماسه دادن رای به دکتر عزیز سهیم باشن .http://neginelafoor.blogfa.com/


            ©2013 APG.ir